وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

خسرو حیدری: بلد نیستم زیرآب هم پستی‌ام را بزنم

خسرو حیدری: بلد نیستم زیرآب هم پستی‌ام را بزنم/ نمی‌توانم مقابل صنعت نفت نود دقیقه بازی کنم/ پاس گل امیرآبادی خیلی قشنگ بود 

اگر بد کسی را بخواهم مطمئنا خدا هم اتفاقات بدی را برایم رقم می‌زند. 

 

خسرو حیدری مدافع استقلال مصدمیتش برطرف شده و حالا به شرایط بازی نزدیک شده است. خسرو در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در پاسخ به این سوال که آیا مقابل صنعت نفت بازی می‌کنی می‌گوید:«‌ من از روز شنبه تمرینات را آغاز کردم و اگر مربیان صلاح بدانند می‌توانم مقابل صنعت نفت بازی کنم. البته من شرایط بازی نود دقیقه‌ای را ندارم چون اگر کامل بازی کنم فشار زیادی روی من ایجاد می‌شود.»
حیدری در مورد بازی فردای تیمش ادامه می‌دهد:«‌ صنعت نفت آبادان نشان داده که در بازی‌های خارج از خانه خیلی خوب نتیجه می‌گیرد به همین دلیل ما بازی آسانی در پیش نداریم. در ضمن معتقدم که باید پیروزی در دربی را فراموش کنیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم. ما برای قهرمان شدن در جام حذفی 2بازی دیگر داریم و تا پایان لیگ هم راه سختی در پیش خواهیم داشت.»   

از حیدری در مورد غیبت او در دربی و عملکرد مهدی امیرآبادی سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:«‌من خیلی دوست داشتم در این مسابقه بازی کنم ولی شرایط لازم را پیدا نکردم در ضمن معتقدم که امیرآبادی خیلی خوب بازی کرد و یک پاس گل قشنگ داد. حتی این را هم به خودش گفتم و من همیشه رابطه خوبی با هم‌پستی‌هایم دارم و هیچ وقت بلد نیستم زیرآب هم‌پستی‌ام را بزنم. اگر بد کسی را بخواهم مطمئنا خدا هم اتفاقات بدی را برایم رقم می‌زند.»
حیدری در پایان در پاسخ به این سوال که رقیب استقلال برای قهرمانی چه تیمی است می‌گوید:«به نظر من تیم‌هایی مثل نفت، صبا، سپاهان، تراکتور و چند تیم دیگر شانس قهرمانی دارند و ما نباید از حالا از قهرمانی خود مطمئن باشیم.»

نظرات 2 + ارسال نظر
زهـــــ ـره دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 20:35 http://asheghe-del-khaste.blogfa.com

شَـ ـلامــ[بوسه]

خـ ـوفـ ـے؟[قلب]

یـِ ـه خَـ ـبـَ ـر دارمـــ [تعجب]

[بوسه][شیطونک][قلب]مـ َـ ـن آپـ ـ کَـ ـردَمـــ[بوسه][شیطونک][قلب]
[بوسه][شیطونک][قلب]مـ َـ ـن آپـ ـ کَـ ـردَمـــ[بوسه][شیطونک][قلب]
[بوسه][شیطونک][قلب]مـ َـ ـن آپـ ـ کَـ ـردَمـــ[بوسه][شیطونک][قلب]
[بوسه][شیطونک][قلب]مـ َـ ـن آپـ ـ کَـ ـردَمـــ[بوسه][شیطونک][قلب]


نـَ ـه خِـ ـیـ ـر نَـ ـ یُـ ـفـ ـتـ ـاد


[بوسه][شیطونک][قلب]مـ َـ ـن آپـ ـ کَـ ـردَمـــ[بوسه][شیطونک][قلب]
[بوسه][شیطونک][قلب]مـ َـ ـن آپـ ـ کَـ ـردَمـــ[بوسه][شیطونک][قلب]
[بوسه][شیطونک][قلب]مـ َـ ـن آپـ ـ کَـ ـردَمـــ[بوسه][شیطونک][قلب]
[بوسه][شیطونک][قلب]مـ َـ ـن آپـ ـ کَـ ـردَمـــ[بوسه][شیطونک][قلب]


پَـ ـس فَـ ـدات شَـ ـمـ بـ ـیـ ـا دیـ ـگـ ـه

بُدو تا سَرد نَشُدهــ مُنتَظِرِتــــ[گل] هَـستَمـــــــ[گل]

شادی سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 21:04

فرهاد دیییییییییوونتم
عششششششقمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد