وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح الله زاده:مجیدی بامرام ترین بازیکنی است که تا به حال دیده ام

اظهارات جنجالی فتح الله زاده یک شب قبل از مهمترین جلسه هیات مدیره استقلال  

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در فاصله یک شب مانده به جلسه هیئت مدیره این باشگاه، در برنامه ورزش از نگاه دو از موضوعات مهمی پرده برداشت.  

 
 


 

 علی فتح الله زاده که به شدت از دخالت های مکرر رئیس هیئت مدیره این باشگاه ناراحت بود در این باره اظهار داشت: اساسنامه باشگاه استقلال می گوید که مدیر عامل مالک باشگاه است. اما رئیس هیئت مدیره این موضوع را درک نمی کند. نقش رئیس هیئت مدیره باید مانند پدر باشد اما متاسفانه در باشگاه استقلال این چنین نیست. چرا باید  رئیس هیئت مدیره از سرمربی تیم  برای فصل بعد برنامه و لیست بازیکن بخواهد. پس مدیر عامل چه کاره است که رئیس هیئت مدیره در این کار دخالت می کند؟ 

وی در خصوص شایعاتی که درباره دریافت مبالغ هنگفت توسط باشگاه استقلال از وزارت ورزش و سازمان لیگ برتر مطرح شده این چنین پاسخ داد: کل پولی که از سازمان لیگ در سال جاری گرفتم 661 میلیون تومان بوده است. حدود 460 میلیون هم بابت اجاره زمین استادیوم آزادی به ما داده اند. کجا 3 میلیارد تومان پول دریافت کرده ام که به من می گویند فتح الله زاده 3 میلیارد از سازمان لیگ گرفته است. به من می گویند چرا چک شخصی داده ای مگر باشگاه پول ندارد که چک خودت را داده ای؟ من به این آقایان می گویم که بنده چک ها را زمانی داده ام که حساب باشگاه خالی بود و من تک و تنها بدون وجود هیئت مدیره در باشگاه فعالیت داشتم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: تیم تراکتورسازی در فصل جاری 9 میلیارد تومان بابت یک فصل خرج بازیکن و کادر فنی کرده است. آنها چند بازیکن سرباز هم دارند که اگر رقم آنها را هم بخواهیم حساب می کنیم این تیم رقمی بالغ بر 11 میلیارد تومان هزینه کرده است. اما در فصل جاری کل هزینه کادر فنی و بازیکنان استقلال 10 میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است. کل هزینه تیم من همین مبلغ بوده است. من که تیم کهکشانی را با چنین ارقامی جمع کرده ام حق نیست که اینگونه با من برخورد کنند. کل بدهی من به بازیکنان امسال حدود یک میلیارد و دویست میلیارد تومان بوده است. آن 2 یا 3 میلیاردی هم که می گویند استقلال بدهکار است برای زمان واعظ آشتیانی است. مجموعا 11 میلیارد تومان بدهی از قبل داریم که 3 میلیارد آن برای من است.

وی درادامه ریز دریافتی های استقلال در فصل جاری را در مقابل دوربین های تلویزیونی قرار داد و گفت: 7 میلیارد تومان از وزارت گرفته ام. بیش از یک میلیارد تومان از اسپانسر پیراهن تیم گرفته ام. 547 میلیون از اسپانسر بازیهای اسیایی،  170 میلیون از انتقال برخی بازیکنان، 70 میلیون از کمپ ناصر حجازی، 100 میلیون از زمین مرغوبکار و 300 میلیون تومان هم از اسپانسر پشت پیراهن دریافت کرده ام.


فتح الله زاده تصریح کرد: این مقامی که امسال کسب کرده ایم جایگاه کمی نیست. یک جام آوردیم و با یک امتیاز اختلاف سوم شدیم.اگر 15 میلیارد پول به من بدهند می توانم سال آینده بازهم یک جام برای تیم بیاورم ودر لیگ رتبه خوبی کسب کنم. اما با 10 میلیاردتومان فقط می توانم تیم را در رده دوم قرار داده و هیچ قولی بابت قهرمانی جام حذفی نمی دهم. اگر هم قهرمانی آسیا از من بخواهند که باید بالای 20 میلیارد هزینه شود.

مدیر عامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه هیئت مدیره استعفا می دهد یا خیر گفت: من استعفا نمی دهم و هیئت مدیره مختار است من را کنار بگذارد. در جلسه روز یکشنبه هیئت مدیره هم نمی توانم شرکت کنم چراکه با هیئت همراه وزیر ورزش به ترکیه می روم. اما اگر جلسه به روزهای آینده موکول شود حتما به جلسه خواهم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که اگر جای رسولی نژاد بودید با علی فتح الله زاده چه می کردید گفت: اگر جای رسولی نژاد بودم فتح الله زاده را روی چشمم می گذاشتم.

فتح الله زاده در مورد احتمال بازگشت مجیدی به استقلال نیز عنوان کرد: فرهاد یک سال با ما قرارداد دارد. مجیدی بامرام ترین بازیکنی است که تا به حال دیده ام. فرهاد نزدیک به 8 میلیارد تومان برای تیم ما درآمد زایی کرده و اگر بازهم بیاید و قرار داد با ما ببنددو به خاطر دخترش قصد ترک تیم را داشته باشد بازهم به او اجازه می دهم.

 مدیر عامل استقلال تهران در پایان اظهاراتش نکات جالبی را بر زبان آورد که شاید در آینده کاری وی تاثیر گذار باشد. وی گفت: از اعضای هیئت مدیره خواهش می کنم به من رای ندهید و بزارید بروم. اگر هم قرار باشد بمانم باید از من دلجویی کنند. دل من شکسته است و من همین جا می گویم که اگر بگذارند که من بروم راحت تر هستم. 

نظرات 25 + ارسال نظر
17 یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 13:45

ای کاش فرهاد برگرده و دهن همرو ببنده

آسوکا یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 14:16 http://armantak.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟؟؟ببخشید نیومدم بهت سر بزنم خیلی سرم شلوغ بود.
الان آپم

SS یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 14:17

فتح الله زاده: شما می‌توانید حتما تایید کنید که با بودن مجیدی ما موفق می‌شدیم؟ فرهاد مجیدی در 7 بازی استقلال موفق به گلزنی نشد و هنگامی که به قطر هم رفت در ابتدا همین شرایط داشت. او بازیکن بزرگی است اما با رفتن او به لحاظ گلزنی کم نیاوردیم. متاسفانه خط هافبک ما از کار افتاد نه خط حمله استقلال. من اعتقاد دارم خط هافبک تیم ملی ایران هم با مصدومیت جباری، حیدری و تیموریان از کار افتاد. حال شما به این 3 نفر فرهاد مجیدی را هم اضافه کنید. شما دیدید وقتی این 3 نفر به ترکیب برگشتند به همه تیم‌ها 3 تا 3تا زدیم.

مجیدی بسیار مؤثر بود ولی حرف شما را قبول ندارم. در قدیم یک مو از سبیل گرو می‌گذاشتند و حرف‌ها را نوعی قول حساب می‌کردند. وقتی من با این شرط فرهاد مجیدی را به استقلال آوردم چطور می‌توانستم به او اجازه ندهم که نرود.
/////////////////////////////////////

بلاخره کدوم حرف را باید باور کرد؟!!!!!!!

تیام دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 11:02

این فتح اله زاده هر دفعه یه چیزی میگه
اخه چرا اعتراف نمی کنن با رفتن فرهاد تیم بهم ریخت ؟
ادماااای مغرور از خود راضی

makita دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 13:01 http://www.parsfriends.mihanblog.com

واقعا که راست گفته من نمیدونم مردم چجوری به خودشون اجازه میدن در مورد فرهاد بد فکرکنن که اون پول پرسته
واقعا که غباحت داره
درمورد حرف های ssراست میگه چطوره که یه وقت حاجی با فرهاد بدترین مشکلارو داره و یه وقت طرفدار سینه چاکش میشه
نکنه حاجی بخاطر داشتن نظر هوادارا خودشو پشت چهره محبوب فرهاد قایم کرده
که البته چه فایده ای براش داره چون همه کاره هیئت مدیره هست مثل اینکه بجای اینکه مدیر عامل اصل کاری باشه
فقط تهش یه چیزی میگم اینجاایرانه واین فوتبال ایرانه
همه چیز خاصه

negar دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 23:12

tavalod e dadash farhadam nazdikekash ba bargashtanesh soopraizemoon koneh.....

ندا سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 12:09 http://kolbeyeabi.blogfa.com

من آپم امیر علی

یگانه سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 15:43

خوبه هااااااااااااااا....نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره اعتراف کرد که فرهادو ترانسفر کردن!!!تا دیروز میگفتن فرهاد به خاطر تیام رفته!!!!!!!!!!!
خیییییییییییییلی جالبه..........

باران سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 18:25

سلام امیرجان.تولد فرهاد نزدیکه بیا واسش جشن بگیریم.کاش فرهاد با برگشتنش توروز تولدش خوشحالمون کنه.قلعه نوعی برگشت یعنی فرهاد برمیگرده.فرهاد جونم پیشاپیش توووووووووووووووووووووووووووووووووولدت مباررررررررررررررررررررررک.انشاا...۱۰۰سله بشی عزیزم

فیروزه (ابی ترین استقلالی دنیا) سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 19:14

با سلام فرهاد جوون نیلوفر ابی همیشه برای استقلال در امد داشته این جمله خوبی نیست مگه یک اسطوره باید از این کارها بکنه چرا باید فرهاد دوست داشتنی ما از تیمی که عاشقشه دور باشه و هی مجری برنامه ورزش از نگاه دو گیر بده که چرا فرهاد رفت و فتح الله زاده بهونه بیاره و ارزش تیم و فرهاد جوون رو زیر سوال ببره اخرشم بگه فرهاد با مرامه این بی انصافی نیست که از خانواده فرهاد جوون استفاده بشه و خلا بودن فرهاد جوون احساس نشه الان هم که قلعه نوعی شد مربی و خوب بهونه دارن بازیکنان هم که رو هوا هستند و کسی نمی گه که فرهاد جوون هست اندو می مونه ارش کو چرا هی برا مهدی جون رحمتی حجازی این همه حاشیه درست می کنند مجتبی چی شد و....... همیشه اس اس باید یک حاشیه ای داشته باشه مثل رسولی نژاد . نمی خواهم بگم فتح الله زاده مدیر بدیه اما این رسمش نبود که ما رو از فرهاد جووون دور کنه فرهاد جوون کجایی تا بیای و ثابت کنی که چرا تو هفت بازی گل نزدی می دونم زجرت دادن برگرد به خاطر ما هواداران که می دونم به فکرمون هستی و میلیاردها با ر اینو ثابت کردی برگرد خدایا فرهاد جوووون مارو خودت برگردون نیلوفر ابی دوستت دارم

ریحانه چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 13:10 http://www.esteghlalhero.blogfa.com

سلام آپم و منتظرتم.

Negar چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 15:19

vayyyyyyyyyyyyyyyyy....bad bakht shodim,ghale noei oomad.fekr nakonam dige dadash farhad biad......
miad?????????

پرسپولیس چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 18:53

farhad majidi is oskol !

اینم از شخصیت و فرهنگ پرسپولیسی

استقلال چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 19:42

من اینو از طرف همه ی استقلالی های واقعی می گم اختلافتدبا امیر خان رو کنار بزار و برگرد شما دوتا کنارهم مثل پپ گواردیولا و لیونل مسی هستید

مجتبی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 10:16 http://motaass.blogfa.com

سلام دوست من
من خودم یکی از طرفدارای سرسخت مظلومیم
با تمام حرفایی که توی مطلب پائینت نوشتی موافقم
مظلومی و کادر فنیش مظلومترین کادر استقلال توی این چند سال بودن
چهار بار پیاپی لنگیا رو ترکوند ولی هیچ حمایتی نشد
سال قبل با دست خالی تیم رو دوم کرد اونم با اختلاف یک امتیاز
امسال هم دستش خالی بود چرا که نصف تیم مصدوم محروم و از همه مهمتر فرهاد عزیز تیم رو ترک کرد
ولی بازم دوم شم قهرمان حذفی شد ولی بازم حمایت نشد
همیشه تهدید می شد
این یعنی چی ؟؟؟؟
یک آپ در مورد نقل و انتقالات دارم
حتما بیا
بای

پگاه آبی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 10:48

سلام خوبید؟
اول از همه تولد داداش فرهاد پیشاپیش مبارک
بعدش میخواستم به باران جون بگم عزیزم قلعه نوعی برگشت معنیش این نیس که فرهاد برمیگرده! کاملا برعکسه!
راستی یکی به حاجی بگه آخه حاجی جون این تعریفا به چه درد ما میخوره!؟
داداشمونو برگردون!
درضمن دیگه هم لازم نیس از این قولا بهش بدی یا اجازه بدی که بره!!!
من یه جا خوندم که فرهاد مجیدی گفته حاجی به من گفت تو واسه واعظ بازی میکردیو فرداشم ۳۰ میلیون جریمه شده و بعدشم رفته اونوقت الان حاجی میگه بازم بهش اجازه میدم بره پیش دخترش؟! حداقل اون <بازم> رو نگو!!

پگاه آبی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 10:49 http://ansuyeparde.blogfa.com

توی یکی از وبلاگا خوندم!

Maryam.S.S. پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 16:19

اگه فتح اله زاده واقعا نظرش درمورد فرهاد اینیه که میگه پس چرا هیچ تلاشی واس برگشتنش نمیکنه؟هان؟؟؟!!!

ملیکا پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 18:13 http://mleka-musicdellealpi.blogfa.com

سلام.بعد از مدتها آپم بدو بیا.

محدثه پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 18:23 http://dokhtarabidel.blogfa.com

با اومدن امیرفرهاد دیگه نمیاد.تولدش هم مبارک.بهم سر بزن.

4444444447777777 پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 19:05

خبری ازش نداری.
نمیدونی کی بر میگرده؟اصلا بر میگرده؟
جون مادرت جواب بده.

نه والله دقیق نمیدونم
ولی یه چیزی جدیدا شنیدم اینکه تو لیست قلعه نوعی هست!!!!

محدثه پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 23:34 http://dokhtarabidel.blogfa.com

اره شنیدم خداکنه فرهاد قبول کنه و برگرده.مرسی ازحضورت.

مجید پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 23:51 http://esteghlalfanaticclup.blogfa.com/

http://esteghlalfanaticclup.blogfa.com/
با یک مصاحبه از فریبا به روزم

Negar پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 23:58

alan saat 12.
tavalod e dadash farhadam mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
enshaalah hamishe va dar hame ja(tarjihan ss(movafagh bashi.doooooooooooooooooset daram

Maryam.S.S. جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 13:13

واقعا اسم فرهاد تو لیست قلعه نویی هست؟؟؟؟؟؟!!!!! اگه باشه که یعنی آتش بس!ایشالا فرهاد کارد و پنیریشو با امیرخان کنار بذاره و برگرده که اگه برگرده اس اس کهکشانی تر میشه...مگه نه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد