وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی : از بازیکنانم گلایه دارم که چرا فقط 2 گل زدند !

 مظلومی : از بازیکنانم گلایه دارم که چرا فقط 2 گل زدند ! / ذوب آهن هیچ کم و کسری ندارد

به هر حال هر گلزنی غروبی دارد اما تلاش فرهاد هنوز هم مثالزدنی است و در حال حاضر ترجیح می دهد گل بسازد تا گل به ثمر برساند 

 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان ما پس از پایان نیمه اول بازی از گلزنی اشباع شدند و با وجود اینکه می توانستند گل‌های بیشتری به ذوب آهن بزنند از فرصت‌های خود استفاده نکردند.

مظلومی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم بعد از چند سال سنت شکنی کرده و به پیروزی قاطعی مقابل ذوب آهن دست پیدا کنیم. 

سرمربی تیم استقلال تهران افزود: ما در نیمه نخست با سیستم 2-4-4 به میدان رفته و از همین طریق دو گل به ثمر رساندیم و در نیمه دوم با تغییر سیستم بازی و با توجه به اینکه می دانستیم ذوب آهن به ارسال از کناره‌ها روی می آورد، راه نفوذ بازیکنان این تیم را بستیم 

او ادامه داد: ذوب آهن در نیمه دوم خطرناک ظاهر شده و موقعیت‌هایی روی دروازه ما ایجاد کرد. بازیکنان ما نیز در این نیمه اندکی از گلزنی اشباع شده و فکر کردند که 2 گل برای پیروزی مقابل ذوب آهن کافی است، آنهم در حالیکه می توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. به همین خاطر از بازیکنانم گله مندم. 

مظلومی به عملکرد بازیکنان ذوب آهن در این دیدار اشاره کرد و بیان داشت: ذوبی‌ها در مسابقه امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و به دنبال ضدفوتبال نبودند. البته باید بگویم بازیکنان استقلال در این مسابقه بدشانس نبودند و توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

او در مورد مشکلات مالی استقلال در هفته‌های گذشته تصریح کرد: تیم ما هیچ مشکلی نداشت و اگر چه بسیاری سعی داشتند در هفته‌های گذشته تیم را وارد بحران کنند و استقلال را بحران‌زده جلوه دهند اما هیچ مشکلی نداشتیم و با تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم توانستیم به خوبی قدرت خود را تثبیت کنیم.

مظلومی در مورد شرایط ذوب آهن در فصل جاری بیان داشت: به نظر من ذوب آهن امسال هیچ کم و کسری از فصل گذشته ندارد و تیم خوبی روانه مسابقات لیگ برتر کرده است. به عقیده من این تیم می تواند مدعی قهرمانی مسابقات لیگ برتر باشد.

سرمربی تیم استقلال تهران در مورد بازی کردن خسرو حیدری در پست هافبک راست گفت: خسرو چند هفته است که به عنوان پست هافبک راست و برای نفوذ به دفاع تیم حریف در نزدیکی خط حمله بازی می کند اما به نظر من او بیش از حد گذشت می کند و با وجود شعاع حرکت بالای خود ترجیح می دهد دیگران به جایش گلزنی کنند.

مظلومی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه "آیا او یک مربی نتیجه گراست یا مربی فنی؟"، اضافه کرد: باید قبول کرد که فوتبال ایران نتیجه گراست. باید بگویم ما در مسابقه امروز نشان دادیم که استقلال  تیمی نتیجه گرا نیست بلکه به دنبال ارائه فوتبالی زیبا نیز هست.

او در مورد اینکه فرهاد مجیدی در بازی‌های اخیر تیمش گل‌های کمی به ثمر رسانده است، گفت: به هر حال هر گلزنی غروبی دارد اما تلاش فرهاد هنوز هم مثالزدنی است و در حال حاضر ترجیح می دهد گل بسازد تا گل به ثمر برساند.

یازدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی خارج از خانه استقلال مقابل ذوب آهن و صعود این تیم به صدر جدول رده بندی رقابت‌ها به اتمام رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 30 مهر 1390 ساعت 22:59

سلام

اگه مایل باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم . لطفا عنوان وبلاگتون رو بگید تا شما رو لینک کنم

عنوان وبلاگ من : سوالات 100% رایگان پیام نور
آدرس : http://test4pnu.blogsky.com

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد