وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

محمد رویانیان برای جذب برونو متسو از فرهاد مجیدی مشاوره گرفت.

 محمد رویانیان برای جذب برونو متسو از فرهاد مجیدی مشاوره گرفت. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای جذب برونو متسو از فرهاد مجیدی مشاوره گرفت. محمد رویانیان روز گذشته (دوشنبه) در تماسی تلفنی با فرهاد مجیدی که بیش از 30 دقیقه به طول انجامید، از او درباره ویژگی‌ها و نوع عملکرد برونو متسو در فوتبال امارات و قطر پرسید. 
  

 

فرهاد مجیدی در این گفت‌وگو، متسو را مربی‌ بزرگ و توانمندی ارزیابی کرد که حضورش در فوتبال باشگاهی ایران می‌تواند موثر باشد. مجیدی گفت: هر قدر پای مربیان بزرگ به فوتبال ایران باز شود به سود فوتبال کشورمان خواهد بود.

متسو که شب گذشته برای مذاکره با رویانیان به تهران آمده است، امروز از امکانات ورزشگاه درفشی‌فر دیدن کرد و ظاهرا با پرسپولیسی‌ها به توافق اولیه‌ای نیز رسیده است.

نظرات 9 + ارسال نظر
سوگند چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 09:18

امیدوارم زود تر همه چی مشخص بشه به امید بازگشت کاپیتان

آسوکا چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 10:54 http://armantak.blogfa.com

فصل جدید کی شروع میشه؟؟؟؟؟
آپم

تاریخ دقیقشو نمیدونم
فقط میدونم اواسط تیر شروع میشه

Negar چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 13:41

قربون مشورت دادنت بشم من

سوگند چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 19:34

29 تیر

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 19:49

سلام خوب معلومه در از فرهاد جوون بپرسه کی بهتر از کاپیتان محبوب جهان فرهاد جوون فرهاد جوون میاد و کولاک می کنه دوباره امیدوارم زودتر برگرده اون پیت نفت مطمئنم متسو رو هم نتونه بیاره ای که چه قدر باحاله لنگیها مربی ندارن خوشحالم که فرهاد جوون فداکاری کرده وبه لنگیها مشاوره رایگان داده قربونش برم همه جا باعث وبانی خیره خوب داداشمه داداش گلم خودم نیلوفر ابی بیا جات خیلی خالیه امروز اون قلعه نوعی مصاحبه کرده و در مورد تو چیزی نگفته خاک تو سرش که رویانیان فهمید فرهاد جوون چقدره عزیزه و قلعه نوعی نفهمید فتح الله زاده هم که داره خودشو بازی میده و هر روز وعدههای سر خرمن به ما میده خدایا فرهاد جوون رو بیار برا سلامتی فرهاد جوون میلیاردها بارصلوات من دارم از دوریت می میرم کی میای تا اسمون دوباره ابی تر از همیشه بشه دوست دارم بیقرارم بیقرار به تو رسیدن دوست دارم گریه های من فدات فدای چشمای ابی نازنیت برگرد برگرد به کوری چشم حسودهای عالم برگرد و444444444444444444444444 را زنده کن ابی ترین نیلوفرابی دنیا فرهاد جان .قلعه نوعی فتح الله زاده وای برشما اگه فرهاد جوون نیاد نه من فصل جدید و بی فرهاد جوون نمی خواهم

ali168 چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 20:21 http://ali.m168@yahoo.com

قلعه نوعی: بگذارید شفاف بگویم، مجیدی در فهرست من نیست زیرا ما ۴ مهاجم جوان داریم که مشکل‌گشا هستند و خوب تمرین می‌کنند.

مجید چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 20:55 http://1smr1.blogfa.com

سلام
آپی همراه امبد و یأس
منتظم
درضمن خوشحال میشم توخبرنامه عضو شی تا راحت تر ازآپ هام خبرت کنم

کامیار چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 21:01 http://www.esteghlaleha.blogfa.com

سلام
لینکتون کردم من با
استقلالی ها
لینک کن

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 22:07

سلام وای چرا هی خبرهای بد از این استقلال ابی ما دربیاد اسماعیل جون شریفات رفت کی موند کی می مونه خبر جدید فرهاد جوون رو قلعه نوعی نمی خوادش قلعه نوعی خودخواه ازت متنفرم چرا مگه فرهاد جوون بهترین ومحبوب ترین بازیکن دنیا چه هیزم تری به تو فروخته تازه خبر جدید محسن جون یوسفی هم داره می ره کلا بدبختیم دروغگوها هنوز مهدی جون هیچ تمدیدی نکرده فرهاد جونم که قلعه مرغی گفته از اول تو لیست خرید من نبود خجالتم خوب چیزیه فتح الله زاده وای به تو اندو فریاد می زند من مشکل نداشتم بمونم و جام تولیگ خالی می مونه اره فرهاد جوون رو نیارید وتو سایت رسمی باشگاه بنویسید از قول داداش زاده که قلعه نوعی و فتحالله زاده زو ج موفق ما هم بشینیم گریه کنیم که زوجهای موفق عاقبت به خیر بشید کور خوندید اه همه ما شما رو می گیره چرا فرهاد جوون نیست چرا باید این همه بازیکن از استقلال بره چرا باید شایعه رفتن مهدی جون قوت بگیره وای من دارم به زور نفس می کشم استقلالبی فرهاد جوون می میره چرا این فتح الله زاده همه رو گرفته سرکار صبر کن نمی خواهم نفوذ بد بزنم اما دوستان فردا سرشونو بلند می کنن و می بینن کسی نیست تحولیشون بگیره موندن مجتبی که هیچی می ترسم خسرو هم نمونه دهنوی هم که رفت وای که چه ورودیهای داشتیم امیر حسین جونم و ایمان جون رو از ورودیهای جدید کنار بزاریم بقیه عالین به خصوص اکبر پور چه گلهایی بزنه نمی دونم باید بخندم یا گریه کنم من داداش فرهاد جوون ر و می خواهم خدایا چرا نمیاد بیارش دست توئه فقط تو خدای من نمی خوهم بشنوم ببینم که قلعه مرغی وعده بده نه فقط تو می تونی فرهاد جوون بیاری خدای من امن یجیب رو بخونیم فرهاد جوون عاشقتم داداش گلم بیا بیا من مردم سکته کردم دیگه تا فردا درنمیام نمی دونم بیا ابی ترین نیلوفر ابی دنیا بیا بیا و دروغگوها رو به سزای عملشون برسون 7 زیبای من دروغگوها بمیرن انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد