وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

یاران مجیدی قهرمان جام حذفی قطر شدند

در انتظار بازگشت فرهاد به استقلال

یاران مجیدی قهرمان جام حذفی قطر شدند

تیم فوتبال الغرافه با برتری مقابل السد قهرمان رقابت‌های امیرکاپ قطر شد.  

 

 

رقابت‌های امیرکاپ قطر شب گذشت با قهرمانی الغرافه به پایان رسید.

در این دیدار الغرافه در حالی مقابل السد به میدان رفت که از فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی خود پس از رفع مصدومیت این بازیکن بهره می‌برد. 

 


الغرافه در نیمه‌نهایی الخریتیات را در ضربات پنالتی شکست داده بود و السد نیز مقابل الجیش 3 بر صفر پیروز شده بود تا این دو تیم برگزار کننده دیدار فیتال امیرکاپ قطر باشند.


السد که با 13 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شد در این مسابقه به دنبال تثبیت این افتخار بود و از سوی دیگر الغرافه نیز به دنبال هفتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها. 

 

 

 

دیدار فینال در وقت‌های عادی و تلف شده با تساوی بدون گل به پایان رسید تا قهرمان این دوره در ضربات پنالتی مشخص شود. در نهایت یاران مجیدی در این ضربات یک بار دیگر همچون دیدار نیمه نهایی موفق‌تر عمل کرده و مقابل آخرین قهرمان آسیا در لیگ قهرمانان 4 بر 3 به برتری رسیدند تا جام قهرمانی در ورزشگاه خلیفه بر دستان عثمان العساس مراکشی، کاپیتان الغرافه به اهتزاز در بیاید.


 

 

الغرافه که در سال‌های اخیر خود را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال قطر مطرح کرده است و 3 سال پیاپی عنوان قهرمانی لیگ قطر را به دست آورد، طی دو سال اخیر هیچگاه جامی را کسب نکرده بود. 

 

 

 

این آخرین دیدار الغرافه در فصل 2011 – 2012 بود و باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی به قول خود مبنی بر بازگشت به استقلال تا چه اندازه جامه عمل می‌پوشاند.

نظرات 3 + ارسال نظر
پگاه آبی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 22:28 http://ansuyeparde.blogfa.com

مبارکش باشه

Negar دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 15:03

داداش فرهاد بهت تبریک میگم.
تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای فرهاد مجیدی

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:42

مبارکه داداش گلم فرهاد جوووون باشه فرهاد تا ابد قهرمانه و فرهاد زلزله اسیا ست فقط بعضیها مثل هیئت مدیره استقلال نمی فهمند که گل استقلال را برگردانند نیلوفر ابی اگر نیایی همه گلها خشک خواهند شد و نیلوفرها دیگر جوانه نخواهند داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد