وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رانیری در تمرین تیم فرهاد مجیدی

رانیری در تمرین تیم فرهاد مجیدی  

سرمربی سابق چلسی به تمرین الغرافه قطر رفت. 

 

رانیری سرمربی سابق چلسی و چهره مطرح دنیای فوتبال به تمرین الغرافه قطر رفته بود. او در کنار خود کیا جورابچیان را داشت که یک ایرانی است. جورابچیان سهامدار باشگاه‌های فوتبال کورینتیانس برزیل و وستهام یونایتد انگلستان است. 

نظرات 3 + ارسال نظر
فیروزه (ابی ترین استقلالی دنیا) دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 19:22

با سلام درست است که رانیری بزرگ است ولی ازش خوشم نمی اید اصلا من از تیم چلسی بدم می اید و در انگلیس طرافدار لیور پول هستم حتی اگر نتیجه نگیرد تازه لابد اومده اسطوره استقلال و جهان فرهاد جون رو ببینه و مات بشه از حرکات پا به توپ فرهادی و کلی حظ کنه اسفند دود می کنیم که چشم شورش از بین بره خوشحالم که فرهاد جون ما رو سربلند کرده تازه همه مربیان بزرگ میرن قطر و امارات توقع دارید ایران بیان ما که شانس و پارتی عربها را نداریم عوضش یک فرهاد اسطوره و یک استقلال بزرگ داریم لابد اومده فرهاد جووووووووووون رو ببره چلسی تا بازیکنان اونجا ببین فرهاد عسل چه مهارتهایی داره

فیروزه (ابی ترین استقلالی دنیا) سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 20:27

سلام این مطلب به نام من است چون فقط خودم نظر می دهم فقط همه فکر کنند به بوسه فرهاد جون و دریبلهایش و گلهاش چون فقط فرهاد جون یک نیلوفر به تمام معناست فررررررررررررررررررررررررررررررهاد عاشقانه دوست داریم

مسلم استقلالیه با تعصب سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 19:27

می خواستم از این وبلاگ عالی وبه روزتون تشکر کنم

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد