وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی: هواداران بدانند مجبور شدم از استقلال جدا شوم

مجیدی: هواداران بدانند مجبور شدم از استقلال جدا شوم  

 

فرهاد مجیدی در بازی اخیر خود توانست دو گل از سه گل تیم الغرافه را برابر الخریطیات به ثمر برساند. 

 

به گزارش خبرآنلاین؛ او پس از جدایی ناگهانی از استقلال مصاحبه‌ای انجام نداد و این روزها فارغ از هرگونه حاشیه به بازی در لیگ حرفه‌ای ستارگان قطر فکر می‌کند. مجیدی که یکی از پایه‌ها و ارکان اصلی استقلال در این چند ساله بوده و نقشی غیر قابل انکار در موفقیت‌های این تیم داشته تصمیم گرفت از استقلال جدا شود و سال‌های آخر فوتبالش را در کشورهای عربی به پایان برساند، اتفاقی که شاید در آینده درباره آن صحبت کند. فرهاد مجیدی در گفت‌وگویی به سؤالات ما پاسخ داد.
* حدود دو ماه است که به الغرافه رفته‌ای. لیگ قطر را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
لیگ قطر یکی از حرفه‌ای‌ترین لیگ‌های آسیایی به شمار می‌آید. بازیکنان بزرگی در باشگاه‌های آن بازی می‌کنند. مثلاً در تیم لخویا که اکنون صدرنشین بازی‌ها هستند اصلاً بازیکن قطری وجود ندارد و همه بازیکنان خارجی یا بازیکنان آفریقایی و آمریکایی هستند که گذرنامه قطری دریافت کرده‌اند.
* بالاخره پس از 6 بازی این هفته دو گل زدی.
من در این 6 هفته بازی‌های خوبی انجام دادم اما با بدشانسی موقعیت‌هایم به گل تبدیل نمی‌شد. حتی 3بار هم توپ‌هایم به تیر دروازه برخورد کرد اما این بازی توانستم 2گل به ثمر برسانم که از این بابت خوشحالم. امیدوارم در آینده به تعداد گل‌های زده‌ام اضافه کنم.
* این هفته استقلال برای ورود به مسابقات آسیایی بازی با الاتفاق عربستان را پیش‌رو دارد. این بازی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
خیلی دوست داشتم که استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنم و با این تیم سومین قهرمانی و برای خودم دومین قهرمانی آسیا را تجربه کنم اما قسمت نبود. استقلال در نبود بازیکنان خوبی چون جباری، میداودی و تیموریان توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و تیم قوی ذوب‌آهن را شکست دهد. برای بازی با الاتفاق هم مطمئن هستم استقلال با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و حضور هواداران در استادیوم و حمایت آنها به یک پیروزی بزرگ دست پیدا می‌کند.
* جدایی‌ات از استقلال حرف و حدیث‌های بسیاری داشت، خودت توضیح می‌دهی؟
من فعلاً بنا به احترام هواداران، کادرفنی و بازیکنان تیم، تصمیم به صحبت و مصاحبه ندارم اما پس از بازی فینال و قهرمانی استقلال در جام‌حذفی دلایل جدایی‌ام را با هواداران درمیان خواهم گذاشت و شرایط به‌وجود آمده برای جدایی از استقلال را که برخلاف میل باطنی‌ام رقم خورد بازگو خواهم کرد. حتی من می‌خواستم قبل از بازی با پرسپولیس در جام‌حذفی از تیم محبوبم جدا شوم اما به احترام هواداران، پس از این بازی تصمیم به جدایی گرفتم. هواداران همین‌قدر بدانند که من مجبور شدم از این تیم بروم.
* پرویز مظلومی در مصاحبه اخیر خود از دستان پشت پرده برای نتیجه نگرفتن استقلال سخن گفته؛ چه نظری داری؟
من در گذشته به این‌گونه موضوعات و آلودگی‌های فوتبال اشاره کرده بودم. با صحبت‌های آقای مظلومی موافقم و در درددلی که پس از بازی فینال جام‌حذفی با هواداران خواهم داشت مفصل به همه‌چیز اشاره خواهم کرد.
* پس ما قول یک مصاحبه داغ با فرهاد مجیدی را به خوانندگان بدهیم؟
بله، همه‌چیز بعد از فینال جام‌حذفی. 
نظرات 16 + ارسال نظر
شکوفه دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 23:27

قربون تیپ نازت برم داداش فرهاد دوستم گفت مصاحبه کردید و گفتید که بعدا میگید که چرا از ایران رفتید

سادات سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 12:03 http://kasegermahalleh.blogfa.com

آری برگشت فرهاد به استقلال ۱۰۰٪منتفی است.
آقا فرهاد امیدوارم بعد از فینال درباره همه صحبت کنی و چیزی را از هواداران استقلال پنهان نکنی.
با تیام و امیر بردیا خوش باشی.

صبا سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 13:02

یعنی چی میخواد بگه؟به نظرتون فصل بعد برنمیگرده؟

کوثر سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 18:37

انقدر دلم براش تنگ شده که نگو اگه بر گردی خیلی خوب میشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 21:03

خدا کنه فرهاد حرف نزنه گفتن حقیقت چه فایده ای داره خدا کنه به سکوتش ادامه بده ما منتظریم خدا کنه بذاره هنورم چشم انتظار بمونیم چشم انتظاری سخته اما از ناامیدی بهتره اگه حرف بزنه یعنی دیگه چشم انتظاری فایده ای نداره یعنی دیگه برنمی گرده ما هنوز چشامون از دست چشای تو تره فرهاد جان ازارمون نده نگو و اگه نمی خوای بیای بذار حداقل منتظرت باشیم توروخدا حرف نزن فرهاد دلای ما شکسته نمک رو زخممون نپاش مهم نیست چرا رفتی مهم اینه که قراره برگردی مگه نه ؟؟ نگو نه حرف نزن و نگو که دیگه برنمی گردی کاپیتان توروخدا نگو

مهرناز چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 14:23 http://bfb-m.blogfa.com

میدونی من حالم از استقلال به هم میخوره
فقط پرسپولیسسسسسسسسسسسسسس

titi چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 16:11

اگه برگه..............

خیلی دوسش دااااااااااااااارم.

کوثرss پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:01 http://majnunssfarhadmajidy.blogfa.com

فرهاد یعنی یک دنیا قشنگی که هرلحظش قد همه ی لحظه های خوب دنیاس.هرجا هست خدا همراهشاگه مایل به تبادل لنک بودی خبر بده

شکوفه پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 13:40

ببخشید خیلی خیلی ببخشید که بی ادبی میکنم ولی مهرناز جون لطفا برو گمشو تو سایت کریمی فک درازه نه سایت داداش فرهاد گل گلاب فهمیدی یا بیام بفهمونمت لنگی خربچه ها بازم ببخشید که توهین کردم

سحر پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 17:01 http://www.s-7-1-5-9-8-s.blogfa.com

فرهاد کسیه که به خاطرش برای اولین بار یه هفته به کوب گریه کردم،سر دعا و قرآن و نماز نشستم که نره،دلمو واقعا شکوند و برای اولین بار کسیرو نفرین کردم با اینکه واقعا عاشق عاشقشم،حالا میخواد بیاد چی بگه؟میاد بگه به خاطر یه میلیارد و ۴۰۰ میلیون رفتم،دیگه استقلال بر نمیگردم،دیگه رفتم تا ابد؟بس همون بهتر که هیچی نگه،ولی اینو بدونه که تو ارومیه هواداره بیشمار آتیشه داره که دیوار،سقف و در اتاقش کلا عکس اونه و تا ابد دوسش داره،فرهاد اینم بدون آه همه هوادارارو گرفتی که به این آسونیا نمیشه تلافیش کرد.امیر علی وبلاگت حرف نداره!

سادات جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 11:55 http://kasegermahalleh.blogfa.com

سلام
از اینکه به ما سر زدین ممنونم
اما با کسانیکه می گویند فرهاد چیزی نگوید مخالفم چرا که نباید حقیقت پنهان بماند. ما هواداران استقلال باید بفهمیم که چرا مجیدی از استقلال جدا شد آیا به خاطر تیام بوده یا رفتار اطرافیان فتح الله زاده؟؟؟ با دانستن حقیقت می توانیم تصمیم بگیریم که چه کسانی حق حضور در استقلال را دارند و استقلال جای افرادی است که صادق هستند.
در آخر هم هوادران را به حضوری پر شور در بازی با الاتفاق دعوت می کنم.

موافقم

سلام لینک شدین منو باعنوان(دانلودجدیدترین موزیک ویدیوها فول آرشیوها و آهنگها لینک کنین )

سایه یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 14:03 http://hamisheabi.blogfa.com

شکوفه جان خودتو ناراحت نکن اخه این لنگی ها خودشونم حوصله ی بازیکنای دربوداغونو بیریختشونو ندارن اخه حق دارن این بیچاره ها فرهاد به این خوشگلی و خوشتیپیو بی خیال شن برن علی چونه و علی عسگر یا اون نوری بیریختو ببینن همینه که دست از وبلاگ طرفدارای کاپیتان خوشگلمون بر نمی دارن

[ بدون نام ] دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 20:20

سلام..!می دونین چیه حقیقت افشا بشه بهتره.!اگه به خاطر پول رفته باشه همون بهتر نیاد توی استقلال.!اما اگه واقعا بخاطر مشکلات خانوادگی یا استقلال باشه بهتر حرف بزنه تا موضوع سریعتر تموم شه..!بعضی اوقات واقعا ازش متنفرم و بعضی اوقات دلم می خواد زودتر برگرده..!به نظرم افشای حقیقت تلخ بهتر از نا امیدی الکیه!نمی شه ثبت نام نکنیم؟!الان اعصابم اونقدر خورده که حال ثبت نام ندارم!

reza چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 14:50

تو تک ستاره فوتبال مایی آهای فـــــــــــرهاد مجیـــــــــــدی

تو کابوس تموم لنگیایی آهای فــــــــــــــرهاد مجیـــــــــــــدی

تو دریایی ولی ساحل نداری آهای فــــــــرهاد مجیـــــــــــدی

تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای فــــــرهاد مجیــــــــــدی

makita چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 15:54

چرا نگه باید جواب این همه فحشی که بهش میدن رو بده با با اون غیرت دره دوست نداره فحش ناموسی بشنوه از هوادارایی که تادیروز برا شسرودست میشکوندن داداش بگو وتکلیفمون رو مشخص کن که بدونیم پاکترین فوتبالست ما توبودی نزار بیشترازاین بهت شک داشته باشیم که دروغ گو بی تعصب شدی داداش بگو ولی امیدوارم برگردی چ.ن دل تیام هاو امیر بردیا های ایران برات تنگ شده داداش دوووووووووووووووووووووووووووووووووست داریم خداحافظ کمی غمگین خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد