وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

کیانوش رحمتی: خیلی توپ لو دادم!/ غیبت جباری بی‌شک تأثیرگذار بود

کیانوش رحمتی: خیلی توپ لو دادم!/ غیبت جباری بی‌شک تأثیرگذار بود. 

استقلال تیم بزرگی است و ما نباید بگذاریم وقتی یکی، دو بازیکن غایب می‌شوند، نبود آنها تأثیرگذار باشد 

کیانوش رحمتی از اینکه استقلال در ورزشگاه آزادی شکست خورده است خیلی ناراحت است. او در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در حالی که  نمی‌دانست حرف‌هایش را چگونه آغاز کند ابتدا این جملات را به زبان آورد:«‌ اصلا نمی‌دانم چه بگویم و به هیچ عنوان انتظار این بازی را نداشتیم. شاید حملات ما خیلی زهردار نبود ولی با این بازی معمولی هم می‌توانستیم برنده از زمین  بیرون بیاییم.» 

کیانوش ادامه می‌دهد:« رقیب ما در مجموع چهار، پنج بار به سمت محوطه جریمه استقلال آمد و آنها بیشتر با ده نفر و حتی در بعضی از صحنه‌ها با 11نفر دفاع می‌کردند. در این میان ما می‌توانستیم از ضربات ایستگاهی یا شوت‌های از راه دور استفاده کنیم که متأسفانه نکردیم.» 

رحمتی در این بازی یکی از بازی‌های بد خود را به نمایش گذاشت و توپ‌های زیادی لو داد. او در این خصوص می‌گوید:«‌قبول دارم و متأسفانه خیلی توپ لو دادم. من اصلا خسته نبودم و در جریان مسابقه هم احساس خستگی نکردم ولی نمی‌دانم چرا اینطور شد.» 

در پایان از رحمتی در مورد غیبت مجتبی جباری در این مسابقه سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:«‌ مجتبی در دوران اوج قرار دارد و بی‌شک نبود او تأثیرگذار بود. البته استقلال تیم بزرگی است و ما نباید بگذاریم وقتی یکی، دو بازیکن غایب می‌شوند، نبود آنها تأثیرگذار باشد.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد