وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

ذوب آهن صفر - استقلال 2 / این پیروزی بوی قهرمانی می دهد !

ذوب آهن صفر - استقلال 2 / این پیروزی بوی قهرمانی می دهد !  

استقلال با یکی از شیرین ترین بردهای چند سال اخیر خود در اصفهان به صدر جدول بازگشت . این جزو معدود دفعاتی بود که استقلال در تاریخ لیگ برتر با بیش از یک امتیاز اصفهان را ترک می کند !

گلها : حنیف عمران زاده (9 )میلاد میداودی (45 ) 

داور : محسن ترکی – حسن کامرانی فر –محمدرضا ابوالفضلی 

اخطار : فرهاد مجیدی (7 )فریدون زندی (25 )استقلال حسین ماهینی (80 )ذوب اهن 

ذوب اهن : 

شهاب گردان –سید محمدحسینی – فرشیدطالبی –حسین ماهینی – علی احمدی –هوار ملا محمد (محمدصلصالی 46 )–قاسم حدادی فر – فیلیپ الوز دسوزا (داودحقی 46 )–محمد قاضی (اسماعیل فرهادی 72 )–پیام صادقیان – ایگور کاسترو 

سرمربی : منصور ابراهیم زاده  

استقلال 

سید مهدی رحمتی –حنیف عمران زاده – پژمان منتظری –میثم حسینی – اندارنیک تیموریان – کیانوش رحمتی –فریدون زندی(جاسم کرار 70 )–مهدی امیر ابادی – فرهاد مجیدی – میلاد میداودی (محسن یوسفی 77 )–خسرو حیدری 

سرمربی : پرویز مظلومی 

شرح بازی : 

حساسترین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر در شرایطی در فولادشهر برگزار شد که حساسیت این بازی سکوهای ورزشگاه را مملو از تماشاگر  کرده بود . استقلالی ها در ترکیب خود مجتبی جباری شاه مهره خط میانی خود را بخاطر محرومیت در اختیار نداشتند و بجای وی فریدون زندی را در ترکیب قرار داده بودند. در انسو ذوبی ها نیز از حضور ماچادوی پرتغالی محروم بودند که خلاء این بازیکن به وضوح در ترکیب سفید وسبز پوشان مشهود بود . پرویز مظلومی برای عقب راندن قدرت تهاجمی تیم ذوب اهن مهدی امیر ابادی را در دفاع راست گمارده بود وخسرو حیدری رایک خط جلوتر به بازی گرفت تا به نوعی با کمک اندارنیک تیموریان و فریدون زندی بتوانند میلاد میداودی و فرهاد مجیدی گلزن را تغذیه کنند . ابی پوشان با حملات پرفشار خود توانستند از روی یک ضربه کرنر با سر زنی حنیف عمران زاده گل برتری را در نیمه اول وارد دروازه ذوب اهن کنند .ذوبی ها بعد از گل با تلاش و کوشش کاسترو و هوار ملا محمد سعی کردند که به دروازه سنگربان اول تیم ملی نزدیک تر شوند اما مدافعان و امادگی بدنی مهدی رحمتی مانع از این کار شد تا نایب قهرمان اسیا وقت نخست مسابقه را با دو گل خورده راهی رختکن شوند . 

نایب قهرمان اسیا برای جبران مافات در نیمه دوم محمد صلصالی و داود حقی را برای ترمیم خط دفاعی و هافبک خود به باز فرا خواند .اما هرچه زدند به در بسته کوبیدند . تا پرویز مظلومی مسابقه 6 امتیازی هفته یازدهم خود را بعد از شارژ دو میلیاردی وزارت ورزش وجوانان از ان خود کند .

شرح گلها :

  (9 )   هنگامیکه فریدون زندی از سمت چپ کرنر ارسالی را بر روی دروازه ذوب اهن رسید حنیف عمران زاده با سر انرا به قعر دروازه فرستاد .

(45 ) : فرار فرهاد مجیدی از کمند خط دفاعی ذوب اهن وسانتر وی به میلاد میداودی رسید که مهاجم استقلال بدون مزاحمت مدافعان ذوب اهن گل دوم مسابقه را به ثمر رسانید

دقایق حساس :

(3 )پاس عمقی قاسم حدادیفر در پشت مدافعان استقلال به پیام صادقیان رسید که شوت وی را رحمتی در اغوش گرفت .

(25 ) ساتنر ایگور کاسترو در روی نقطه پنالتی به قاضی رسید ولی ضربه چکشی وی به بیرون دروازه هدایت شد .

(34 ) کاسترو برزیلی توپ را از روبروی دروازه بان استقلال به تاق اسمان زد .

(57 ) ضربه کاشته خطا را فریدون زندی چنان سهمگین شوت زد که شهاب گردان در حالت درازکش انرا دفاع کرد .

بهترین بازیکن :

 

اتفاق ویژه :

وقتی هواداری در پشت نیمکت کادر فنی ذوب اهن نسبت به ترکیب تیم به منصور ابراهیم زاده اعتراض کرد .ابراهیم زاده با حالت خشمگینانه اعتراض خود را به این تماشاگر نشان داد . تا جایی که سرمربی   ذوب اهن تا سه چهار دقیقه با این تماشاگر به بحث و جدال پرداخت . ودر دقیقه 43 مسابقه نیمکت را رها کرد و در کنار هوادار ذوب اهن در جایگاه تماشاگران نشست وبا یکدیگر صحبت کردند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد