وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی: با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کنم

 فرهاد مجیدی: با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال الغرافه قطر گفت : سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد . 

 

فرهاد مجیدی قبل از دیدار بازی تیمهای الغرافه قطر و الهلال عربستان در ریاض و در جمع خبرنگاران عربستانی درباره ادامه همکاری و پیشنهاد جدید الغرافه  گفت : هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دین به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازی ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد .  

  مجیدی در این مصاحبه از الهلال به دلیل آبی پوش بودن آن و سامی جابر (بازیکن سابق و مدیرتیم کنونی الهلال ) بعنوان تیم و بازیکن دوست داشتنی عربستان یاد کرده بود که هواداران الهلال در جریان دیدار این تیم با الغرافه قطر ، فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار دادند.

نظرات 11 + ارسال نظر
sani چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 21:39 http://www.sani68.blogsky.com

doset darim farhad jo0000000on

dariush چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 22:17 http://real-taj.rzb.ir

سلام خوبی
وبت عالیه چون برای استقلال و تاجه
با تبادل لینک موافقی؟
اگه موافقی منو با عنوان استقلال مادرید لینک کن وخبرم کن ک با چ اسمی لینکت کنم
ممنون
زنده باد هرچی استقلالیه با غیرته

sani پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 01:50 http://www.sani68.blogsky.com

salam dost aziz
man u ro link kardam, khasti to fb baham bashim ye moshakhasati behem bede ke peydat konm

فرزانه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 10:19 http://ss-abieteh.blogfa.com

وای خدا...
یعنی...یعنی واقعا داره میاد...؟؟؟؟؟؟

negar پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 15:00

داداشی عاشقتمممممممممممم

سحر پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 19:40 http://www.s-7-1-5-9-8-s.blogfa.com

سلام.آپم.

مجید پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 20:26

سلام
( آپم )
راستی قالبم رو هم خودم ساختم نظرت چیه ؟

www.1smr1.blogfa.com

yasin پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 22:17

اون روزی که مجیدی از استقلال بره اون موقع که استقلال هیچ امیدی نداره.

نسرین جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 13:00 http://www.shahmahi7.blogfa.com

سلام قربون فرهاد برم من آخه

فیروزه استقلالی ترین ابی دنیا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:33

سلام فرهاد جوون خداحافظی نمی کنه اگه هم بکنه از دلهای من وما نخواهد رفت تا دیدم می خواهی بری دلم راهت منو سد نکرد بدون من دلت رو هر جا نذار یه تصویر از چشمات رو گذاشتم لب طاقچه تا عشقت از یادم نره اگه هم بره فردای من وما را او خواهد ساخت با فداکاریهایش و با محبتهاش همیشه برا ما می مونه شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم فرهاددد جووون نیلوفر ابی

Maryam.S.S. پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 16:25

ایشالاااااااااااا برگرده....برگرده ولی خدافظی نکنه یا حداقل چندسال دیگه...فرهاد بدون هرجای این دنیا, تو هر تیمی که هستی, چه ایران,چه هرجای دیگه, بدون همیشه عاشقتمممممممممممممممممممممممم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد