وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پورحیدری: امیدوارم بازیکنان مغرور نشوند

حریفان ما فرصت بیشتری برای استراحت دارند

پورحیدری: امیدوارم بازیکنان مغرور نشوند
سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سازمان لیگ با این تیم نیست، گفت: حریفان ما فرصت بیشتری برای استراحت دارند. 


 

منصور پورحیدری در مورد وضعیت این تیم برای بازی فردا با نفت آبادان عنوان کرد: امروز ساعت ۱۲ تمرین می کنیم و سپس برای برگزاری اردو به هتل استقلال می رویم.

وی در مورد وضعیت خسرو حیدری گفت: او شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در تمرینات حضور دارد. بازی کردن حیدری بستگی به نظر مظلومی دارد.

پورحیدری درباره شرایط بازی با نفت آبادان تصریح کرد: این دیدار خیلی سخت خواهد بود. این تیم بیرون از خانه بهتر نتیجه گرفته است. بازی های بعد از دربی معمولا سخت است و من امیدوارم بازیکنان مغرور نشده باشند. البته بازیکنان استقلال همگی با تجربه هستند.

سرپرست تیم استقلال در مورد جاسم کرار گفت: قرار است باشگاه در این خصوص تصمیم گیری کند. امروز مدیربرنامه های او به باشگاه خواهد رفت. در این رابطه مظلومی و باشگاه باید نظر بدهند.

پورحیدری در مورد اینکه گفته می شود باشگاه استقلال خواستار تعویق دیدار شنبه آینده این تیم با نفت تهران شده اظهار داشت: فاصله بازی های ما با رقبا کم است. من نمی خواهم استقلال را با تیم های دیگر مقایسه کنم ولی سازمان لیگ بعد از دربی برای ما فردا بازی گذاشته اما پرسپولیس پنجشنبه بازی دارد. ضمن اینکه استقلال باید شنبه بعد هم مقابل نفت تهران قرار گیرد. این فشارها تیم ما را اذیت می کند. به ما می گویند یکی از دلایل این طور برنامه ریزی کردن زمین آزادی است اما از طرف دیگر با این برنامه ریزی حریفان استقلال فرصت استراحت بیشتری دارند و این کار ما را سخت تر می کند.

وی در این خصوص که این گمان وجود دارد که سازمان لیگ با استقلال است، گفت: سازمان لیگ کجا با استقلال است؟ این حرف هایی است که درست می کنند و باعث ایجاد فشار می شود. به هر حال ما باید این فشارها را تحمل کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد