وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

قلعه‌نویی: مجیدی را نمی‌خواهم

قلعه‌نویی: مجیدی را نمی‌خواهم   

(تو کی هستی که فرهادو بخوای یا نخوای؟!!!!)

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در مورد اینکه استقلال بی سر و صدا کار می‌کند یا اینکه بی‌پول است، گفت: این سؤال دو بخش دارد. بخش اول آن درست است و ما کارمان را شروع کرده‌ایم. البته از نظر زمان‌بندی نسبت به سال‌های قبل دو هفته عقب هستیم اما از برخی تیم‌ها جلوتریم. بازیکنان به عشق مردم و معرفتی و خالصانه در تمرین حاضر شدند و کار خود را آغاز کردند.  

 

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر قاسم دهنوی با ما قرارداد امضا و 8 روز همراه استقلال تمرین می‌کند اما بعد به یک تیم دیگر می‌رود. نگاه عدالت محور به استقلال نیست. در بازار نقل و انتقالات یک ریال هم پول نداریم. الحمدالله رقبا وضع‌شان خوب است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: 17-18 بازیکن، کادر فنی و سرپرستی تیم بدون یک ریال دریافتی کار خود را شروع کردند. باید واقعیات را به مردم بگوییم و واقعیت این است که شرایط استقلال خوب نیست. من بی‌سابقه‌ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال را در این فصل داشتم و به خاطر استقلال از آن گذشتم اما بازیکن می‌گوید من استقلال را دوست دارم و بعد به خاطر پول از این تیم جدا می‌شود. بهتر است بگوید یک روز برمی‌گردم ولی چون پول خوبی می‌دادند، رفتم.

قلعه‌نویی در مورد جدایی بازیکنان عنوان کرد: فهرست مورد نظرم را به باشگاه دادم ولی نمی‌توانم دنبال بازیکنان بدوم. به گفته فتح‌الله‌زاده و اعضای هیئت مدیره فصل گذشته 3-4 میلیارد تومان پول بود اما اکنون 3-4 هزار تومان هم نداریم. شاید هم این قرعه من است که در تیم ملی و استقلال همیشه شرایط این گونه است. توکل من به خداست. تیم ما بد نیست اما مردم توقع صددرصدی نداشته باشند.

وی در مورد اینکه استقلال فصل گذشته تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت، گفت: تمام بازیکنان سال گذشته پول گرفتند. آندرانیک تیموریان تا زمانی که پولش را نگرفت قرارداد امضا نکرد و اکنون که پول نیست از استقلال جدا شده و بعد می‌گوید مردم را دوست دارم. آن هم در حالی که می‌رود و قرارداد آنچنانی می‌بندند. معنای دوست داشتن را در این نسل فهمیدیم. دهنوی وقتی چکش نقد نشد، از استقلال رفت. عرق و تعصب به پیراهن باشگاه نسبت به دهه ما قابل قیاس نیست.

قلعه‌نویی تاکید کرد: آقایان می‌روند پولشان را می‌گیرند و بعد در رسانه‌ها با عواطف مردم بازی می‌کنند و می‌گویند استقلال را دوست داریم. اگر استقلال را دوست دارند وقتی این تیم بی‌پول است، وقتی استقلال در دسته سه و یا رده 13 جدول است، در این تیم بمانند. وقتی پولتان را می‌گیرید دیگر چه منتی سر مردم می‌گذارید و بعد هم از دوست داشتن می‌گویید.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت مجتبی جباری خاطرنشان کرد: نام این بازیکن در فهرست من بود. اما همه بازیکنان و خود من باید در چارچوب باشگاه باشیم و یک تیم تشکیل دهیم نه اینکه چند تیم. یک تیم همدل باشیم که مردم را دوست داشته باشیم و به پیراهن باشگاه عرق و تعصب نشان دهیم. باید دست بازیکنانی که اکنون در تمرین حضور دارند را بوسید. آنها به عشق مردم و بدون آنکه ریالی پول بگیرند، آمدند و صبح و عصر با استقلال تمرین می‌کنند. این بازیکنان، استقلالی واقعی هستند.

وی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: بگذارید شفاف بگویم، مجیدی در فهرست من نیست زیرا ما 4 مهاجم جوان داریم که مشکل‌گشا هستند و خوب تمرین می‌کنند.

سرمربی استقلال در مورد اختلاف بازیکنان بر سر شماره پیراهن و بازوبند کاپیتانی گفت: درست است که برخی بازیکنان به برخی از شماره‌ها علاقه دارند اما اینکه یک بازیکن بگوید من فلان شماره رامی‌خواهم بچه‌گانه است. خود من هم زمانی که بازی می‌کردم شماره 8 را دوست داشتم. بنابراین اگر بازیکنی فصل قبل در این تیم بوده و شماره‌ای داشته، طبیعی است که در این فصل هم همان شماره را خواهد داشت مگر آنکه بازیکنان بین خودشان شماره‌هاشان را عوض کنند که از نظر من مشکلی ندارد اما اینکه بازیکنی بگوید من فلان شماره را می‌خواهم نباید چنین حرف‌هایی در تیم من باشد. اگر از این حرف‌ها بزنند باید از استقلال بیرون بروند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چه تضمینی وجود دارد که اگر بی‌پولی استقلال ادامه پیدا کند همین بازیکنان هم جدا نشوند، اظهار داشت: آیا این ضمانت را من باید بدهم؟ من مسئول کادر فنی هستم نه رئیس هیئت مدیره، رئیس مجمع یا وزیر. من از یک قرارداد بی سابقه تاریخ فوتبال ایران گذشتم و به استقلال آمدم بدون آنکه یک ریال بگیرم. نمی‌دانم چرا سال گذشته در استقلال پول بود و امسال پولی در کار نیست. شاید اگر می‌گذاشتند فتح‌الله‌زاده راه سال گذشته‌اش را می‌رفت استقلال به مشکل نمی‌خورد اما اینکه چه اتفاقی افتاده که استقلال با بی‌پولی مواجه شده است، برای خودم هم سؤال است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آخر این قضیه چه خواهد شد، ‌گفت: آخر قضیه استقلال یک تیم خوب روانه مسابقات می‌کند. 

نظرات 66 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 00:15

آخه مرد حسابی بازیکن بهتر از فرهاد واسه چی تو لیستت نیست
چه بخوای چه نخوای فرهاد مجیدی خود استقلاله و با این وضیعت و با وجود این چهار تا مهاجم که هیچ کدوم قد فندق بازی بلد نیستند آخه چرا قد بازی در میاری
مهاجم استقلال باید فرهاد باشه میفهمی حرفمو یا نه؟

Negar پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 00:17

اصلا حالا که اینطوری حرف میزنه،نمیخوام فرهاد بیاد و خودشو کوچیک کنه.شخصیت فرهاد از همه چیز واسه من مهم تره..........
شیطونه میگه بزنم این قلعه نوعی رو....

آسوکا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 00:21 http://armantak.blogfa.com

یعنی فرهاد پر؟؟؟؟؟
فرهاد رو با اون چهار تا مقایسه میکنه؟؟؟؟؟
فرهاد چیکارش کرده مگه؟؟؟؟
چقدر عقذه ایه.
آپم

makita پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 08:49

این یارو به اندو میگه باعواطف مردم بازی نکن!
ببینم تو هم عاطفه سرت میشه!
امثال تو به فرهاد مجیدی ها مدیونن!!!!!!
اینو بفهم!

یگانه پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 09:59

ایوووووووول امیرعلی!دقیقا حرف دلمو گفتی....
آخه نمیدونی دیشب که این خبرو شنیدم میخواستم پاشم تلویزیونو بکوبم رو سرم تا بمیرم و این حرفا رو که پشت سر داداش فرهاد میزنن رو نشنوم.
آخه میگه 4 تا فوروارد جوون آوردم!یکی نیس بگه این فورواردای جوون که معلوم نیس از کدوم تیم لیگ 1 آوردی 100 سال هم بدون پای کاپیتان فرهاد که نمیرسن و نمیشن محبوب اینهمه هوادار.میشششششششششن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یک پرسپولیسی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 10:05

کاشکی فرهاد مجیدی پرسپولیسی به دنیا میومد

گیسووووو پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 12:02

میگن امروز فرهادمجیدی بافتح ا....جلسه خصوصی داره .. اما وقتی قلعه نمیخوادچه فایده؟؟کدوم بازیکنی اینجوری بخاطر اس اس غرورشومیشکنه من بودم وقتی مصاحبه دیروز قلعه نوعیومیشنیدم میرفتم بیخیال میشدم....

مهدیس پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 12:22 http://arman-mahdis.blogsky.com

همچین میگه نمی خوامش انگار فرهاد عااااشق دلخستشه ... اونم تورو نمی خواد .... اینم قیافش وقتی حتی اسمت میاد ............
نمردیمو معنی تعصبم فهمیدیم .........
من واقعا تاسف می خورمکه اون قرار داد فوق العاده !!!!!!!!!!! رو امضا نکرد ..........
مسئولین فوتباله ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عسلی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 12:22 http://asalifarhad.blogfa.com

ازت بدم میاد قلعه نوعی
دوست دارم تیمت امسال سقوط کنهههههههههه

آسوکا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 13:48 http://armantak.blogfa.com

آپم

Emad پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 14:19 http://www.ss-star.blogfa.com

salam upam mikhastam hatman bem sar bezani.baraye hemayate agha farhade

حسین پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 14:26

تو کی هستی که فرهاد رو نخوای؟؟؟


فراخوان هواداران تاج...

راجع به برگشت فرهاد... فوری

http://www.tajiha.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=265:2012-06-21-08-37-29&catid=8&Itemid=108

فرهاد پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 14:53

درخواست براى حضور فرهاد حتى به عنوان ذخیره
"استقلال را بدون فرهاد نمیخواهیم"این متن را به 20005000 ارسال کنید
حتما بفرستید با هر چند تا خط که دارید...
اینم شماره باشگاهه خواستید زنگ بزنید بگید وصل شه به روابط عمومى>>>88692155

شاه ماهی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 14:56

درخواست برای حضور فرهاد "حتی به عنوان بازیکن ذخیره "

(( استقلال را بدون فرهاد نمیخواهیم )) <<< این متن رو به پیامک باشگاه 20005000 ارسال کنید

*** میدونم این حرف ماها نیست و استقلال رو نمیشه نخواست...ولی جمله ش تاثیر داره حتما بفرستید با هر چند تا خط که دارید...

این فقط یه تاکتیکه ، یه تیری تو تاریکی ...

فوقش میاد مثه سال 88 به عنوان ذخیره نیمه دوم بازی میکنه....فقط باشه

اینم شماره باشگاهه خواستید زنگ بزنید بگید وصل شه به روابط عمومی >>> 88692155

اینم پیامک سایت باشگاه هست...اون بالایی مال خود باشگاهه که مهمتره >>> 10001324

ما دیگه از پرسپولیسیها که کمتر نیستیم...

اگه میشه اینو تو وبتون بذارید تا شاید جواب داد

منبع:omranss.blogfa.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 15:19

چقدر این قلعه نویی عوضی شده لنگ کفش فرهاد می ارزه به این 4 تا مهاجم جوانت

باران پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 15:37

خوب حالاکه اینطوره ماهم تورونمیخوایم.مظلومی رومیخوایم.بااین ستاره هاوفوق ستاره هایی که گرفتین فرهادم نمیخواین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس امسالم منتظر قهرمانی استقلال نباشیم.چون بدون فرهادقهرمانی یعنی کشک.آقای رسولی نژاد شما بااین سرمربی واین سرمربی بااین بازیکنای عتیقه که گرفت استقلالو نابودکردین.

الناز پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 16:07

داشتن دادا فرهادودوست داشتنش لیاقت میخواد ک خیلیا ندارن.ولی قلعه نوعیم سرمربیه،یکیو میخواد یکیو نمیخواد،باید بهش حق داد.

سوگند پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 16:36

از همون اول میدونستم لعنتی

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 16:39

سلام ودرود به فرهاد جان اسطوره جهان و لعنت خدا بر قلعه مرغی و هر کسی که که چشم دیدن بهترین کاپیتان جهان محبوب ترین را ندارد دلمون رو خون کردید الهی دلتون داغ بشه و گرگر بسوزه قلعه مرغی گمشو تو کی هستی که در مورد عزیز دل من فرهاد جوون حرف بزنی به تو چه تو خودت بی معرفتی موندی کی بی معرفت هست کی نیست کی سفیدامضا می کنه کی پول می خواد این استقلال نیست که تو نگه داشتی فتح الله زاده ما هواداران رو جون به لب کردی چرا فرهاد جوون رو از ما گرفتید برو پدر قلعه مرغی که ستاره ست بیار بزار تو ترکیب همه دارن میرن و این رفتنها ادامه دارد امیدوارم حالا بمیرم وتیم جدید استقلالرو بی فرهاد جوون نبینم چرا من نمیمیرم ای خدا چرا مارو زجر می دی چقدر صبر تحمل تو رو خدا هر کی تهرانه بره سر تمرین استقلال و شعار فرهاد جوون وسر بده دل به داغ بی کسی دچار شد نیامدی چشم ماه وافتاب تار شد نیامدی دارم توتب میسوزم مانع نداره تب ظاهری تب باطنی ادمو داغون می کنه الهی اتیش بگیری قلعه نوعی خصوصیات تو حسود تنگ نظر خودخواه مغرور و از همه بدتر بد ذات بد دل چرا به دردانه عالم فرهاد جوون گیر می دی الهیبه درد چه کنم بیافتی چطور می تونی در کمال پرروئی تمام شماره 7 فرهاد جوون رو به میلاد جوون پیشنهاد میدی که میلاد جوون گفته من 10 خودمو دارم برو گمشم مظلومی خوب گفته یک مشت مصرف کننده دور فتح الله زاده رو گرفتن فرهاد جوون هر جا هستی می خواهی باشی از الغرافه بیرون بیا الغرافه برای تو خیلی کوچیکه اگه استقلال هم نیومدی جایی برو که ادمهایی مثل قلعه مرغی کثافت نداشته باشه نه نه نه من باورم نمی شه چرا دلمون باید بسوزه از دوری تو دارم تیش می گیرم فرهاد جوون نه نه نه چی فکر می کردم چی شد اقای امیر علی میشه یه پرچم سیاه بزنی متنشم از خودم اگه زنده موندم دوستان شنیدید که اوایل لیگ برتر عذر فتح الله زاده رو خواهند خواست به درک استقلالی که مدیر عاملش درو غگو باشه فرهاد جوون نداشتا باشه همون بهتر که نباشه نه فرهاد جوون بیا فتح الله زاده یه جلسه با فرهاد جوون بزار و بیارش بزن تو گوش قلعه مرغی نمی تونی پس بمیر وای نمی دونم چرا نبود فرهاد جوون رو در ابتدای لیگ که فکر نکنم با این شرایط بازیکنی برامون بمونه که لیگ برترم برا استقلال باشه نه بی فرهاد جوون بی فرهاد جوون ابی ترین نیلوفر ابی سکته که هیچی داغونم کاش این اخرین مطلب بود که می نوشتم بی فرهاد جون نمی شه بمیری با این حرفهات قلعه مرغی مجتبی نمیاد اسماعیل جوون هم رفت محسن جون یوسفی داره میره ای اکبر پور گل بزنه بخندیم خواهشا کسی که می تونه بره تمرینات استقلال حضور فرهاد جوون رو زنده نگه داره دادبزنید اهای فرهاد جوون تو سرور اسیایی خورشید دلهایی ستاره غروب نداری سرور تموم لنگیایی قلعه نوعی یه بار دیگه در مورد فرهاد جوون نظر بدی خودم اوار می شم تو زندگیت بسه چرندیات بسه فرهاد جوون عشقم دوست دارم هنوزم منتظرم .

رضا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 17:08

راست میگه دیگه من تا امروز عاشق فرهاد مجیدی بودم اما از وقتی حرف های قلعه نوی را شدیم حالم ازش بهم میخوره .چرا نیم فصل تو اون شرایط استقلال و مظلومی رو تنها گذاشت به خاطر دخترش یا پول انصافا لیلقت این بازیکن همون عرب های مایه دار.من نه طرفدار قلعه نویی ام نه طرفدار فرهاد مجیدی. فقط طرفدار استقلالم.

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 17:16

ای بابا من استقلال بی فرهاد جوون نمی خواهم اقای امیر علی یه جایی نوشته بود که فرهاد جوون ایرانه یعنی واقعیت داره نمی دونم اون قدر دروغ خودمونیم راستها هم باورمون نمی شه فرهاد جوون کجایی بیا می گم اگه پول ندارن باشگاه مردمی رو بدن دست خودمون تا نذاریم بیشتر از این ابررومون بره دیروز داشتم تو خبر انلاین جواب یه لنگی بیشرف و می دادم که گوجه خیار خوردن بعد تمرین ما رو و نبود فرهاد جوون ومسخره می کرد منم دهنشو سرویس کردم مردم دیگه یه عده این اون ور نوشتن افسرده هستند از نبود فرهاد جوون اما من دیگه مردم به زور نفس می کشم کاش اینم نمی کیشدم خدایا خدایا چرا چرا فرهاد جوون بی تو نمی شه نه نه قلعه نوعی بمیری چی میشه نسلت از زمین برداشته بشه به حق امروز که اول شعبانهجز جیگر بگیری تا فرهاد جوون بیاد خدای من یه کاری بکن فقط تو می تونی فرهاد جووووووون دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

mahancasi پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 17:30 http://mahancasi.blogfa.com

ایشاالله فرهاد برمیگرده روی این قلعه هم کم میشه راستی داداش یه سری هم بهم بزن مایل به تبادل لینک هستی؟ خوحال منیشم اگه هستی خبرم کن

mahancasi پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 17:50 http://mahancasi.blogfa.com

لینکت کردم بی زحمت منو با اسم استقلال سرور پرسپولیسه لینک کن ممنون

esteghlali پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 18:55

درخواست برای حضور فرهاد "حتی به عنوان بازیکن ذخیره "

(( استقلال را بدون فرهاد نمیخواهیم )) <<< این متن رو به پیامک باشگاه 20005000 ارسال کنید

*** میدونم این حرف ماها نیست و استقلال رو نمیشه نخواست...ولی جمله ش تاثیر داره حتما بفرستید با هر چند تا خط که دارید...

این فقط یه تاکتیکه ، یه تیری تو تاریکی ...

فوقش میاد مثه سال 88 به عنوان ذخیره نیمه دوم بازی میکنه....فقط باشه

اینم شماره باشگاهه خواستید زنگ بزنید بگید وصل شه به روابط عمومی >>> 88692155

اینم پیامک سایت باشگاه هست...اون بالایی مال خود باشگاهه که مهمتره >>> 10001324

yasin پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 19:53

کاش قلعه نویی نمی اومد استقلال.
غلط کرده که مجیدی رو نمی خواد.
ان شاءالله قلعه نویی سال بعد بره بعد مجیدی بیاد استقلال دوباره جون بگیره.

yasin پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 20:07

هوووووووو
رضا خان
حرف دهنتو بفهم
بفهم داری به کی تهمت می زنی
اینجا وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی.

مریم شیراز پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 21:37

لطفا به قلعه نویی توهین نکنید
خودتون هم میدونید که استقلال فقط با قلغه نویی قهرمان میشه
پس لطفا اظهار نظر بیخودی نکنید
.و ان اشالله که فرهاد جان برمیگرده

پارسا اسماعیلی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 21:41 http://esteghlalgroup.blogfa.com

نمی دونم شاید راست بگه اخه فرهاد مجیدی سال پیش خودش ما رو ترک کرد و انتخاب خودش بود درست مکه مرد خوبیه و گل زن خوبی ولی دلیل نمیشه که ما همیشه دنبالش باشیم . اگه اومد باز میخواد ما رو رها کنه و بره

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 21:59

سلام اگه با پیامک فرستادن به روابط عمومی استقلال حل میشد که نمی شه یعنی اینه حرفهای ما رو قبول می کنن باشه پیامک هم می فرستیم من جونم هم می دم افسردگی گرفتم از نبودنت فرهاد جووون تو نباشی هیچی استقلال بی تو رو می خواهیم چیکار فرهاد جوون تو یه دونهای عزیز دلم بیا و دل منو شاد کنم دوست دارم بمیرم وقتی تو نباشی دنیا نباشه مهم هست نیست نیست اقای امیر علی میشه یه مطلب بزارید در مورد اینکه چرا شایعه افتاده تو دهن جماعت خبر گذاری که پیرهن فرهاد جوون ومی دن به میلاد جوون اما میلاد قبول نکرده می خواهم ببینم چرا 7 مقدس فرهاد جووون به این روز افتاده انگار همین دیروز بود که تو استقلال بودی اما دیگه نه نبودنتو باور ندارم تو میای بیا دلتنگم و داغون از نبودنت ندیدنت بیا تا جایگاه 7 ازادی برایت نغمه خوان شود فرهاد جوون وقته اذانه انشالله میای عزیزم دوست دارم .و منتظرم هنوزم با همه این حرفها منتظرم اگه همه دنیا هم بگن تو نمیای برا من میای ای خدا من خودمو می کشم اگه یای یک خودکشی که راحت شم چرا اگه تو نباشی من زنده بمونم تو میای می دونم قلعه نو عی شب بخوابی دیگه صبحو نبینی ازت متنفر چرا اومدی استقلال لعنتی خدایا نسل ادمهای خودخواه رو از زمین بردار

مریم شیراز جمعه 2 تیر 1391 ساعت 10:00

خطاب به فیروزه ترین آبی
لطفا درست حرف برن
آقای قلعه نویی نه چیزه دیگه ای
شما نمیخواد ادعا کنید اول درست حرف زدنو یاد بگیر
و الهی نفرین هایی که کردی به خودت برگزده که لیاقت قلعه نویی را نداری.
منم فرهاد و خیلی دوست دارم
ولی خودتون هم میدونید استقلال با امیر خان قهرمان میشه .و مهم هم استقلاله که قهرمان بشه
پس لطفا اظهار نظر بیخودی نکن

یگانه جمعه 2 تیر 1391 ساعت 10:18

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.......
آخه ببین یه لنگی هم عاشق فرهاده آرزوشو تو تیم چرتشون توپ بزنه!!!!!!!!!!!
اونوقت این قلعه نوعی فقط بلده خودشو نشون بده و بگه فرهادو نمیخوام و از این چرت و پرتا!!!!!!!!!!!!!۱
خاااااااااااااک تو اون سرت.......

mahancasi جمعه 2 تیر 1391 ساعت 11:31 http://mahancasi.blogfa.com

درخواست برای حضور فرهاد "حتی به عنوان بازیکن ذخیره "

(( استقلال را بدون فرهاد نمیخواهیم )) <<< این متن رو به پیامک باشگاه 20005000 ارسال کنید

*** میدونم این حرف ماها نیست و استقلال رو نمیشه نخواست...ولی جمله ش تاثیر داره حتما بفرستید با هر چند تا خط که دارید...

این فقط یه تاکتیکه ، یه تیری تو تاریکی ...

فوقش میاد مثه سال 88 به عنوان ذخیره نیمه دوم بازی میکنه....فقط باشه

اینم شماره باشگاهه خواستید زنگ بزنید بگید وصل شه به روابط عمومی >>> 88692155

اینم پیامک سایت باشگاه هست...اون بالایی مال خود باشگاهه که مهمتره >>> 10001324

ما دیگه از پرسپولیسیها که کمتر نیستیم...

اینقد زنگ و اس ام اس زدن رویانیان رو مجبور کردن با کریمی مذاکره کنه ....اینا تا فشار روشون نباشه کاری نمیکنن...

ali جمعه 2 تیر 1391 ساعت 13:43

مربی که فرهاد رو نمی خواد شعور مربی گری نداره ......اخه یکی نیست بهش بگه اون ارش برهانیه نفهمو که هنوز نمیتونه یه پاس سالم بده رو با داداش فرهاد مقایسه میکنی.....اصلا کی کفته این قلعه نوعی نفهمو بیارن استقلال ......این کیه که بخواد فرهادرو بخواد یا نخواد اصلا فرهاد با عقده ای هایی امثال تو نمی تونه کار کنه.......

آسوکا جمعه 2 تیر 1391 ساعت 15:18 http://armantak.blogfa.com

آپم.تونستی بیا

باران اس اسی جمعه 2 تیر 1391 ساعت 16:18 http://myss7.blogfa.com

بعضی موقع ها ازقلعه نوعی انقد عصبی میشم که...
خیلی بیشعوره.
آره این فراخوانو گذاشتم به عنوان پست جدیدحتما سربزنیا...
اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن.

؟؟؟ جمعه 2 تیر 1391 ساعت 17:30

سلام وبلاگ قشنگی دارید میشه من و دوستم رو هم لینک کنید؟

kapitanabi.blogfa.com

super-star7.blogfa.com

فاطمه جمعه 2 تیر 1391 ساعت 17:31

اه این قلعه نوعی هم دیگه شورش رو درآورده ها فکر کرده کی هست راستی تو اون سایته که گفتم اومدی؟

کدوم سایت؟؟
یادم نمیاد

Maryam.S.S. جمعه 2 تیر 1391 ساعت 23:33

قلعه نوعی برو گمشو ................
حالم ازت بهم میخوره........................
ازت متنفرم..............
حیف استقلال که تو سرمربیش باشی.........
حیف اون بازیکنا که قراره زیر دست تو تمرین کنن..........
حیف.....................
تو لیاقت استقلالو نداری.......
بی لیاقت........
فرهاد به کل تیم می ارزه...آخه چرا نمیخایش؟؟؟؟؟؟؟ اصلا تو کی هستی که نظر میدی؟
اصلا تو چیکاره ای که میگی نمیخامش؟ هان؟؟؟
ما فرهادو میخایم.........اس اس بدون فرهادم نمیخایم

؟؟؟ شنبه 3 تیر 1391 ساعت 00:38

امیرعلی جان با عنوان seven star لینکم کن

؟؟؟ شنبه 3 تیر 1391 ساعت 00:44

با عنوان kapitanabi لینکم کن مرسی

مریم شیراز شنبه 3 تیر 1391 ساعت 11:20

اول سلام
دوم علی خودت شعور نداری
سوم فاطمه خانم اه به خودت
چهارم باران اس اسی لطفا شما اظهار نظر نکنید

باران اس اسی شنبه 3 تیر 1391 ساعت 12:20 http://myss7.blogfa.com

سلام
به اسم یه اس اسه و میلیونها عاشق لینکم کن.
ممنون

مریم شیراز شنبه 3 تیر 1391 ساعت 13:28

کسانی که حاضرید فرهاد بیاد ولی امیر نباشه .
شما میدونید که استقلال با امیر خان قهرمان میشه پس شما استقلال رو دوست ندارید وفقط فرهادو میخواهید

فاطمه شنبه 3 تیر 1391 ساعت 14:45

سایت فوتیلیو رو میگم دیگه که گفتم واسه خودم نیست این هم آدرسشhttp://www.footilio.com/user_register.aspx?id=14209

رفتم
مرسی

پانیذ شنبه 3 تیر 1391 ساعت 15:43

اگرعکس همسر فرهادو میخواین بیاین وبم و نظر بذارین براتون بفرستم!!!!!!!!!!!شمارشم دارم!!

آدرس وبتم بده!!!

مجتبی شنبه 3 تیر 1391 ساعت 18:19 http://www.motaass.blogfa.com

سلام دوست من
قلعه نویی لیاقت فرهاد رو نداره
این مردک بی شخصیت چرا باید سکان آبی رو در دست بگیره
اونایی که به مظلومی اعتراض کردند
حالا تحویل بگیرند

در حمایت از فرهاد مجیدی آپم
دوست داشتی حتما بیا
توی این اعتراض دسته جمعی شریک باش
مرسی

مجتبی شنبه 3 تیر 1391 ساعت 18:42 http://www.motaass.blogfa.com

سلام دوباره
مرسی داداشی
ممنون که سریع جواب می دی
بای

mahsa1 شنبه 3 تیر 1391 ساعت 21:40 http://funiveb.blogfa.com

امیدوارم کاپیتان با پیرهن اس اس از فوتبال خداحافظی کنه...هرچند کاپیتان حالا حالا ها میتونه بازی کنه حتی بهتر از 23 ساله ها..نمونش کریم ...

باران شنبه 3 تیر 1391 ساعت 22:40

سلام امیرجان خبربدوشنیدی؟قلعه نوعی فرهادونخواست یعنی فرهاد نمیاد به این میگن یه ضدحال واقعی تازه آندوام رفت.یعنی استقلال هیچی.مجتبی ام که میخواد بره.پس استقلال چی؟پس ماچی؟این مرتیکه بااومدنش همه چیزوخراب کرد.کاش مظلومی برمیگشت راست میگن آدم وقتی چیزی رو از دست میده بعد قدرشو میدونه.۴ماه به امیدبرگشت فرهاد باخت از تیمای ته جدولی رو تحمل کردیم اما حالا...................خیلی نامردی قلعه مرغی.

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 12:38

اگه میتونی 2 تا عکس هم از بچه هاش بزار me30

میزارم ایشالله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد