وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

بازگشت مجیدی به استقلال قوت گرفت

بازگشت مجیدی به استقلال قوت گرفت  

حالا که بحث آمدن امیر قلعه‌نویی فروکش کرده و صحبت از ماندن حاجی مطرح می‌شود، فرهاد دوست دارد سال‌های آخر فوتبالش را در استقلال و ایران به پایان ببرد. 


 

پس از اوج گرفتن شایعه حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال و جدی شدن بحث برکناری فتح‌ا...‌زاده از سمت مدیرعاملی، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا به یکی از دو پیشنهاد عربی خود که از لیگ‌های قطر و امارات دارد جواب مثبت دهد و در خارج از ایران بماند. اما حالا که بحث آمدن امیر قلعه‌نویی فروکش کرده و صحبت از ماندن حاجی مطرح می‌شود، فرهاد دوست دارد سال‌های آخر فوتبالش را در استقلال و ایران به پایان ببرد. 


 جواب رد به عضو هیات مدیره!
نکته جالب اینکه یک نفر از اعضای هیات مدیره که رابطه چندان خوبی با فتح‌ا...‌زاده ندارد چندی پیش در تماس با مجیدی به او پیشنهاد کرد تا در استقلال فصل آینده که به محوریت او و دوستانش شکل می‌گیرد حضور پیدا کند اما فرهاد در جواب به این پیشنهاد اعلام کرد که قصد دارد در فوتبال قطر بماند و فعلا قصد بازگشت ندارد! این موضوع به زمانی برمی‌گردد که بحث رفتن و استعفای فتح‌ا...‌زاده مطرح بود. تصمیم او هم جدی بود و در آن مقطع قصد نداشت به استقلالی که قرار است بدون فتح‌ا...‌زاده و با حضور مخالفان شکل ‌گیرد، برگردد. اما حالا تصمیم فرهاد در حال عوض شدن است. اصرار و توصیه اطرافیان او برای بازگشت به استقلال مجیدی را بدجوری دودل کرده تا پس از یک نیم فصل دوری دوباره به جمع آبی‌پوشان برگردد. شنیدیم فرهاد در پاسخ به این توصیه دوستان برای بازگشت گفته حالا تا پایان فصل صبر می‌کند تا ببیند چه می‌شود و چه اتفاقاتی در باشگاه رخ می‌دهد. 

 

فرهاد می‌آید اگر...
شنیدیم اگر برای فصل آینده فتح‌ا...‌زاده مدیرعامل بماند و امیر قلعه‌نویی هم به استقلال برنگردد آن وقت احتمال دارد مجیدی برای فصل آینده دوباره پیراهن آبی را برتن کند و بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد. البته بدون تردید اگر استقلال در آسیا هم موفق به صعود به مرحله بعدی شود تاثیر زیادی خواهد داشت و انگیزه فرهاد را برای برگشتن دوچندان می‌کند. مجیدی که پیش از این با العین امارات قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده، خیلی دوست دارد این عنوان را برای دومین بار با استقلال به چنگ بیاورد و به عنوان کاپیتان تیم فاتح آسیا بیش از پیش در تاریخ استقلال جاودانه شود.  

 

فرهاد که دو پیشنهاد چندصدهزار دلاری از دو تیم عربی دارد می‌خواهد در صورت مساعد بودن شرایط قید آنها را بزند و برگردد؛ به خصوص با اتفاقاتی که در نیم فصل دوم افتاد فرهاد در پی آن است تا با کسب قهرمانی با استقلال در فصل آینده لیگ برتر و احتمالا در آسیا منتقدانش را هم خاموش کند. مجیدی به استقلال لیگ دوازدهم برمی‌گردد و برای این کار پیشنهاد فتح‌ا...‌زاده و حتی قرارداد داخلی آن را در جیب دارد. اما باید صبر کرد و دید اتفاق‌ها و رفت و آمدها در پایان فصل به شکلی پیش می‌رود که مجیدی را قانع کند و به پیشنهاد عرب‌ها جواب منفی دهد و طبق علاقه و میل باطنی‌اش به استقلال برگردد. هنوز خود فرهاد هم نمی‌داند آیا برای فصل آینده برمی‌گردد یا مجبور است دور از استقلال بماند! 


 


 

نظرات 12 + ارسال نظر
تیام سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 20:06

خداکنه ....
یعنی میشه؟؟؟
به قول فیروزه نیلوفر ابی ما منتظرتیم که برگردی وبازوبنددکاپیتانی رو...

ایشالله

ریحانه سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 20:33 http://www.esteghlalhero.blogfa.com

سلام.خدا کنه بیاد.من که دلم خیلی خیلی واسش تنگ شده.منم آپم.خیلی جالبه.منم همین مطلبو گذاشتم ولی بیا و نظر بده.ممنون که خبرم کردی.راستی اون نظرو پاک کردم ولی بیا دوباره اونو خصوصی واسم بذار.مرسیییییی

پگاه آبی سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 21:59 http://ansuyeparde.blogfa.com

سلامُ ایوووووووووووووووووووول...
چرا سر نمیزنی؟!
آپم...

الهه ناز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 02:59 http://elahe227.blogfa.com

نمیدونم چی بگم

ولی اگه اومد باید به یه سوال جواب بده

چرا وسط راه تنهامون گذاشت؟!

نیلوفر چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 08:27

تیااااااام
کاش می دانستی دنیا با همه وسعتش بدون عزیزان، جایی برای ماندن ندارد؛به رسم سپاس نوشتم؛تا بدانی که؛ "بسیار عزیزی". منتظرتیم دادش فرهاد

Negar چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 09:30

از ته دلم آرزو میکنم قلعه نوعی نیاد و داداش فرهاد برگرده استقلال........
فرهاد جون منتظرتیم...

مجتبی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 09:43 http://motaass.blogfa.com

سلام دوست من
خداروشکر که این قلعه نویی و نوچه هاش از استقلال دور شدند

پرویز خان بهترین گزینه برای استقلاله
بی حاشیه و کاربلد
اونایی که به دنبال قلعه نویی و نوچه هایشن استقلالی نیستند ؟؟؟
نوچه هاش می دونی چی گفتن ؟؟؟؟
بیا بخون
آپم منتظر داش فرهاد هستیم

فاطی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 15:52

باید برگردد مگه فرهاد ایرانی نیست یا بهتر بگم استقلالی پس چرا امارات وکشورهای دیگه استقلال از همه بیشتر به فرهاد نیاز دارد

yasin چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 16:00

آخ جون دوباره مجیدی بر میگرده استقلال.
هورااااااااااااااااااا.

makita چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 18:21 http://www.parsfriends.mihanblog.com

سلام دوست عزیز استقلالی اگه استقلالی هستی ونگران طرفداران ابی بیا به وبمون و تو قسمت اشتی کنون نظر بده چون اینده ی وبلاگ ما و دوستان پارسی بسته به نظرات شماست خواهش میکنم بیا هر چه زود تر بهتر عزیزم بیا

فیروزه (ابی ترین استقلالی دنیا) چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 21:34

با سلام فرهاد جوون اگه بیاد چی میشه البته بر گشت فرهاد حون همیشه قوت گرفته بود چون فرهاد جون از اول استقلالی بوده وهست اقایان که ادعای مدیریت در استقلال دارند برن یک سری به جدول گلزنها بیاندازند و بفهمند اگر فرهاد جووون در استقلال می ماند فونیکه سی که هیچی مسی هم بهش نمی رسید من خیلی می ترسم اینها اونقدر بهانه در بیارن که فرهاد جون را نیارن البته فرهاد جون که فرشته نجاته خدا میاردش و نیاز به نظر تنگ نظران نیست .قلعه نوعی نمیاد نگار جون ایمان داشته باش( نیلوفر ابی بیا و تیام و نگار و...... را شوکه کن)

فیروزه (ابی ترین استقلالی دنیا) جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 19:12

دوستان از عنوان نیلوفر ابی برای خود استفاده نکنند چون فرهاد جون فقط نیلوفر ابیه و بس نیلوفر که مطلب گذاشتی اسمت رو تغییر بده شیطونک تازه دوستان از قول خود نظر بدن نه از قول من تیام البته چیز بدی نبود مهم نیست من بهم بر نمی خوره یاد بگیرید همه روی فرهاد جون عنوان های فوق العاده بذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد