وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آغاز مرحله پایانی انتخاب محبوب ترین بازیکن جهان + لینک نظرسنجی

آغاز مرحله پایانی انتخاب محبوب ترین بازیکن جهان 

مرحله پایانی انتخاب محبوب ترین بازیکن جهان از امروز 24 آذر آغاز شد و تا 15 دی ماه 90 ادامه خواهد داشت.برای شرکت در نظر سنجی و رأی به فرهاد مجیدی روی لینک زیر کلیک کنید: 

http://iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 22:01 http://ssgirl20.blogfa.com

سلام . ممنون از این که خبر دادی . من 20 تام رو دادم .

سعید آبی جمعه 25 آذر 1390 ساعت 18:06

طبق آخرین اخبار فرهاد مجیدی در رتبه نخست محبوب ترین بازیکنان جهان قرار داره ولی اختلاف او با علی کریمی بسیار کم است و اگر میخواهید که مجیدی پرطرفدار ترین فوتبالیست دنیا بشه باید تمام سعی و تلاش خودتان را به کار گیرید تا بتوانیم زحمات کاپیتان دوست داشتنی خود را پاسخ دهیم.
استقلال این روز ها نتایج خوبی گرفته است اما هواداران اس اس نتوانستند آنطور که باید و شاید در ورزشگاه ها حضور یابند!بنابراین برای اینکه بتوانیم دل بازیکنان خوب آبی را بدست آوریم باید خود را نشان دهیم تا فرهاد مجیدی در کل جهان اول شود.

فاطمه شنبه 26 آذر 1390 ساعت 14:16

سلام!!
ایول ب اس اسی...
منم رفتم کلی رای دادم!!
viva esteghlal
ایول اس اسی!!

مجید شنبه 26 آذر 1390 ساعت 21:11

ــــــــــــــــــــــــــــــــ پس از مدت ها ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من آمدمــــــــــــــــــــــــ
من آمدم شما نمیاید ؟؟؟
منتظرم ___________________ آپ کردم در حده لالیگا __________منتظرم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ وبلاگ فرهاد وکهکشانش farhad7kahkesan
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خدا کنه وبلاگم با رفتن فرعاد عزادار نشه

سیروس یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 07:42

فرهاد عزیز از استقلال نرو

آنچه که هر استقلالی دو آتشه باید داشته باشد.
ارزش دیدنش رو داره.حتما به لینک سایت سر بزنید.
زنده باد آبی پوشان و طرفدارانش...

http://www.118.st/index/detail/vendor/6114/AdsID/2931/id/995

‍شهرام دیوونه فرهادمقدس یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 12:16

آقافرهادبه خدااگه ازاستقلال بری خودکشی میکنم

یاسر ف یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 12:20

اقای مجیدی التماس تون میکنم از استقلال جدا نشید با رفتن شما استقلال نابود میشه / خودتون میدونید که قرمزها دنبال بهانه هستن تا به شما تهمت بزنند هیچی نشده میگن مجیدی واسه پول که میخواد بره امارات/ اقا فرهاد جون هرکی دوسش داری بمونید/ فرهاد ابیته

fatemeh یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 13:13 http://beto.blogfa.com

sssssssssssssssssssssssssssssssssllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmfaghatdash farhad.mamnon kdadenekhabar

parnian یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 19:12 http://dokhtar-parsi.blogfa.com

agha farhad khahesh mikonam naro man o doostam vaghti ino shenidim koli ba ham gerie kardim

ارشام دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 09:19

داداش فرهاد از تیمت نروووووووووووو

حمیدازاهواز دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 11:36

فرهاد تورو خدا از استقلال نرو

parsa دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 11:37

داداش فرهاد جون تیام نرووووووو
تو رو به همه مقدساتت نروووووو
تو رو به بزرگی ناصر خان قسمت میدم نروووو

محمد دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 14:06

با وجود اینکه 2 روزه خواب ندارم
ولی فرهاد رو اونقدر دوست داریم که هر تصمیمی بگیره واسش احترام قائل باشم
فرهاد سنبل استقلاله
تحت هیچ شرایطی دوست نداریم بره ,خودشم حتما دوست نداره بره ولی حتما مجبوره
اون باید برگرده و فوتبالشو تو استقلال تمام کنه
هرجا بره بازم دوسش داریم و سنبل استقلاله

بهار دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 15:26

سلام من دارم دغ میکنم فردامی خوام خودکشی کنم اقافرهادبهخاطراشک های مانرو .فرهادنرواگه بری جات خالیه تروخدانروبابامن فقط دلم روبه دیدنش خوش کرده بودم اقافرهادمیدونم دارید میریدامابدونیددیگه کارم تمومه .بچه هابای دیدارباآقافرهادرفت به قیامت

شروین دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 19:50

آقا فرهاد جون هر کی دوست داری نرو دیوونتم اگه بری استقلال نابود میشه

اکبر سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 19:41

من از بچگی عاشق و کشته و مرده استقلال بودم و هستم و خواهم بود . در شادیهاش شاد بودم و در روزهای بدٰ غمگین . بزرگان زیادی اومدنو رفتن ولی هیچ کدوموشون این قدر باعث ناراحتیم نشده . الان که دارم اینا را مینویسم اشکام جاریه امیدوارم اول آقا فرهاد و خونوادش صحیح و سالم باشن و بعد مشکلشون حل بشه و فرهاد بتونه بازم اشک شوق را برای طرفداراش به ارمغان بیاره.

اکبر دبیر آموزش و پرورش از شیراز

ای بابا... چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 14:47

داداش فرهاد شما که بی معرفت نبودی...پس استقلال چی داداش...

اتنا پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 00:44

توجه توج فرهاد به خاطر دخترش که بسیاررررررر دوسش دارد می رود ولی برای دربی میاد تو ی 90 گفت


فرهاد نرو خواهش

بری ما همه می میریم

محسن پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 10:19

داداش فرهاد به خدا اندازه ی دادش واقعی خودم دوست دارم.اگه جونمو بخوای به پات میریزم.تو رو خدا از استقلال نرو/از اون روزی که شایع شده که میخوای بری طرفدارای پرسپولیس لعنتی دارند بهمون نیش خند میزنند. تو رو جون دخترت نرو / تورو جون مادرت نرو/ اپس من چی که دارم سکته میکنم

پناه پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 11:31

سلام.من عاشق فرهاد مجیدی هستم.وقتی روزنامه استقلال جوان رو می خونم و میبینم خبری از تجدید نطر آقا فرهاد نیست و هنوزم می خواد بره قلبم درد میگیره.
1 هفته اس دارم گریه کیکنم.
پس ما چی؟ما آدم نیستیم؟پس جواب ما رو کی میده؟ما هم کاپیتانمونو می خوایم.ما هم سوگلی تیم مونو می خوایم.ما هم شاه ماهی تیم مونو می خواییم.پس کی جواب اشک های ما رو می ده؟تو رو خدا...نرو...همین...

یک استقلالی.... یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 11:24

برگرد منتظرتم برگرددددددددددد

مهناز شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 10:32

فرهادکی برمیگرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سارا چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 17:05

فرهاد چی شد؟این همه واس استقلال بازی کردی؟
کجایی؟چرا ب داد استقلال نمیرسی؟چراااااااااا
تو که این جوری نبودی این بود رسم رفاقت؟

نوید شنبه 10 تیر 1391 ساعت 18:14 http://blueboyss.mihanblog.com

لینکم نکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد