وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح الله زاده:جریمه 30 میلیونی اشک جباری را درآورد

مذاکرات پرسپولیس با مربیان خارجی باید در خفا انجام می شد / فتح الله زاده:جریمه 30 میلیونی اشک جباری را درآورد/عزیز محمدی خودش قرمز است و علی کریمی را دوست دارد! 

ماندن کرار در استقلال هم به خودش و هم به تیم لطمه می‌زند. اگر موافق باشد او را به یکی از تیم‌های خواهانش می‌دهیم و اگر نه باید به ما اطمینان دهد 

 

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با شبکه خبردرباره مسائل روز فوتبال صحبت کرد. او در این چند روز بی وقفه مصاحبه کرده  و این چکیده های از همه مصاحبه هاست. بخوانید: 

سوء مدیریت پرسپولیسی برد و باخت‌ها در دربی طبیعی است و ما هم نباید مغرور شویم. استقلال و پرسپولیس رفیق هستند، پرسپولیس تیمی است که در آسیا و دنیا مطرح است و مواقعی هم پیش می‌آید که تیم گره می‌خورد. فکر می‌کنم حساسیت بیش از حد تدبیر را از پرسپولیس گرفت یعنی اینکه مربی که روی سکوها التهاب دارد نباید این همه تحت فشار قرار می‌گرفت. انتقادم به رویانیان نیست و این مسئله از قبل برای پرسپولیس پیش آمد.  اگر هم مدیریت باشگاه تصمیم به مذاکره با مربی داشت، باید در خفا صورت می‌گرفت. قطعا رویانیان هم همین کار را کرده است، اما نباید این مسئله رسانه‌ای می‌شد، رسانه‌ای شدن این مذاکرات برای هر دو طرف مشکل‌ساز شد.  فکر می‌کنم از طرف دیگر مسئولان پرسپولیس و کادر فنی برای کم کردن بار از روی دوش خود می‌گفتند بازیکن نداریم. این صحبت روحیه را از بازیکنان می‌گیرد. پرسپولیس وقتی با ما بازی کرد، ۵، ۶ بازیکن ملی پوش داشت. آنها تا دقیقه ۹۰ پا به پای ما دویدند. اگر ضعیف بودند و بازیکن نداشتند چطور تا دقیقه ۹۰ بازی کردند، آنها حتی از دقیقه ۸۰ تا ۹۰ بهتر از ما بودند و اگر تصاویر تلویزیونی من را نشان می‌داد مشخص بود که خیلی مضطرب بودم و فکر می‌کردم هر آن گل می‌خوریم اما در وقت‌های اضافه آنها بی‌تدبیری کردند و ما نهایت استفاده را بردیم.   

من به پرسپولیس اطمینان دارم
رویانیان نباید فکر کند همه از او انتظار دارند. هواداران پرسپولیس فهیم هستند، رویانیان نباید عجله کند و خود را تحت فشار ببیند. او یک بدشانسی آورده و موقعیت خوبی ندارد اما هنوز نیم فصل تمام نشده است. من به پرسپولیس اطمینان دارم. آنها می‌توانند جزء ۳ تیم اول باشند.
جزء ۳ تیم بودن هم کم نیست. سال گذشته که من به استقلال آمدم می‌گفتم که باید قهرمان شوم اما از اول به هواداران گفتم امسال نمی‌توانیم قهرمان شویم و نهایت می‌توانیم به لیگ قهرمانان برویم و خوشبختانه دوم شدیم. اکنون هم پرسپولیس باید واقعیت را بپذیرد. نه اینکه نتواند قهرمان شود اما کار سختی دارد.
کراردر تیم قبلی خود سلطان بوده اما اینجا در جمع سلاطین است 

کرار بازیکن بزرگی است. در خصوص او هم دیدگاه مدیریتی داریم. همین الان ۴ باشگاه داخلی و خارجی خواهان او هستند چون می‌دانند او بازیکن تکنیکی است اما من احساس می‌کنم این بازیکن در استقلال نمی‌تواند مفید باشد چون در تیم قبلی خود سلطان بوده اما اینجا در جمع سلاطین است. ماندنش در استقلال هم به خودش و هم به تیم لطمه می‌زند. اگر موافق باشد او را به یکی از تیم‌های خواهانش می‌دهیم و اگر نه باید به ما اطمینان دهد که با حوصله بازی می‌کند و بابت هر خطایی اعتراض نمی‌کند چون این اعتراض‌ها به استقلال لطمه وارد می‌کند.انصافاً کرار که امسال برای استقلال بازی کرد با تراکتورسازی فرق دارد اما کفایت نکرده است. ما از هوار ملا محمد هم استفاده کردیم و او خوب شد، اما گاهی پیش می‌آید که همه چیز طبق آن چیزی که می‌خواهیم پیش نرود. نمی‌خواهم بگویم که فقط کرار مقصر است، این مسئله بی‌انصافی است. شاید من مدیر نتوانستم تیمم را طوری مدیریت کنم که همه با هم رفاقت داشته باشند. 

جریمه 30 میلیونی اشک جباری را درآورد!
اگر از موضوع شناخت داشته باشیم راحت‌تر می‌توانیم در موردش بحث کنیم. این همه بعد از دربی تبلیغ کردند که جباری را برای بازی با پرسپولیس بخشیده‌اند، اما یک نفر نگفت قانون در این باره چه می‌گوید. باید دید قانون حرفه‌ای چه واکنشی نشان می‌دهد. من خودم به این مسئله اعتقاد دارم و می‌خواهم حتی به فدراسیون این را القا کنم. یک بازیکن تخلف می‌کند و فوری او را ۵ جلسه محروم می‌کنیم اما با این تصمیم آیا بازیکن متضرر می‌شود و یا باشگاه. اتفاقا بازیکن با این تصمیم راحت‌تر است. چرا می‌تواند استراحت کند.  آن چیزی که طبق قانون و عرف بود ما باید جباری را ۲ جلسه محروم و ۵ میلیون تومان جریمه می‌کردیم اما در عوض او را یک جلسه محروم کردیم و ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی برای او در نظر گرفتیم تا خودش تاوان اشتباهش را پس بدهد. اگر او را بیش از یک جلسه محروم می‌کردیم و هوادار ما در روز دربی گریان به منزل خود می‌رفت خوب بود؟ چه بسا اکنون این جباری است که گریه می‌کند چون ۳۰ میلیون تومان جریمه شده است. البته این را هم بگویم که در دربی بعدی جباری گل بزند باز هم او را می‌بخشیم چون ارزش دارد.
من علی کریمی را دوست دارم  اکنون که علی کریمی بازیکن من نیست و من طبیعتاً باید دوست داشته باشم که با حرف‌هایی که او زده محروم شود، اما چنین اعتقادی ندارم.  باید دید علی کریمی در چه شرایطی این حرف‌ها را زده است. او از عصبانیت صحبت کرده و فکر می‌کنم خودش هم اکنون پشیمان است. چون عزیز محمدی حالت مربی را در قبال او دارد. عزیز محمدی خودش قرمز است و علی کریمی را دوست دارد. همه می‌دانند محمدی قرمز است اما من هم او را دوست دارم. قرمزها که دشمن ما نیستند، من علی کریمی را دوست دارم و می‌خواهم بگویم که او چقدر بزرگوار است. او با وجود اینکه تیمش ۳ گل خورده بود، در راهروی ورزشگاه آزادی با من روبرو شد و به من تبریک گفت. این نشان می‌دهد که ظرفیت کریمی بالاست. این بازیکنان اسطوره هستند. ما باید کاری کنیم که امثال کریمی، مجیدی بزرگی کنند. مگر ما چند تا علی دایی و ناصر حجازی داریم؟ باید قدر سرمایه‌های خود را بدانیم.
سال سوم به فینال آسیا می رسیم
من با هواداران قول و قرار گذاشتم که در سال اول به لیگ قهرمانان صعود کنیم و در سال دوم نماینده شایسته‌ای باشیم و در سال سوم به فینال برسیم. ۱۶ سال است که کسی قهرمان نشده، کسی چیزی نمی‌گوید اما تحمل ۳ سال برنامه‌ریزی را نداریم.  ما تا هفته آینده یک مهاجم و یک مدافع خارجی به خدمت می‌گیریم و با آنها قرارداد می‌بندیم. یکی از این بازیکنان قرار است پس فردا به ایران بیاید.


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد مهدی رئوف مقدم دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 20:48 http://bluestar.loxblog.com

سلام امیر علی جان امیدوارم حالت خوب باشه.من هم مثل تو طرفدار استقلال هستم وبرد ابی ها مقابل پیروزی بهت تبریک می گم.خواستم ازت خواهش کنم که با همدیگه تبادل لینک کنیم و اسم منو داخل لینک دوستان بزن اسم وبلاگمم که اون بالا هست نتیجه رو برام ایمیل کن.ممنون بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد