وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

قرارداد ۵ ساله مجیدی با شبکه الجزیره

قرارداد ۵ ساله مجیدی با شبکه الجزیره 

در حالی که علی فتح الله زاده اعلام کرده فرهاد مجیدی به زودی با استقلال قرارداد خواهد بست بازیکن سابق آبی ها قراردادی ۵ ساله را با شبکه الجزیره منعقد کرده است. مجیدی قراراست به عنوان کارشناس به مدت ۵ سال با این شبکه همکاری کند. 

 

 

اینکه قرارداد مجیدی با شبکه الجزیره تا چه اندازه بتواند در نحوه همکاری احتمالی این بازیکن با باشگاه استقلال تاثیر بگذارد هنوز مشخص نیست. مجیدی به گفته فتح الله زاده سه شنبه به تهران می آید تا برای مذاکره با باشگاه استقلال رخ در رخ فرهاد مجیدی بنشیند. حال باید دید آیا خبر آمدن فرهاد که از زبان فتح الله زاده نقل شده درست است یا خیر؟!شاید یکی از دلایلی که باعث شده شبکه الجزیره با مجیدی قرارداد امضاء کند تسلط این بازیکن به زبان عربی است. شاید هم رابطه خوب مجیدی با سامی جابر عربستانی دلیل این قرارداد باشد؟

نظرات 10 + ارسال نظر
Negar سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 01:29

نههههههههههههههههههههههه....
من میدونم آخرش سکته میکنم.فرههههههههههههههههاد تو رو خدا برگرد
خدا بگم این فاعه نوعی رو چیکارش نکنه

استقلالی سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 10:13

ششششششششششششااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییعععععععععععععععععععههههههههههههههههههههههههههههههه

آسوکا سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 10:22 http://armantak.blogfa.com

ای کاش قرار داد نمیبست.
این جوری که معلومه مجیدی دیگه برنمیگرده

makita سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 10:27 http://www.parsfriends.mihanblog.com

اکثر هواداران میگن دروغه!
حالا راست و دروغشو خدا میدونه!

Maryam.S.S. سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 11:27

نمیخاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.....
فرهاد به من هیچ ربطی نداره که تو با کدوم باشگاه همکاری میکنی و سرت چقد شلوغه... تو باید این فصل تو استقلال باشی...فهمیدییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟ قلعه نوعی هم بیخود کرده با اومدنت مخالفت کنه...کور شه چشم هرکسی که نتونه تو رو با اس اس ببینه ایشالا....!

مهدیس سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 12:22 http://arman-mahdis.blogsky.com

آخه این چه کاریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین اینقدر قرارداد نبستین که اونجا موندگار شد ...
حالا اینطوری خوبه ؟؟؟؟؟؟
خیالتون راحت شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ساناز سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 12:28 http://sanazzzz.blogfa.com

سلام خوبی
اپم

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 12:42

سلام از من که دیگه چیزی نمونده اگه همه سکته کنن من تمومم و داغونم وای ای وای فرهاد جوون کجایی بیا خون به جیگر شدیم زبونم لال اگه نیای نه باور ندارم دوریتو حتی اگه سر خودمم شئره بمالم باشگاهی که همه چیش مسخره باشه و تمرین امروزش اوئزون بیشتر از این نمی شه ای خدا چرا فرهاد جوون این همه از ما دور افتاده دیشب که فهمیدم فرهاد جوون یه قرارداد 5 ساله بسته رنگ به چهره نداشتم کاش می مردم واین همه دروغهای رنگ و وارنگ فتح الله زاده رو نمی شنیدم من می دونم درد کجاست تو این که ما ثبات مدیریت نداریم قلعه نوعی خدا بگم چیکارت کنه .فرهادم نمی دونم می خواهی چیکار کنی فقط بیا تو رو خدا بیا بسه بیا و این امسال ما رو از بدبختی دربیار خدایا به دادمون برس فرهاد جوون رو برگردون نیلوفرابی بیا بیا که من پر دردم کور بشه کسی که چشمش تو رو برنمی داره بیا و همه مخالفین روسر جاشون بنشون .

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 13:02

سلام تقدیم به چشمان ابی فرهاد جوون بیا تا پیداشم تو باش تا من باشم هنوز هم می میرم به هوای دیدن تو توشب رسیدن تو بیا که من از تو خسته ترم که من از تو بی خبرم به هوای این خونه بیا بیا نیلوفر ابی بیا دیگه اشکی نمونده برات ریخته نشه اونقدر دعا کردم که تموم شدم اما مانع نداره اگه تموم هم بشم بزار تموم بشم فقط تو بیا

ali168 چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 15:10 http://ali.m168@yahoo.com

اگه بخواد به قولش عمل کنه باید تو استقلال از فوتبال خدا حافظی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد