وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح الله زاده : فرهاد مجیدی به زودی به استقلال بر می گردد

فتح الله زاده : فرهاد مجیدی به زودی به استقلال بر می گردد  

با توجه به خصوصیاتی که از امیر قلعه نویی سراغ دارم مطمئن هستم با بازگشت فراهاد مجیدی موافقت می کند و همین رزوها کاپیتان فصل قبل استقلال دوباره آبی پوش خواهد شد
 

علی فتح الله زاده  خبر از بازگشت قریب الوقوع فرهاد مجیدی به استقلال داد. مدیرعامل باشگاه استقلال دراین باره گفت:" با توجه به اینکه باشگاه استقلال روی حفظ سرمایه های باشگاه استقلال تاکید ویژه ای دارد می خواهیم زمینه بازگشت فرهاد مجیدی را به استقلال فراهم کنیم. به احتمال فراوان تا پایان هفته جاری با امیر قلعه نویی تماس می گیرم تا در این خصوص رضایتش را جلب کنم.البته امیر قلعه نویی هم نشان داده انسان با وقاری است و همواره در این مواقع از خود نرمش نشان می دهد. با توجه به خصوصیاتی که از وی سراغ دارم مطمئن هستم با بازگشت فراهاد موافقت می کند و همین رزوها کاپیتان فصل قبل استقلال دوباره آبی پوش خواهد شد.

طبق آخرین صحبت هایی که با فرهاد مجیدی داشتم وی برای بازگشت به استقلال ابراز علاقه کرده است و دوست دارد یک فصل دیگر در تیم محبوبش بازی کند." اینکه چه زمان فتح الله زاده با امیر قلعه نویی برای بازگرداندن فرهاد مجیدی به استقلال گفت و گو می کند چندان مشخص نیست اما قریب به یقین همین روزها گفت و گو برای بازگرداندن مجیدی به استقلال انجام خواهد شد. در همین راستا شایعاتی پیرامون اینکه مجیدی قرار است دوشنبه به تهران بیاید منتشر شده است اما فتح الله زاده این خبر را تکذیب کرد :" هنوز هیچ زمان مشخصی برای آمدن مجیدی به تهران مشخص نشده و ما قبل از اینکه بخواهیم با فرهاد به توافق برسیم ابتدا باید نظر مثبت امیر قلعه نویی را به عنوان نفر اول امور فنی تیم جویا بشویم. اینکه می گویند زمان بازگشت مجیدی دوشنبه است هیچ منبع خبری درستی ندارد و فقط یک گمانه زنی رسانه ای است. 

نظرات 8 + ارسال نظر
آسوکا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 20:44 http://armantak.blogfa.com

مرسی خبرم کردی

باران جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 22:19

آقای قلعه نوعی باید باغث افتخارتون باشه که فرهاد شاگردتون باشه نمیدونم ناز کردنتون واسه چیه.ادعا میکنید هین لیگ استقلالو قهرمان میکنید اما بااین بازیکنایی که شما دارین وبدون فرهاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 22:55

سلام فرهاد جوون خیالی بود دیشب خیالت خلوت ما را ولی من باز پنهانی تو را هم ارزو کردم تو انقدر نازینی که در مصاحبه ات به فکر تیم ملی هستی اما اینها دور خود می گردند حرف قلعه نوعی با حاجی جور در نمیاد خصوصیات قلعه نوعی یعنی چی خدا تو رو میاره قلعه نوعی خیلی هم دلش بخواهد در مورد تو محبوب جهان نیلوفر ابی ما حرف بزنه نه تا کی حاجی فرهاد جوون باید برای ما پولسازی کنه نمی خواهیم دوری عذاب اوره فرهاد جوون تو خیلی صبور بودی اما من صبر ندارم تافلی از حافظ برات زدم خوب اومد می دونم که میای بیا و دوری را نزدیکتر کن دوستت دارم

Negar جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 23:54

داداش فرهاد منتظرتیم

جاوید شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 11:32

سلام فرهادجون بیاتوروخدابیا دوستت دارم

قلم آبی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 19:50 http://ghalameabi.blogfa.com

سلام
انشاالله فرهاد برگردد فقط همین

Maryam.S.S. یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 11:02

آقای امیرخان قلعه نویی تورو خدا راضی شو که داش فرهادمون برگرده...اینجوری محبوبیت خودتم پیش هوادارا بیشتر میشه...خیلی دلم میخاد یه بار دیگه تو و فرهادو کنارهم تو کهکشان آبی ببینم...

مهدی یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 14:36

جون هرکی دوست داری برگرد .کاری به قلعه نوعی نداشته باش دل مارو شاد کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد