وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

نامه یک هوادار به فرهاد مجیدی

نامه یک هوادار به فرهاد مجیدی 

  


فرهاد مجیدی جان سلام..................
خوبی رفیق نیمه راه؟! تیام دسته گلت خوبه؟!!
دیگه از وقتی رفتی قطر بیشتر با دوبی با تیام تلفنی حرف میزنی؟ دیگه غریبی نمی کنه؟!! دیگه گوشیو نمی گیره با مربی تیمت حرف بزنه و گریه کنه؟!!!
خوب خدا رو شکر...
شما خوب باشی ، تیام خوب باشه مسئله حلّه، گور بابای ما استقلالیا که تو هوای صفر درجه باید بریم آزادی و ازیه تیم 10 نفره ی ته جدولی ببازیم و تحقیر بشیم..
گور بابای ما که دلمون خوش بود تو باشی یه مشت کوتوله با تراکتور پنچرشون نمی تونن واسه ما شاخ بشن..
گور بابای ما که گوشامونو از قصد مخملی کردیم تا باورمون بشه واسه دخترت داری میری امارات!
گور بابای بازوبند مقدس کاپیتانی استقلال که دست هر ننه قمری رفت!
گور بابای اون هواداری که تو بازی رفت با پرسپولیس واسه دیدن درخششت اومد استادیوم و رفت زیر ماشین و امروز دیگه نبود که بیاد تحقیر تیمشو ببینه..!
گور بابای همه ی ما! سرت سلامت ...
فقط این وسط دلم به حال آتیلا سوخت که میخواست فردا بره بهشت زهرا پیش باباش تا بگه سر بلندش کرده.
فقط دلم به حال اون بچه ی 4 ساله ای سوخت که هنوزم با پیرهن شماره هفت مقدسش اومده بود استادیوم.
عیبی نداره،...
هنوزم خیلیا عاشقتن و زیر این پست به من خرده میگیرن که چرا اینجوری باهات درد دل کردم.!
فقط اینو بدون که کارِت رسم رفاقت نبود داداش!
ما ها هنوز خیلی به هم شباهت داریم...
امروز ما دقیقه نود گل خوردیم، تو هم دقیقه نود به خودت گل زدی،! 

 

    مانی

نظرات 76 + ارسال نظر
فرهام جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 22:20

حرف دلمو نوشتی،بغضی مونده بود دردلم که نمی دونستم چه جوری خالیش کنم. فرهاد ،استقلالیها را تنها گذاشت بابا تو که از نظر مالی کم نداشتی این چند ساله هم می بوده لفتخار کسب می کردی بعدا می رفتی مربی گری می کردی 10 برابر در میآوردی.تو نبودی کوتوله های باصطلاح طرفدار استقلال می گن از 5 تا گل دربی خوشحال شدم و هر چی رقبا نتیجه نگیرن من خوشحال می شم و تراکتور قهرمان می شه.آخه عقده های خودشو در دوران سرمربی گری می خواد خالی کنه.ولی هر کجا باشی ما دوستت داریم دست خومان نیست عشق

امید جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 22:29

سلام فرهاد جان.
اشکال نداره ما 5 تا داداش اومدیم استادیوم و هممون هم سرما خوردیم ولی به عشق استقلال و بردی که جلو پرسپولیس میگرفتیم اومدیم. به عشق اون گل های تو هنوز هم به ورزشگاه میایم.
قبول دارم زندگی سخته ولی چه چیزی کم داشت استقلال؟ نمیشد مارو قهرمان جام حذفی و لیگ و اسیا کنی بعد بری؟ ما برات ارزشی نداریم؟

دیروز لیدر ها هم میگفتن فرهاد صدا زدن دیگه فایده نداره دیگه مارو دوست نداره.

ولی ما هنوز منتظریم که روزنامه ها بنویسن که فرهاد برگشت.....

مهناز شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 10:34

ایول داداش///////////////

علی شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 12:24 http://alimahmoodi7.blogfa.com

فرهاد بازیکن بزرگیه شکی در این نیست اما فرهاد هم یه روزی باید از ما جدا میشد . اتفاقا بهترین زمان ممکن فرهاد از ما جدا شد چون ما یه عالمه بازیکن خوب داریم اما باید بر شانس بد خود لعنت بفرستیم از اینکه اندرانیک و مجتبی مصدوم شدند و خسرو حیدری بچه گی کرد و سه اخطاره . ما بازی دیروز را هم برده بود خیلی راحت تر از قبل اما اشتباه مدافعان هولناک بود خیلی هولناک * خیلی متاسفم

آرمین شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 13:04

اینا همون حرفایى بود که توى دلم مونده بود.

مجید شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 13:06 http://1smr1.blogfa.com

کجاست آن غیرت (آپم )
حتما بیا و نظرت رو بگو
دست گل اون آقا دردنکنه
واقعا حرف حق روزد ... فرهاد باشه عیب نداره برو حالت رو بکن

سایه شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 14:04 http://hamisheabi.blogfa.com

سلام اس اسی های عزیزم
واقعا این حق ما بود که دربی رو ببریم من که حسابی شوکه شدم و کلی اشک ریختم ولی نه از فرهاد ناراحتم نه از بازیکنای تیم محبوبم فدای سر همشون نباید یادمون بره که لنگی ها تونستن بعد از دو سال ما رو ببرن اونم به خاطر اینکه اخرای بازی بچه ها فکر کردن دیگه میبریم و خوب بازی نکردن اگه بچه ها تا اخر محکم بازی می کردن ما برنده بودیم ولی مهم نیست مهم اینه که امسال هم توی جام حذفی و هم لیگ ما قهرمانیم

fms شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 14:55

خیلی قشنگ بود،یه جورایی حرف دل منم بود، وقتی داشتم بازیو میدیدم تنها چیزی که به چشمم اومد جای خالی فرهاد بود،بازوبند کاپیانی لایق هر کسی نیست، همونطور شماره هفت استقلال،نه اون بازوبند و نه این لباس دیگه لایق فرهادی که از قطر برگردد هم نیست. اما ما هوادان رسم عاشقیو خوب بلدیم:فرهادجان هرجاهستی پیروزوسربلندباشی در کنار تمام کسانی که دوستشان میداری.
پایان

مجید شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 16:24 http://1smr1.blogfa.com

عقل یا قلب ؟؟؟ ( آپم )
حقایقی از من در مورد فرهادمجیدی

خلیل نجد یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 14:14

من از شازده فرهاد میپرسم واقعاً پول چقدر برات اهمیت داره که بزرگیتو باهاش معامله کردی ؟!واقعاً فکر میکنی چند نفر میتونن به جایگاهی که تو داشتی وقدرشو ندونستی برسن؟ اصلاً میدونی کسانی که برات پول میلیاردی میدن تا تو را مال خودشون کنن حسرت یک روز تو را میخوردن که بجای تو باشن ودر دل چندین میلیون طرفدار جایگاهی بزرگ داشته باشن؟مطمئنم که نمیدونستی وا... نمیدونستی با... نمیدونستی چون اگر موقعیتتو درک میکردی هیچوقت همچین اشتباه بزرگی رو مرتکب نمیشدی . وحالا فکر میکنی اگر برگردی میتونی جایگاهتو توی دل طرفدارات باز پس بگیری ؟شاید تو دلت بگی هر موقع برگردم با 2تا گل وشاید گلی به پرسپولیس دوباره همون فرهادی خواهی شد که بودی ولی مطمئن باش اینگونه نیست وطرفدارات به کمتر از یک چهارم قبلی تقلیل پیدا میکنند مگر اینکه فکری قبل از اینکه دیر شود بکنی واقعاً باید فکری قبل از اینکه دیر شود بکنی!!!!!!!!!

دوست عزیز، البتع من و خیلی دیگه از طرفداران استقلال فکر نمیکنیم فرهاد به خاطر پول رفته باشه و فکر می کنم دلیل رفتنش چیزی غیر از مسائل مالی باشه.
مطمئن باش فرهاد اگه میخواست به خاطر پول از استقلال بره، همین چند سال رو هم خیلی راحت میتونست تو استقلال نمونه و به پیشنهادهای چند میلیاردی و هر ساله عربها خیلی زودتر از اینا پاسخ مثبت میداد.

اس اس یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 17:26 http://ssmajidi7.blogfa.com

ما همیشه طرفدار اقا فرهاد بودیم ولی اصلا کار درستی نکرد که دخترشو بهانه ی رفتنش کرد و وقتی هم که رفت گفت رفتنم ربطی به دخترم نداشته کار درستی نکرد که با سکوتش قلب این همه هوادار رو شکست ولی اینو بگم که هیچ شماره ی 7 و هیچ کاپیتانی واسه ما فرهاد نمیشه ولی دوستدارم اگه یه روز اقا فرهادو ببینم بهش بگم رفتی ولی اینو بدون هرجا بری اسمون ابیه
راستی من وبلاگمو تازه راه انداختم خوشحال میشم به منم یه سری بزنی

titi یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 20:02

خیلی قشنگ نوشتی. عزیزم.
واقعا" حرف دل هممن بود. مخصوصا" این جمله اش.
این رسم رفاقتش نیست"

دیوونه یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 22:00 http://inLLOVE9.blogfa.com

وا.بیچاره فرهاد.بروخداروشکرکن که اول فصل نرفت.درضمن قطرهم مدرسه ی انگلیسی داره فرهاد هم تیامش روبرده اونجا.فرهادهمیشه توقلب ماست.حتی اگه خیلی ازمون دورباشه.عاشششقشیم.
این حرفارونزن فرهادبه گردن ماحق داره خیلی واسمون زحمت کشیده.خب اونم حق داره واسه زندگیش تصمیم بگیره.حقش نیست این حرفا

شاکی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 09:03

فرهاد چرا رفتی

erfan دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 11:15 http://abisteghlali.blogfa.com

سلام لینکت کردم ببخشید یه کم دیر شد منو به اسمه ابی استقلالی بلینک حرفات همش درست بود حرف دله منو زدی

مریم دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 12:15

سلام
بخدا هنوز ک هنوزه اشک تو چشمامه وقتی یادم میاد که چه جوری باختیم
فرهاد جان ما هر جا باشی دوست داریم
اگه ما این بازی رو میبردیم این حرفا رو نمیزدیم
پس نباید بندازیم به گردن فرهاد
تغصیر غرور بازیکنان خودمون بود
امیدوارم هر جا که هستی موفق باشی
ولی بدون که منتظرتیم که برگردی

میلاد دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 13:32 http://it3.blogfa.com

سلام
تیم استقلال یک تیمه
نباید به یه بازیکن وابسته باشه
شاید اون بازیکن مشکل خانوادگی داشته باشه
خودتون رو جاش بزارین
یه بار هم بیاین ما درک کنیم.
من کسی بودم که خود آقا فرهاد و ناصر حجازی منو استقلالی کردن و هنوز پیرهنش که بستنی پاک روش نوشته دارم که بهم داده پس بدونین هرجا باشه دوسش داریم

نازنین دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 22:31

کوتوله خودتی با هف جدو آبادت

میلاد دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 22:43

با سلام
من با فرهاد مجیدی صحبت می کنم راجع به راه اندازی وب سایت رسمی فرهاد مجیدی
میخوام سایت حرفه ای باشه و یه گروه حرفه ای جمع کنم که با هم کار کنیم
من شما رو انتخاب کردم و یکی دیگه رو.
اگر مایل بودی کار کنی با ایمیل من در تماس باش
من به فرهاد مجیدی اسم و مشخصات شما رو خواهم داد.
ahooramazda16@yahoo.com

خلیل نجد سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 12:32

دوستان عزیز طرفدار آقا فرهاد باید بگم که با اینکه خیلی دوس دارم خومو قانع کنم که فرهاد بخاطر دخترش رفته ولی ما نباید خودمونو قول بزنیم وفکر کنیم که فرهاد سر استقلال منت گذاشته که چند سال برای اس اس بازی کرده ومیتونست زودتر از اینها بره !!
لطفاً یک فلش بک به زمانی بزنید که فرهاد از امارات برگشت به ایران ایا وقتی که برگشت استقلال به نظر شما نیومده بود که با اس اس از فوتبال خداحافظی کنه؟این یعنی فرهاد به آخر فوتبالش رسیده بود واین استقلال بود که با بزرگیش باعث درخشش دوباره فرهاد شد تا جایی که دوباره برای جذبش از سوی عربها اقدام شد وایشان دوباره لژیون شد.احیای فرهاد بمانند باقری در پیروزی است که قبل از اومدن قطبی تبدیل به یه بازیکن تعویضی شده بود وبا قطبی دوباره به فوتبال برگشت وچندین سال بزرگی کرد .ولی دیگه دنبال تیم عوض کردن نرفت تا در دل لنگیا بمونه .

دوست عزیز
فرهاد مجیدی الآن چند ساله تو استقلال میدرخشه و هر سال هم پیشنهادهای خیلی خوبی با شرایط مالی خیلی بهتر نسبت به الآن داشت و اگر میخواست به خاطر پول بره خیلی زودتر از اینا میتونست بره.
اما این که به خاطر دخترش نرفته رو دیگه فکر میکنم همه فهمیدن که به این خاطر نبوده ولی فکر نمیکنم به خاطر پول هم بوده، و دلیل رفتنش قطعا چیزه دیگه ای بوده !!!!!!!

مجید سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 14:22 http://1smr1.blogfa.com

هواداران !!!
عزا عزاست امروز
( آپم )

معصومه سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 15:12 http://shahrake0ma.blogfa.com

دعوت
سلام استقلالی....

دلخوری؟ناراحتی؟بابااخمات روواکن....این روزا همه مون یه جورایی بداخلاقیم...نمیدونم پیش خودت،تودلت

بهم چی میگی..ولی رفیق خوب...هم تیمی....جمعه بازیه...ناراحتی ودلخوریت روبذار کنار...دلت روصاف

کن...مادختراکه نمیتونیم بیایم ورزشگاه...ولی شماآقا پسرا که میتونین برین باید این دفعه هم چشاتون

روببندین وبرین...برید ودهن خیلی هاروکه تواین مدت خیلی چیزا پشت سرمون گفتن روببندین...امیدورام

ببینمتون....به خاطر استقلال...بچه ها ناصرخان منتظره ببینه ماهنوزهموناییم؟بیاین بازم بهش ثابت کنیم

همونیم...ماکه قبول داریم اون هیچ وقت نمی میره،پس بریم آزادی...اون همیشه اونجامنتظرمونه...ایناروازته

دلم گفتم...ناصرخان روحت شاد..هرچند:

مرگ آن نیست که درخاک سیه دفن شویم

مرگ آن است که ازخاطره ها محو شویم

وتوهیچ وقت ازخاطر مااستقلالی ها نمیری....به یادتیم عقاب آسیا...

از طرف یه استقلالی به بقیه استقلالی ها...

با نظرت کاملا موافقم

بهرام بحرینی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 22:06

من هم بدجور عاشق شیر فرهاد خان مجیدی بودم ولی واقعیت اینه که تیم باید تیم باشه نه رو محور یک بازیکن بگرده. خیلی ها داشتند از رو شونه های مجیدی پز مربی گری و زیدان بودن میدادند که با رفتن فرهادخان معلوم شد نه هافبک های خوبی داریمُ نه مربی های خوبی داریم و نه دفاع خوبی !!!! آیا باید تیمی که اینهمه ادعا داره با رفتن یک بازیکن نابغه به این روز بیافته ؟؟؟؟ حسن روشنُ ژور حیدریُ آتیلاُ حاج فتح الله زادهُ ..... ژس چیکاره هستند ؟ چرا باید استقلال به این روز بیافته ؟ بیاید نصف ژولی که این آقایون بر می دارند رو بدهند به فرهادُ خودش همه کارها رو ردیف کنه - چطوره ؟

مریم سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 22:18

سلام به همگی
باخت پیروزی رو در مقابل غیور مردان شیرازی تبریک میگم
معصومه جان باهات موافقم

سادات سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 23:49

فرهاد رفته و حالا بیاییم بگیم چرا رفته و غصه بخوریم چه فایده ای داره.حالا انشاالله فرهاد فصل بعد در استقلال توپ بزنه ولی اگر هم نزد ایرادی ندارد
ای هوادار استقلالی تیممون الآن از هر زمان دیگری بیشتر به ما نیاز داره به خصوص در بازی جمعه با ذوب آهن که یک بازی آسیایی و وظیفه یک هوادار استقلالی پر کردن سکوهای خالی استادیوم است تا بازیکنان از این شرایط بحرانی بیرون بیان
پس وعده دیدار ما جمعه ساعت ۱۷:۱۵استادیوم یکصدهزار نفری آزادی
به امید سه ستاره شدن استقلال

سارا چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 16:46

آقا فرهاد دست شما درد نکنهههههههه
ما تو استقلال دلمون به تو خوش بود
خوب ثابت کردی استقلالی هستی خوووووووووووووب
مرسی واقعا
ولی بدووووووووون این رسمش نبوووود
بعد از 4 تا دربی برد حالا باخت چی باید جواب پرسپولیسی هارو بدیم
هییییییییییییییی آقا فرهاد

مریم چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 17:49

به نظر من فرهاد مجیدی هنوز استقلالو دوست داره هوز دوست داره که واسه استقلال گل بزنه
خدا کنه که برگرده...
کاش میفهمید که چقد عاشقشیم
مگه اقای فتح ا... زاده نگفت فرهاد قردادش رو تمدید کرده پس چرا خبری نشد پس چرا میگن فرهاد گفته دیگه دوس نداره به استقلال برگرده
کاش فرهاد حرفای مارو میشنید

نیوشا عشق فوتبال چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 18:51

نوشته ات حرف دل خیلی ها بود منم ناراحتم که فرهاد رفت و استقلال با اون حال باخت و ..... ولی با این حال عاشق فرهاد مجیدی هستم. فرهاد مجیدی رفت و استقلال و هواداراش رو تنها گذاشت ولی من هنوزم عکسش رو صفحه ی مانیتورمه و پستراش روی دیوار اتاقم اما حیف که دیگه ودش توی تیم استقلال نیست که بگم پستر استقلالیا حیففففففف اگه فرهاد بود ما با اون حال نمی باختیم
فرهاد جاش تو استقلال خیلی خالیه ولی با این حال هر جا هست خوش باشه با اینکه دل ما رو خون کرد
فرهادددددددددد مجیدیییییییییی کاش بودی ولی حیف

سعید پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 02:15

سلام کاش حداقل بیادواین پستارو بخونه
چقدر مابدبخت شدیم که چهار بچه بیاندوما مسخره کنند کجایی که با بازیات جوابشونا بدی کجایی لامسب
ی استقلال و ی فرهاد جان تیامت بیا بهخدا دیگه تحمل تیکه های پرسپولیسی های ... ندارم بیا که دلتنگتیم خداوکیلی فرهاد بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

قهرمان پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 14:22

آخه ننه قمر نوشتن بلد نیستی ننوشتن هم بلد نیستی؟

تیمی که بخاد ب امید یه پیره مرد قهرمان بشه و دربی رو ببیره همون بهتر که بمیره

اگه عرضش رو داشتی بدون تایید میزاشتی نظرا رو بزارن تا ببینیم مظرات واقعی چیه

همتون همینجوری هستین از اون فتح ا... زاده خوی بش گرفته تا تو ننه قمر که دنبال یه رده خارجی که بیاد تیمت رو نجات بده

برای همتون متاسفم

همتون سوراخید

اصلا منظورتو متوجه نشدم!
من خودم طرفدار فرهاد هستم و امیدوارم هرچه زودتر برگرده.
تأید نکردن نظرا هم عرضه نمیخواد، اون تأیید کردنشه که عرضه میخواد.
من تمام نظرا رو چه مخالف و چه موافق اگه مشکل اخلاقی نداشته باشه تأیید می کنم.

بازم ممنون میشم بیای حرفاتو واضحتر بزنی

سایه جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 10:58 http://hamisheabi.blogfa.com

در جواب قهرمان باید بگم که اولا کاملا مشخصه که لنگی هستی و اصلا حق نظر دادن نداری نمیدونم تو سایت طرفداران کاپیتان فرهاد چیکار می کنیشماها که تیمتون یه پا سالمندانه از اون مهدوی کیا گرفته تا اون کریمی من از وقتی چشم باز کردم مهدوی کیا داشت فوتبال بازی می کرد بهتره برای خودت متاسف باشی بعد از شاهکار تیمتون تو این فصل جام حذفی که برای خودمونه قهرمانی لیگم همینطور خیلی زور بزنید بتونید خودتون رو نهم دهم نگهدارید

آورین

marjan 7 جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 13:14

ذیگه هیچی بیاین دیگه در بارش نحرفیم.....چرا خودمون رو گول بزنیم
مانی خان از شماهم ممنون

Emad شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 12:57 http://www.ss-star.blogfa.com

salam umadam begam
ishala farhad har jayi bazi mikone movafagh o pirooz bashe.havadara nabayad enghad narahat bashan bayad omid dashte bashan ke bazam ye roozi in capitane shomare 7 bargardee
be omide roozi ke farhdao bazam too ss bebinim

فرهام شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 13:26 http://\

قهرمان جان.می دانم که خیلی ازش شماها ناراحتین چونکه با فرهاد دو تا مربی عوض کردین علی دایی و استیلی ُکه این دوتا مثلا سنبل های تیمتون بودن. با این همه از زمانیکه فرهاد رفته بازم جزء بهترین گلزنها بوده کریمی شما چی؟ حرف از تو دهنش می افته

keivan9137779757 شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 14:40

دربی که فرخندگیش هر سال است
تکراره غم دوباره ی پارسال است
باید که بدانند همه ی (لنگیها)
این گوشه ای از قدرت استقلال است

keivan9137779757 شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 14:41

آقا فرهاد این رسمش نبود. تو اشک همه ی استقلالی ها رو در آوردی.بیشتر اوقات برای اینکه جات تو استقلال خالیه اشک میریزم. ای کاش احساس داشتی و به خاطر ما بر می گشتی... هنوزم دوست داریم.

farhad شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 16:43 http://www.asheghetanhaie.bikar@yahoo.com

salam . faghat ba in karet raghibamoooonooooo khooshhal kardi. barat motastefam. khoda bebakhshadet. choon ashke hamrooo dar avordi..

مهران شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 17:50 http://farameh.blogfa.com

سلام به همه دوستانه استقلالی
اول پیروزی تیممونو تو بازیا آسیایی تبریک میگم
دوم در مورد این مطلبه
مطلبش واقعا حرفه دله خیلی از استقلالیاست
ولی تیمی که به یه بازیکن بند باشه همون بهتر که کله پا شه
تیم استقلال برای ما مهمه که اونم نباید به یه بازیکن بند باشه فرهاد بالاخره میرفت امسال نه سال دیگه
هنوز ستاره ها بزرگی داریم ما تو تیم

محمد شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:31

به سلامتی اون بازیکنی که مارو تنها گذاشت تا بره امارات پیش دخترش که از تنهایی دربادو رفت قطر و فکر کرد که سر مارو شیره مالیده .به سلامتی اون بازیکنی که میگفت من عاشق این هوادارمو موقعش که شد ولشون کردو تا با این خفت داربی رو ببازن بسلامتی او فرهادی که دل دوست داراش شکست و رفت سراغ مال دنیا .فرهاد جون عیبی نداره دنیادوروزه........... به سلامتی منی که بازیکن محبوبم دلمو شکسته و هنوز به اندازه یه دنیا دوسش دارم و تک تک عکس هاشو چاپ میکنم تا یادم نره که عشق منه .فرهاد جون برگرد که دلم برات یه ذره شده

عطا یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 11:46

دوستان پل و بی ادب من ،دوستان قدر نشناس و نمک نشناس من نباید یادمون بره فرهاد مجیدی همونیه که 1 عمری چشاتون به ساق پاش بود همونی که واسش با عشق می گفتین تو خورشیدی ولی غروب نداری این شما هستین که بی معرفتین این نویسندست که پرتوقع هست فرهادی که هر سال با 127 میلون و اخرین سال 300 میلیون قرار دادش بود که مبادا به استقلال فشار بیاره این حقش نیست من از 2 سالگی استقلالی بودم اما از روزی که فرهاد رو دیدم عاشق فرهاد هستم کدومتون 8 سالی که فرهاد امارات بود تمام بازیهاش رو دید ؟ اما من دیدم حق ندارد اینطور راجبش بگید هر وقت خواستید چشاتون رو بندید و حرف هاتون رو بگید پشت چشاتون دوقیقه 93 بازی با لنگیارو ببینید که گل زد و با تمام وجود خوشحالی کرد تا شاید خجالت بکشید کمی

شکوفه یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 13:34

داداش فرهاد امید حرف دل منو زد وقتی که فهمیدم تو رفتی خیلی گریه کردم و به قول امید جان منتظر روزی هستم که تیتر مجله ها نوشته باشه فرهاد برگشت خدا اون روز رو بیاره

شکوفه یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 13:49

ایول سایه برو جلو هواتو دارم این لنگی ها خیلی رو دارن به خدا دل ما استقلالی ها واسشون سوخت نذاشتیم آبروشون بره تازه هر وقت هم بهشون میگیم برد جمعه خیلی حال داد میگن چرا وقتی سه تا خوردید حرف نزدید من هم بهشون گفتم حداقل ما ۲ تا زدیم مثل شما نگاه نکردیم

محمد یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 15:02

داداش چرا نظر منو تایید نکرد چیز اخلاقی که توش نبود

کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟
کدوم نظـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر؟؟؟

northboy یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 21:35 http://northboy1364.blogfa.com

همیشه عجیب بود برام که چرا فرهاد 8 سال از جوونیه خودش رو تو امارات واسه پول پرپر کرد نه تیم ملی نه باشگاههای اروپایی نه محبوبیت داخلی
جواب این سوال با این حرکتش و رفتن دوباره به امارات داده شد بهر حال امیدوارم بعد از 4 ماه بیاد و حرکت قشنگه رو بکنه مث خداحافظی تو اوج از تیم ملی خداحافظیش از استقلال جوری باشه که آبی رو به همه چیز ترجیح داده باشه همه چی

خلیل نجد دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 09:20

بابا دیگه بس کنید در مورد دربی کذایی نوشتن رو از باختمون ناراحت شدن رو اگه خواستین واقعیت دربی رو دریابید به مصاحبه حاج فتل قبل دربی دوباره یه نگاه بندازید وقتی که گفته بود به خدا قسم دوس دارم دربی مساوی بشه!!!!!!!!یعنی چی ؟یعنی مجبورمون کردند که ببازیم یعنی بخاطر اینکه حق وحقوق تیم رو بهمون بدن بهمون گفتن باید ببازید تا هم آمار جرم وجنایتی که بعد از باخت لنگیا همینطور صعودی بالا میره کم بشه هم تماشاگرانشون بیشتر از این عقده ای نشن وبیان ورزشگاه.کدوم عقل سلیمی باور میکنه که حاجی قبل از دربی بره باکو وبخاطر بدی هوا نتونه برگرده ؟اگه حاجی مایل بود تو تهران باشه به خدا با جت خصوصی هم که شده بود خودشو میرسوند یا حتی شده بود با پای پیاده خودشو میرسوند تا برد اس اس رو از نزدیک ببینه ولی چون میدونست نتیجه چیه ترجیح داد که اشک استقلالیها رو از دور نزاره کنه که بهتر برای جبران تصمیم بگیره.تازه روایت شده که وقتی دقیقه 80 میبینه باز جلوئیم زنگ میزنه به پورحیدری میگه به بچه ها بگو مگه نمیخواین پولتون رو بگیرید؟!بهشون بگید 10 دقیقه بیشتر نموده زود باشید اگه اونا عرضه ندارن خودتون 3 تا به خودتون بزنید که اگه نبازین گفتن دیگه از پول خبری نیست واینگونه بود که حماسه لنگ آفریده شد.اس اسی باید سرشو بالا بگیره که بعد از چهار برد با شکستش چند تا لنگی سکته کردند.بنازم به این بزرگی که با بیکران آبی مقایسه میشه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 18:50

الان فقط دلم میخواد گریه کنم آفرین حرف دل هممون رو زدی

آرزو شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 14:05

اولا که خلیل خان کاملا باهات موافقم.دوما که بچه ها انقدر تخته گاز نرید.من فکرمیکنم فرهاد به خاطر خود استقلال رفت.خودمونیم.یه نگاه به لیست استقلال بندازید. واقعا فکرمیکنید پول این همه ستاره قرار بوده از کجابیاد.اگه آقا فرهاد نمیرفت دوروز دیگه خدایی نکرده مدیر عاملمونو میکشوندن دادگاه و کلی جو منفی برامون درست میشد خوب بود؟فقط میگم نحوه رفتن درست نبود و این وسط کاپیتان چندین سالمون خراب شد.ولی ماکه نباید پشت کسی روخالی کنیم که بارها این لنگیا رو سوسک کرده.

ترنم شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 19:24

دیگه رفت که رفت.......

اولا سلام ب همه ی دوستان
دوما شماهایی ک ادعای دوست داشتن فرهاد و استقلال رو میکنید باید بگم ک کاره شماها رسمش نیست ن داداش فرهاد همه ی ما میدونیم ک فرهاد کمبود مالی به هیچ وجه نداره کسی ک داخل دبی شهرک سازی داشته باشه و محبوب ترین بازیکن جهان هم باشه هیچ وقت محبوبیتشو ب پول, ک پول تو جیبی ی روز تیامشم نیست نمیفروشه پس کسایی ک اتهام پولکی بودن فرهاد رو میزنید خواهشا ادعای دوست داشتن و عاشق بودن رو نکنید.!!!
دوما فرهاد ک اصلا *داخل ایران* با هیچ روزنامه ورزشی و هیچ دوربینی مصاحبه نکرده و خودش گفت مصاحبه ام نخواهم کرد با توجه ب این کار فرهاد برخی مسئولین امثال نظری جویباری ک رفیق شیش امیر قلعه نویی هستن .سو استفاده کردند و کاری کردند ک فرهاد خودش ازاستقلال بره ک سال بعد جای اون کوتوله رو داخال استقلال باز کنه با رفتن فرهاد/هیچ میدونید ک فرهاد اصلا اسمی از دخترش نیاورد و واسه رفتنش از اس اس فقط سکوت کرد و دست این اقایون رو رو نکرد فقط فقط ب خاطا اینکه اس اس داخل حاشیه نره سکوت کرد و بعد 1عده ک از هیچی خبر ندارن هر تهمتی ک خواستن ب فرهاد زدن و اخرشم نوشتن بازم دوست داریم وعاشقتیم!!!!!!!!!!!!!!!
ن بر عکس این فرهاده ک باید بیاد و ب تک تک شماها بگه:
***** ک این رسمش نبود رفقا ک بدون اینکه از چیزی خبر داشته باشید راجب من قضاوت کردید*****
سوما فرهاد ب محض این ک رفت قطر مصاحبه کرد و گفت که من اسمی از دخترم نیاوردم و بخاطر مشکلات با باشگاه از اس اس رفتم پس از اونجایی ک ب خاطر پول نرفته بود ب این میرسیم ک مقصر مدیران باشگاه بودن ک حاضر نشدن ب خاطر منافع خودشون مشکل فرهاد رو با *****نظری جویباری***** حل کنن پس خود مسئولین علاقه ای ب نگه داشتن داداش فرهاد نداشتن ن اینکه فرهاد دوست داشته باشه از اس اس بره.افتا ا ا ا د؟؟؟
چهارما ب تازگی هم ددید و شنیدید ک فرهاد مصاحبه کرد و گفت ک بعد فینال جام حذفی دلیل رفتنش رو ب همه میگه , بازم میگم آهای کسایی ک راجب فرهاد بد قضاوت کردید فقط کافی بود ی چند وقت صبر کنید تا همه چیز واستون مثه روز روشن بشه/ همیییییییییییییین.......
و اما در اخر ی عاشق واقعی هیچ وقت صلاح خودشو به معشوقش ترجیح نمیده/یکی میگه دلم شکست فرهاد وقتی رفت, یکی میگه ب خاطر پول رفت, یکی دیگه میگه استقلال رو دوست نداشت ,اون یکی میگه ب خاطر دخترش رفت, یکی میگه خیلی نامردی, ک فکر دل ما نبودی و رفتی و......
ای بابا چند نفر ب ی نفر ,این نامردیه ن کار داداش فرهاد
همش دله من,دله من,بابا ایهاالناس ب خدا اونم دل داره.....!؟!؟!
حالا برید پیش خودتون منصفانه فک کنید میفهمید ک این رسمش نیست رفقا .....

""""زمستون میره, رو سیاهیش واسه ذغال میمونه..."""

به امید بازگشت دوباره داداش فرهاد.....

امضا : *** 5838 ***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد