وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

بهتر است جباری مقابل نفت آبادان بازی نکند

فیزیوتراپ تیم فوتبال استقلال:

بهتر است جباری مقابل نفت آبادان بازی نکند
فیزیوتراپ تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به فشاری که در بازی با پرسپولیس به جباری وارد شده، از نظر پزشکی صلاح بر این است که وی استراحت بیشتری کند و در بازی با نفت آبادان به میدان نرود. 
 

اکبر رضایی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با تیم صنعت نفت آبادان گفت: خسرو حیدری به طور متمرکز مراحل درمانی و فیزیوتراپی خود را زیر نظر من انجام می دهد و شرایط خوبی دارد. اگر کادر فنی صلاح بداند حیدری می‌تواند در بازی با صنعت نفت برای استقلال به میدان برود.

وی همچنین در خصوص مصدومیت آندرانیک تیموریان اظهار داشت: آندرانیک تیموریان نیز در کلینیک باشگاه تحت نظر ما به فیزیوتراپی می‌پردازد و مشکلی برای بازی کردن در هفته شانزدهم لیگ برتر ندارد.

فیزیوتراپ تیم استقلال با اشاره به مصدومیت مهدی امیرآبادی و میلاد میداوودی خاطر نشان کرد: میداوودی از ناحیه قوزک پای چپ در بازی با پرسپولیس آسیب دید و پس از بازی تحت درمان قرار گرفت اما مشکلی برای بازی کردن ندارد. امیرآبادی نیز از ناحیه عضله دوقلوی پای چپ دچار کشیدگی شد که روز گذشته MRI انجام داده است. در حال حاضر منتظر جواب MRI امیرآبادی هستیم که امروز مشخص می‌شود اما در شرایط فعلی صلاح نیست که او برای استقلال بازی کند.

وی در خاتمه در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت جباری نیز گفت: با توجه به اینکه بازی با پرسپولیس در جام حذفی یک دیدار حساس برای تیم استقلال بود باشگاه از ما خواست که از نظر پزشکی شرایط حضور جباری در این بازی مهیا شود که ما نیز این کار را انجام دادیم. با توجه به فشاری که در بازی با پرسپولیس به جباری وارد شده است، از نظر پزشکی صلاح بر این است که وی استراحت بیشتری کرده و به او فشار وارد نشود اما در این خصوص کادر فنی باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

شانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور درحالی فردا سه‌شنبه با دیدار استقلال - صنعت نفت آبادان پیگیری می‌شود که آبی پوشان تهران حتی با یک امتیاز قهرمانی خود در نیم فصل اول مسابقات را قطعی خواهند کرد.
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد