وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پژمان منتظری:اگراین تیم دست نخورد مدعی جدی قهرمانی در آسیا هستیم

پژمان منتظری: کاش استیلی اینطور از پرسپولیس نمی‌رفت/ دوست داشتم آنها با قدرت کامل پا به دربی می‌گذاشتند/اگر این تیم دست نخورد مدعی جدی قهرمانی در آسیا هستیم  

اگر این استقلال دست نخورد مطمئن باشید که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آسیا هستیم. جنس استقلال جور است و این یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر ماست 

 پژمان منتظری مدافع جنوبی استقلال در بازی با پرسپولیس یک روز موفق را پشت سر گذاشت. پژمان یکی از مدافعان بی‌حاشیه فوتبال ایران است که خیلی کم مصاحبه می‌کند و ارتباط محدودی با رسانه‌ها دارد. او اما در مورد دربی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل انجام داد. حرف‌های منتظری را می‌خوانید.  

چرا اینقدر کم مصاحبه می‌کنی؟

 اینطوری بهتر است و هر چقدر کمتر حرف بزنم به نفع خودم هست. 

نظرت در مورد دربی چیست؟ 

فکر می‌کنم دربی‌های چند سال اخیر برخلاف سال‌های گذشته قشنگ شده. قبل از این بازی شرایط تیمی ما بهتر بود و این را همه می‌دانستند ولی بازی‌های استقلال و پرسپولیس همیشه فرق می‌کند. در خیلی از مواقع تیمی که ضعیف‌تر بوده، دربی را برده است و این مسابقه ربطی به شرایط دو تیم ندارد.  

ولی شما تیم قوی تر بودید و بردید. درست است؟

ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم به همین دلیل باهوش بازی کردیم و این یکی از دلایل موفقیت استقلال بود.هدف ما این بود که شیوه بازی ما از دقیقه یک تا نود دچار نوسان نشود. در ضمن اگر پرسپولیس را دست کم می‌گرفتیم مطمئنا آنها بیشتر ما را اذیت می‌کردند. 

پرسپولیسی‌ها به زمان برگزاری این مسابقه اعتراض داشتند. نظر تو در این مورد چیست؟

من  نمی‌توانم دراین مورد نظری بدهم.  نمی‌توانم بگویم اگر این بازی دیرتر برگزار می‌شد ما می‌بردیم یا اینکه آنها پیروز می‌شدند. 

قبول داری غیب چند بازیکن پرسپولیس هم در باخت این تیم تأثیرگذار بود؟ 

من دوست داشتم پرسپولیس با قدرت کامل و تمامی بازیکنانش پا به میدان بگذارد. با این حال معتقدم شرایط تیمی ما بهتر بود و می‌توانستیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم.البته این را هم باید در نظر گرفت که پنج، شش ملی پوش پرسپولیس در زمین مسابقه حضور داشتند و آنها یکی از بهترین بازی‌های خود را در این فصل به نمایش گذاشتند. 

پیروزی شما باعث شد حمید استیلی استعفا بدهد. در این مورد چه صحبتی داری؟ 

من که  نمی‌توانم نظر بدهم ولی کاش استیلی اینطور  نمی‌رفت و با این باخت جدا  نمی‌شد. 

به نظر می‌رسد که در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شوید. درست است؟ 

با این تیمی که داریم باید دنبال هدف بزرگتری باشیم و آن هم رسیدن به جمع 8تیم برتر آسیا است. 

یعنی همین که به جمع 8تیم برترآسیایی برسید برای شما کافی است؟ 

همانطور که می‌دانید لیگ قهرمانان در دو فصل فوتبال ایران برگزار می‌شود. اگر این استقلال دست نخورد مطمئن باشید که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آسیا هستیم. جنس استقلال جور است و این یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر ماست. استقلال در هر پست چند بازیکن خوب دارد و حتی نفراتی که گاهی اوقات نیمکت نشین می‌شوند، می‌توانند استراحت کنند و مهمتر اینکه هیچ کس حاشیه درست  نمی‌کند. 

راستی در مورد جدایی جاسم کرار چه صحبتی داری؟ 

دیگر نباید در مورد این موضوع حرف زد. فقط باید از آقایان فتح‌الله‌زاده  و مظلومی تشکر کرد که بحث‌های اخیر را خیلی خوب جمع کردند. 

دوست داری تا کی در استقلال بمانی؟ 

من مشکلی در استقلال ندارم و از شرایطم راضی هستم. در ضمن هیچ فوتبالیستی  نمی‌تواند در مورد آینده‌اش حرف بزند یا پیش‌بینی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد