وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تمجید سرمربی فرانسوی الغرافه از مجیدی

تمجید سرمربی فرانسوی الغرافه از مجیدی

سرمربی فرانسوی الغرافه پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل الوکره به ستایش از فرهاد مجیدی پرداخت و عملکرد او را رضایت بخش خواند. 
 

الغرافه در چارچوب هفته‌ هفدهم لیگ ستارگان قطر موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک الوکره را شکست دهد و با 22 امتیاز خود را به رده هشتم جدول رده‌بندی برساند.

 

در این دیدار ابتدا الوکره در دقیقه 6 توسط یونس محمود مهاجم عراقی خود پیش افتاد، اما فرهاد مجیدی دو بار در دقایق 9 و 24 برای تیمش گلزنی کرد و همچون هفته گذشته نقشی اصلی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

 

برونو متسو سرمربی فرانسوی الغرافه پس از پایان بازی به ستایش از خط حمله تیمش به ویژه فرهاد مجیدی پرداخت و گفت: از این که توانستیم در این دیدار پیروز شویم، خوشحالم، اما آنچه خوشحالی مرا دو چندان می‌کند ، عملکرد خوب خط حمله تیم است. فرهاد مجیدی در این دیدار هم همچون بازی قبلی مقابل الخریطات دو گل به ثمر رساند و بازی زیبایی را ارائه داد. درخشش او خبر از روزهای خوب برای الغرافه در آینده است.

 

وی افزود: خوشحالم از این که روند پیروزی‌ها به تیم برگشته است، می‌خواهیم با نمایش خوب و کسب پیروزی در بازی‌های بعدی، خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

 

در جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر لخویا با 35 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های السد و الریان به ترتیب با 31 و 29 در رده‌های دوم و سوم هستند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
sani دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 22:23 http://www.sani68.blogsky.com

mamnon az khabarat aliiiiiiiii bod. man linket kardam baejazeh dost aziza

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد