وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

شریفات: مجیدی تا آخر عمر، شرمنده ام کرد

شریفات: مجیدی تا آخر عمر، شرمنده ام کرد/رویای من به حقیقت تبدیل شد. 

اسماعیل شریفات در خصوص گلزنی‌اش در داربی گفت:« برای این بازی خیلی انگیزه داشتم. قبل از بازی هم خیلی‌ها به من گفتند که در داربی می‌توانی گل بزنی. به هر حال از موقعیت به وجود آمده استفاده کردم و توانستم بهترین لحظه زندگی‌ام را رقم بزنم. البته مجیدی خیلی به من کمک کرد که رویایم به حقیقت بپیوندد.» 

او ادامه می دهد:« گلزنی در داربی به همراه بستن بازوبند کاپیتانی رویایی بود که اصلاً فکرش را نمی‌کردم به حقیقت بپیوندد ولی آقا فرهاد، من را تا آخر عمرم شرمنده کرد تا هیچ وقت این لطفش را فراموش نکنم.»

شریفات در ادامه گفت:« قبل از بازی مجیدی به من گفته بود که اگر گل بزنی حتماً بازوبند را به تو می‌‌دهم. به خاطر همین بود که بعد از گلزنی‌ام، بازوبند را به دستم داد. لحظه‌ای که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم.»

وی در پایان درخصوص برد در داربی هم گفت:« بازی واقعا بازی خیلی قشنگی بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم باز هم به پیروزی برسیم تا یک رکورد بی‌نظیر را از خود به جای بگذاریم. واقعاً کسب 4 برد متوالی در داربی رکوردی ماندگار است که به نام استقلال به ثبت رسید. امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.»
 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 12:54

چهارمین برد پیاپی در دربی مبارک!!!!!!!!!
333333333333333333333

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد