وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجتبی جباری: آنقدر مصاحبه کردم که برای 6ماه بس است.

مجتبی جباری: آنقدر مصاحبه کردم که برای 6ماه بس است/ مصدومیتم حاد نیست 

در حال حاضر مراحل درمانی را انجام می‌دهم تا کشیدگی عضلات برطرف شود و امیدوارم به زودی استقلال را همراهی کنم 

 

شکست استقلال مقابل صنعت نفت این تیم را از قهرمانی نیم فصل فعلا دور کرد. در این میان غیبت مجتبی جباری تأثیر زیادی در شکست استقلال داشت ولی مجتبی حاضر نیست در خصوص این موضوع یا مسائل دیگر مصاحبه کند. یکی دیگر از بحث‌هایی که می‌شد با مجتبی درباره آن صحبت کرد، حرف‌های فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال بود که گفته غیبت جباری در شکست استقلال مقابل صنعت نفت چندان تأثیرگذار نبود. 

جباری که در این مدت ستاره بی‌چون و چرای استقلال لقب گرفته است، فعلا حاضر نیست مصاحبه کند. او به خبرنگار سایت گل می‌گوید:«‌من قصد مصاحبه ندارم. در این مدت آنقدر مصاحبه کرده‌ام که برای 6ماه بس است.» 

از مجتبی در مورد مصدومیتش سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« در این مورد پزشکان تیم می‌تواننند صحبت کنند ولی آسیب‌دیدگی من حاد نیست. در حال حاضر مراحل درمانی را انجام می‌دهم تا کشیدگی عضلات برطرف شود و امیدوارم به زودی استقلال را همراهی کنم.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد