وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

گزارش تمرین امروز استقلال

غیبت میداودی، حیدری و امیرآبادی در تمرین استقلال

گزارش تمرین امروز استقلال
پرویز مظلومی در تمرین امروز با بازیکنان تیمش در پشت درهای بسته جلسه‌ای برگزار کرد.
 

استقلال یک روز پس از شکست خانگی 2 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان از ساعت 13 امروز در ورزشگاه دستگردی تمریناتش را پیگیری کرد. تمرین پرویز مظلومی جلسه‌ای 15 دقیقه‌ای را پشت درهای بسته با بازیکنان برگزار کرد و از بازیکنان تیمش خواست درباره شکست روز گذشته صحبت کنند.

سرمربی استقلال در جلسه امروز از بازیکنانش خواست با جدیت برای دیدار با نفت تهران تمرینات خود را دنبال کنند تا دیدار آخر نیم فصل لیگ برتر برابر نفت تهران را با موفقیت پشت سر بگذارند.

* مسئولان ورزشگاه دستگردی در حال تعویض نیمکت‌های این استادیوم هستند و کارگران در حین تمرین استقلال مشغول کار و تعویض نیمکت‌ها بودند.

* میلاد میداودی، خسرو حیدری و مهدی امیر آبادی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز استقلال حضور نداشتند تا به این ترتیب این تیم با 17 بازیکن تمرینات خود را برگزار کند.

* مجتبی جباری که در دیدار در مقابل نفت آبادان غایب بود از امروز به صورت سبک در کارهای تاکتیکی شرکت کرد و تا به توپ شد.

* الونگ الونگ که مدتی با استقلال تمرین می‌کرد امروز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و تمرین نکرد. ظاهرا او هنوز بر سر امضای قرار داد با استقلال با مسئولان این تیم به توافق نرسیده است.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال در دیدار مقابل نفت آبادان به میدان رفته بودند پس از 30 دقیقه تمرین و ریکاوری ورزشگاه دستگردی را ترک کردند.

* پرویز مظلومی با لباس شخصی نظاره گر تمرین امروز آبی پوشان بود ضمن آنکه شاهرخ بیانی نیز در ورزشگاه دستگردی حضور داشت.

* 10 نفر هوادار استقلال از تمرین این تیم دیدن کردند.

* استقلال جهت آماده سازی برای دیدار مقابل نفت تهران تمرینات خود را فردا از ساعت 13 در ورزشگاه دستگردی دنبال خواهد کرد. این تیم روز شنبه آینده در ورزشگاه آزادی و از هفته آخر نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف نفت خواهد رفت.  

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه شنبه 26 آذر 1390 ساعت 11:45

باسلام خسته نیاشید من خیلی خوشحال شدم که شماهم عاشق تیم استقلال هستی بهتون تبریک میگم من هم عاشق تیم استقلالم هم عاشق فرهاد مجیدی وبلاگتونم خیلی عالیه موفق باشی داداشی دیگه وقتتونو نمی گیرم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد