وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

حمایت بازیکنان استقلال از مجیدی : فرهاد آماده بازگشت !

حمایت بازیکنان استقلال از مجیدی : فرهاد آماده بازگشت !  

فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال زمانی که از این تیم جدا شد حرف و حدیث های بسیاری را همراه خود داشت. چرا که هواداران و برخی اعضای تیم تنها علت جدایی او از استقلال را رسیدن به پول بیشتر می دانستند. حتی برخی اعضای استقلال مدعی شدند که فرهاد مجیدی به خاطر دریافت مبلغی هنگفت، نزدیک به سه میلیارد تومان، جمع آبی ها را ترک کرده و دخترش را بهانه قرار داده است. 
  

اما اخیرا چند بازیکن تیم استقلال از این بازیکن حمایت کرده اند و از کادر فنی و مسئولین خواسته اند که برای بازگشت مجیدی به تیم تلاش کنند. خسرو حیدری که دوست صمیمی فرهاد مجیدی است از جمله این بازیکنان است. آنها به مربیان اعلام کرده اند که این مهاجم به خاطر پول از استقلال جدا نشده است و مشکلاتی وجود دارد که فرهاد مجیدی را ناچار به جدایی کرد.
گفتنی است، فرهاد مجیدی پس از دیدار الغرافه مقابل الهلال که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد اعلام کرد که قصد دارد به استقلال بازگردد. اما حرف و حدیث های مطرح شده در زمان جدایی او از استقلال عاملی شده که شرایط بازگشت وی به استقلال با مشکل روبرو شود. 
 

نظرات 14 + ارسال نظر
تیام شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:40

سلااااام من اومدم خوش اومدم
خوبه خداکنه شرایط برا اومدنش فراهم شه امیدوارم تیم سال بعد مثل نیم فصل اول امسال باشه
البته مهم فرهاد
اگه نباشه میخوام ....
فراموش شدنی نیستند انان که با خط مهر بر قلبمان حک شدند حتی اگر از ما دورند فرهادی بیا

خوش اومدی

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:37

باسلام خوب هستید ما همه به علاوه بازیکنان یار دوازدهم از فرهاد جوووون نیلوفر ابی حمایت خواهیم کرد من وما اعلام می کنیم دیگر نخواهیم گذاشت حق کاپیتان ما را بخورند من می دانم بازیکنانی که از فرهاد جوون حمایت می کنند خونشان ابیست و ما همزمان حداقل به خاطر خونهای ابیمان از نیلو فر ابی حمایت می کنیم دیگر عاشق تنها نیست تیام بهانه است ومن وما این بار تیامی دیگر خواهیم شد تا عشقمان را فرهاد را بیاوریم استقلال در انتظار ومن بیقرار امدنت دوستت دارم اسمون ببار ببار بی کسی انگار دومی نداره دل من از غصه می گیره باز می خواهد بباره دل من دل من دیگه طاقت نداره فرهاد چووون عسل بیا

Negar شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 14:54

کاش برگرده.
فرهاد برگرررررررررررررررررررررد

سمیه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 15:12 http://ssgirl20.blogfa.com

حجازی رفت.....یاد و خاطرش هرگز...
وعده ی دیدار ما 5 شنبه ، 4 خرداد ، بهشت زهرا ، قطعه ی نام آوران

نسل پارسی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 20:29 http://naslparsi.blogfa.com

سلام
انشاالله که برگردد ولی هنوز چیزی مشخص نیست از کجا معلوم شاید قلعه نوعی بیاید و حتی جباری و رحمتی هم از تیم جدا شوند امیدوارم هر اتفاقی که می افتد فرهاد بر گردد و استقلال ضربه ای نخورد

آره خدا کنه

ریحانه دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 10:42 http://www.esteghlalhero.blogfa.com

سلام.خوبی؟ ببخشید که اینقدر دیر اومدم.ایشاا... که کاپیتان فرهاد برگرده.من که امیدورام.راستی اون عکسای پایینی چقدر باحالن.واقعا دمشون گرم.به قول تو عجب داستانی شده این 4 منم آپم و منتظرتم.زود اومدی ها.

ریحانه دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 11:18 http://www.esteghlalhero.blogfa.com

وای چقدر زود اومدی.

تیام دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 11:28

خوب شده این عکسای پایین و بدون شرح نذاشتی مثل اون دفعه ای ...
متوجه شدی دیگه

یگانه دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 14:53 http://7bluesky.blogfa.com

سلام به همه عاشقای داداش فرهاد...
بچه ها من حالم خیییییییییلی بده میدونین جرا؟؟؟؟
چون دلم خیلی شور میزنه که نکنه داداش فرهاد برنگرده...
دلم خیییییییییییییییییییییییلی براش تنگ شده خیلیییییییییییییییییییییییییییییی.........
راستی وبلاگ منم لینک کن دوست عزیز...

سایه دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 20:23

شکر خورده هرکی گفته فرهاد واسه پول رفته باغیرت تر و با تعصب تر از فرهاد پیدا نمیشه
امیر علی این چیه نوشتی

ساناز سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 00:28 http://sanazzzz.blogfa.com

سلام پاشو بیا اپم نظر یادت نره

پگاه آبی جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 17:46 http://ansuyeparde.blogfa.com

یعنی میاد؟!

مهدی شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 16:26 http://ندارم

فرهاد عاشقتم به خدا اگه برنگردی دیگه طرفداریت نمی کنیم
زززززززززززززززززوووووووووووووووودددددددددددددد بیا

بهار یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 21:20

سلام داداش جوووون خوفی؟من که بدم آخه قلعه نویی برگشته میگن تولیستش اسم فرهاد نیست چیکارکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حیف که دوستم نذاشت وگرنه رگم وتاحالازده بودم بخداخسته شدم ازبس انتظار کشیدم البته فدای سر ففففففففففففرهاد ججججججججججوووون دلم خیلی واسش تنگ شده دعاکن برگرده.راستی فرهادجان بهترینم تولدت مبارک امیدارم بهترین هانصیبت شودبه خاطر اشکامون برررررررررررگرد

منم نمیدونم والا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد