وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

میداوودی: این برد یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های استقلال بود.

میداوودی: این برد یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های استقلال بود/ بدشانسی آوردم  

مهاجم تیم فوتبال استقلال برد آبی پوشان مقابل پرسپولیس را یکی از شیرین ترین بردهای این تیم در دربی پایتخت می داند. 

میلاد میداوودی در خصوص برتری 3 بر صفر استقلال در دربی 73 به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در تمام 120 دقیقه بازی حاکم میدان بودیم و فکر می کنم یکی از شیرین ترین پیروزی های استقلال مقابل پرسپولیس به دست آمد و این برد را تقدیم هوادارن استقلال می کنم.

وی افزود: با توجه به مصدومیتی که برای من پیش آمد، تعویض شدم. دقیقا از همان جایی که مصدوم بودم، دوباره ضربه خوردم و درد شدیدی در پایم احساس کردم. باید عکس بگیرم و میزان این مصدومیت مشخص شود

میداوودی در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس هم تیم خوبی بود و بازی زیبایی را به نمایش گذاشت و به نظر من دربی خوبی برگزار شد، اما ما در نهایت توانستیم در وقت‌های اضافه کار را تمام کنیم.

این مهاجم گلزن در مورد عملکرد خط حمله استقلال گفت: روز خوبی برای خط حمله استقلال بود. به نظرم در این دیدار خط هافبک کمک زیادی به حمله کرد و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد