وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

امیرآبادی:مظلومی گفت نشان بده دود از کنده بلند می شود.

امیرآبادی:مظلومی گفت نشان بده دود از کنده بلند می شود/مثل ژاوی و رونالدینهو پاس دادم/دوست نداشتم باعث خداحافظی استیلی شویم 

در آن موقع بهترین کار همین پاس چیپ بود.من فقط دیدم جباری دارد نفود می کند و سریع برای او پاس چیپ انداختم 

 

حالا باید به مهدی امیرآبادی لقب آقای پاس دربی تهران را داد.او که سال گذشته یک پاس دیدنی به آرش برهانی داد امسال هم در جام ولایت پاس گل داد و در بازی دیروز هم یک پاس استثنایی به مجتبی جباری داد.امیرآبادی در مورد این پاس گل و دیگر اتفاقات دربی به سوالات پاسخ می دهد. 

اول از پاس گلی که دادی شروع کنیم؟

امیدوارم این پاس گل هایم همچنان ادامه داشته باشد و همیشه یکی از بهترین های استقلال در دربی باشم. قبل از بازی مظلومی به من گفته بود که برو و نشان بده که دود از کنده بلند می شود. من هم در زمین این مسأله را به بهترین شکل ثابت کردم. 

اما از تو بعید بود که چنین پاس گلی بدهی؟

چرا، مگر کار خاصی انجام دادم؟ یک پاس چیپ انداختم و  در آن موقع بهترین کار همین پاس چیپ بود.من فقط دیدم جباری دارد نفود می کند و سریع برای او پاس چیپ انداختم. 

ولی قبلا از این پاس ها نمی دادی؟  

همیشه فوتبال های اروپایی به خصوص بارسلونا را نگاه می کنم و یاد گرفتم که چطور پاس چیپ بدهم. ژاوی و قبل از او هم رونالدینیو اینجوری پاس می داد.فوتبالهای اروپایی خودش کلاس درس است و من همیشه سعی می کنم با دیدن فوتبالهای خارجی چیزهای جدیدی را بیاموزم. 

چرا استقلال در 90 دقیقه نتوانست به گل دست پیدا کند؟ 

بازی در جام حذفی خیلی حساس بود و استرس باعث شد تا دو تیم محتاط بازی کنند به همین دلیل در 90 دقیقه گلی رد و بدل نشد. البته در همین 90 دقیقه برتر از پرسپولیس بودیم و موقعیت های ما بیشتر از حریف بود. 

چرا بر خلاف پرسپولیس در وقت های اضافه از لحاظ بدنی کم نیاوردید؟ 

به دلیل تمرینات بدنسازی خوب آقای مولایی بود. بدن ما در وقت اضافه عالی بود و اگر 180 دقیقه هم بازی می کردیم از نظر بدنی کم نمی آوردیم. 

فکر می کنی استقلال می توانست بیشتر از 3 گل به پرسپولیس بزند؟ 

با تمام احترامی که برای پرسپولیسی ها قائل هستم باید بگویم اگر دقت می کردیم می توانستیم 5 گل به پرسپولیس بزنیم. 

در مورد استعفای استیلی چه نظری داری؟ 

برای استیلی خیلی ناراحت شدم.او یکی از بازیکنان بزرگ و مربیان با اخلاق فوتبال ایران است. باور کنید دوست نداشتیم با این پیروزی باعث خداحافظی استیلی شویم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد