وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آخرین خبر از فرهاد

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیزم و پوزش بخاطر آپدیت نکردن وبلاگ در چند روز اخیر.

اومدم تا آخرین خبریو که از فرهاد دارم بهتون اطلاع بدم و بگم که متأسفانه حدود یک ماهی یعنی حدودا تا اواخر دی ماه از خبر رسانی معذورم!  


آخرین خبری که من دارم صحبتهای آقای فتح الله زاده ست که در برنامه نود مطرح کرد. فتح الله زاده گفت فرهاد قبل از بازی با پرسپولیس موضوع رفتنش رو به ما گفته بود و گفته بود که بخاطر دخترش که باید در مدرسه انگلیسی زبون درس بخونه و نمیتونه بیاد ایران و از دوری پدرش بیقراری می کنه و هر شب بهش زنگ میزنه چند وقته که نگرانی داره و تمرکز لازم رو نداره و به همین خاطر هست که چند وقته نتونسته گل هم بزنه و ما هم این مسأله رو درک کردیم ولی ازش خواستیم به خاطر هوادارا نره و ما حتی حاضر شدیم فرهاد بازیکن پروازیه ما باشه اما تا الان نتونستیم راضیش کنیم. 

ضمن اینکه فتح الله زاده گفت فرهاد یک پیشنهاد هم از قطر داره. 

به هر حال من هم مثل همه شما امیدوارم فرهاد نظرش عوض بشه و یه جوری مشکلشم حل بشه و تو استقلال بمونه. 

خدانگهدار تا اواخر دی ماه

نظرات 29 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 12:17

فرهادتوروجان تیام تورو روح ناصرخان قسمت میدم ماروتنهانذار
به ابوالفضل من بی تومیمیرم

ندا سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 14:41 http://kolbeyeabi.blogfa.com

سلام عسیسم خوبی ؟؟؟؟؟؟
من اپم خوشال میشم بیای
راستی فرهاد که احتمالا داره میره ولی ما نباید زحمت هایی که واسه اس اس کشیده رو فراموش کنیم رای دادن بهش فراموش نشه هاااااااااااااا
حتما بهش رای بدی یادت نره
لینکش تو وبم هست وبم بیا حتما
[گریه][گریه][گریه][گریه][گریه]

سپیده سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 19:29

از خدا میخوام که یه جوری تو دش بندازه منصرف بشه آخه نمیشد بچه اش بیا ایران ناسلامتی ما فارسی زبانیم عمو اگه بری میلیونها تیام چشم به راهت میمونن خیلی خیلی واسه ما عزیزی دوستت داریم

عاطی سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 19:31

خدا کنه که نری فرهاد کاش نری

s سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 19:36

میشه بگید که دختر دداش فرهاد با مادرش یا تنهااونجا زندگی میکنه جون هرکی که دوست داری جوابم روبده

فکر میکنم با مادرش زندگی می کنه

سپیده سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 19:59

خواستم بگم تو نمی تونی بری پس هوادارات چی ماها چی اگه بری خیلی خودخواهی

سلـــــــــآم داداشی خوبی؟ خیلی ناراحتم واسه کآپیتـــــآن خداکنه نره

سینا چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 18:22

اگه از استقلال بره خیلی نامرده اگه مشکل مالی داره حساب بازه کنه ما پول میریزیم.

خیلی پولات زیادی کرده من مشکل مالی دارم شماره حساب بم بریزی

نوشین چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 19:13

فرهاد مشکل مالی نداره . من عاشق استقلال هستم وبا تمام عشقی که به فرهاد دارم به نظرش احترام می زارم هر جا بره تا همیشه تو قلب ما هستش .

سپیده چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 20:07

تو رو خدا یه جواب به من بده رفت که بره واسه همیشه؟

رفت الغرافه قطر

عاطی چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 20:12

دوستان فرهاد مجیدی با الغرافه قرار داد امضا کرده رو سایت استقلال نوشته برید بخونید

اتنا پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 00:47

بگو هر چه قدر مخوای ما میدیم ولی نرو

فرهاد پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 07:32

حیف شد فرهاد رفت واقعا حیف شد.اما به امید روزی که برگرده ما چشم به راهش میمونیم.فرهاد جان هرجا هستی موفق باشی.ولی خوشم اومد اونجا هم که هستی کابوس لنگی شدی دوباره..
دوستت دارم بخدا

نادر سهرابی پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 08:57

کاملا معلومه که فرهاد مجیدی به خاطر ژول داره میره
مگه تو ایران مدرسه ی انگلیسی زبون نیست؟
فرهاد مجیدی میتونست سمبل جدید استقلال باشه
اما...............

اگه به خاطره پول میخواست بره نا الآنشم تو استقلال نمی موند و اول فصل پیشنهاد میلیاردی +منزل لوکس +خودروی شخصی از الجزیره امارات رو قبول می کرد و با 200-300 میلیون تو استقلال نمی موند!

سپیده پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 18:54

دل ما رو شکوند بخدا به خاطرش گریه کردم الان بغض گلومو گرفته کسی آدرس ایمیلشو نداره

سپیده پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 19:09

عاطی خاک تو سرمون شد عمو فرهاد رفت

فتح اله خان گله داری پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 20:19 http://mohsenyas143@yahoo.com

فرهاد تو رفتی حالا من تو استقلال تک وتنها چیکار کنم مرد حسابی بول میخواستی میومدی خودم بت میدادم

عاطی شنبه 3 دی 1390 ساعت 16:01

آره عزیزم رفت خودتو ناراحت نکن حتمآاینطوری واسش بهتره

امیر دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 16:49 http://www.eshghraisi.blogfa.com

بچه ها غصه نخورین فرهاد واسه آسیا میاد

sara یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 14:05

,سلام بچهاواقعادیگه هیچوقت برنمیگرده استقلال؟

پریا چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 21:22

چرا ما دخترا نمیتونیم بریم استادیوم؟؟
من حاظرم همه چیزمو بدم فقط یه بار تو استادیوم باشمو فرهادو ببینم

پریا چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 21:33

امیر ترووووووووووووو خدا عکس زن فرهادو بزار
هیجا نمیتونم پیدا کنم
قول دادیا!!!

بخدا منم ندارمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ترانه پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 16:09

نظرارو که خوندم خیلی ناراحت شدم. اینکه میگین اقافرهادبه خاطر پول رفته...متاسفانه باشگاه قدرشو ندونست. دخترش هم که بهانه بود...بایدبه خاطر یه مساله ی خیلی بزرگتر رفته باشه من که دارم دق می کنم ..نمی تونم تا 6ماه دیگه صبرکنم. دعاکنیدبرگرده..

نیما جمعه 30 دی 1390 ساعت 01:06 http://sorode-zendegi.blogfa.com

سلام تورو خدا به فرهاد بگید برگرده دیدن بازی های اس اس بدون اون معنی نداره
گرررررررررررررررررررررررریه گررررررررررررررررررریه

yasn شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 22:48

نبودت منو عذاب می ده

المیرا یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 11:52 http://www.elmiraabiete.blogfa.com

کاش برگرده

ساره پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 20:16

عمو فرهاد تو رو به خدا برگرد امروزم استقلالمون مقابل
پرسپولیسشون باخت چرا دلمون را میشکنی خوب برگرد دیگه

جونم واسه فرهاد سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 21:03

پشت پنجره هنوزم چشم به راهش میشینم انقدرمیشینم تا بمیریم از کی گله کنم از کی فرهادمو بگیرم همیشه دوستت دارم هرجای دنیایی دلم اونجاست دلم گرفته فرهادمو میخوام روز هارو خط زدم این 6 ماه اندازه 6 سال نه هزارها . نه میلیون ها سال گذشت تو رو خدا برگرد ای 7مقدس که برای ما یک سوال بی جوابی

شایسته جمعه 21 مهر 1391 ساعت 12:08

فرهاد عزیزم دارم دیونه میشم دیگه انقد گریه کردم اشکی برام نمونده...............
نمیدونم چی بگم اصلا چرا از اولش انقد خودتو تو دلمون جا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدون تو میمیرم
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم اندازه ی تنها داداشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد