وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دانلود گلهای فرهاد مجیدی در بازی مقابل الخریتیات

دانلود گلهای فرهاد مجیدی در بازی مقابل الخریتیات 

سلام دوستان عزیـــــــــــــــز، 2 تا گلی رو که فرهاد مجیدی به الخریتیات زد تو ادامه مطلب واسه دانلود گذاشتم. 

 

 

گل اول(پنالتی): 

فرمت فایل: WMA 

حجم فایل: 3.01MB 

دانلـــــــود 

 

 

گل دوم: 

فرمت فایل: WMA 

حجم فایل: 4.15MB 

دانلـــــــود

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام خسته نباشین به عنوان یک استقلالی ۲آتیشه و یکی از هواداران فرهاد مجیدی عزیز ازتون تشکر میکنم
خوشحال میشم به من هم سر بزنین اگه تمایل به تبادل لینک هم داشتین خبرم کنین لینکتون کنم موفق و پایدار باشین

دوقلوهای استقلالی جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 22:30 http://adde.blogfa.com/

سلام به دوست استقلالی خودمون
به امید قهرمانی اس اسمون

ابی وفادار شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 16:07 http://blue-fahad-7.blogfa.com

از تیام و ردیا عس گزاشتم
عکسای جدید و قدمی
چند عکس هم ماله اخییره تو دبی با فرهاد
تو یکی از ژست های صفه اول وبلاگم
خوشحا میشم بیای

کوثر شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 16:28 http://www.farhadzlatan.blogfa.com

سلام وبت خیلی عالیه مخصوصا با این دو تا گلی که گذاشتی برا دانلود

شکوفه شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 20:14

بچه ها بازی اس اس رو دیدید ۳ تا زدیم ایول ولی اگه داداش فرهاد بود به ۵ تا گل میرسید داداش برگرد جون تیام و امیر بردیا

حسین دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 21:26

سلام دستتون دردنکنه ازتون خواهش میکنم که گل های آقا فرهاد به الوکره رو هم بزارید با همین فرمت!!

باشه، سعی می کنم!

آسمان جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 12:32

خیلی خری.من متمئنم مجیدی چهره ویژه سال نمی شه.

خوشحال میشم ربطشو به خریتمم بدونم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد