وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

ناصر ملک مطیعی : حجازی سلطان قلبهای فوتبال ایران است

ناصر ملک مطیعی : حجازی سلطان قلبهای فوتبال ایران است  

ناصر ملک مطیعی فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی است که قبل از ورود به عرصه سینما دبیر ورزش بود. ملک مطیعی از مطرح ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران است که بازی در فیلمهایی چون طوفان نوح، قیصر ، طوقی ، بت ، پهلوان مفرد ، برزخی ها و ...را در کارنامه دارد.
 

ناصر ملک مطیعی از اسطوره ملی ایران ناصر حجازی می گوید که در ادامه می خوانیم :
- شناخت خود از ناصر حجازی را بیان کنید.
حجازی از اسطوره های ورزش ایران است که به او علاقه بسیار دارم. افتخارات و دلاوریهای وی برای ما ایرانیان غرورآفرین بوده است. فقدان وی ناراحت کننده است اما امیدوارم برای وی در دفعات بسیار مراسم بزرگداشت گرفته شود تا نام و یاد وی آنطور که شایسته او است بیشتر از همیشه در اذهان باقی بماند. معتقدم که حجازی قهرمانی بزرگ بود که همه او را دوست داشتند. حجازی جذابیت و بخشش داشت و هر شخص باید لیاقتی داشته باشد تا مورد حمایت مردم قرار بگیرد و او را دوست داشته باشند.روزهای آخرزندگی حجازی قصد داشتم تا او را ببینم اما احساس کردم که شاید جنبه تبلیغات بخود بگیرد و این اتفاق نیفتاد. فقدان حجازی باعث تاسف است و فوتبالدوستان و مردم ایران کماکان این احساس را دارند.
- ناصر ملک مطیعی دلیل محبوبیت ناصر حجازی را چه می داند.
اخلاق و خصوصیات فردی انسانها اگر همراه با شرافت و انسانیت نباشد فایده ای ندارد حتی اگر مقام و افتخارات بسیاری بدست بیاید.حجازی شرافت و انسانیت داشت و صفات جوانمردی را رعایت میکرد.مردم ایران پهلوانی و جوانمردی را دوست دارند ، بخصوص که اگر اسطوره آنها حرف حق به زبان آورد.حجازی یک قهرمان و یک سمبل در ورزش ما است که باز هم میگویم همه اورا دوست دارند و از یاد نمی برند که برای بالا بردن پرچم ایران زحمات بسیاری کشیده است.
- دوست و همبازی شما زنده یاد فردین بعد از درگذشتشان لقب سلطان قلبها را بخود گرفت ، ناصر حجازی برازنده چه عنوانی است.
زنده یاد فردین همیشه در یاد ما است و با اینکه سالها از میان ما رفته است اما وقتی صحبت از جوانمردی میشود نام زنده یاد فردین تداعی میگردد که باعث افتخار اهالی سینما می باشد. همانطور که زنده یاد فردین سلطان قلبهای سینما است ، ناصر حجازی نیز سلطان قلبهای فوتبال ایران است و نبود این دو عزیز باعث تاسف می باشد.
- اگر از ناصر حجازی خاطره ای دارید ، بیان کنید.
با حجازی نسبت دور خویشاوندی دارم و از طرفی همشاگردی دختر من بوده است که همواره از سوی فرزندم یاد و خاطرات خوبی از ایشان مطرح است.
- ناصر حجازی را در یک جمله توصیف نمایید.
همانطور که گفتم " حجازی سلطان قلبهای فوتبال ایران است ".
- و حرف پایانی.
پیشکسوتان قابل احترام هستند و می توانند تجربیات خود را به نسل جوان منتقل کنند تا باعث افتخار برای ایران باشند که امیدوارم قدر آنها را بیشتر بدانیم . این را نیز اضافه کنید که شرایط جسمانی و سنی من بگونه ای است که نمی توانم در بسیاری از مواقع پاسخگوی مردم باشم اما دلم ، فکرم و ذهنم متوجه لطف و محبت آنها است و از آنها سپاسگذارم که در بسیاری از مواقع نسبت به من لطف دارند./ش
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس شمس چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 14:01 http://bizna.ir

یک پیشنهاد ویژه : طرح بیزنا ( بیزنس ملی ایران ) برای شما که در اینترنت فعال هستید بسیار مفید است و می توانید در کمتر از یک دقیقه فروشگاه اینترنتی (رایگان) ثبت و ایجاد نمایید و به تجارت الکترونیک بپردازید...

محمد جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 17:07 http://ssasiaei.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
اگر با تبادل لینک موافق هستی منو با اسم اس اس آسیایی
لینک کن و بعد به وبلاگ من بیا و به من بگو تا لینکت کنم.

http://ssasiaei.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد