وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

برهانی: فکر نمی‌کردم مزد گلزنی‌ام 20 دقیقه بازی باشد

 استقلال همیشگی نبودیم

برهانی: فکر نمی‌کردم مزد گلزنی‌ام 20 دقیقه بازی باشد

خبرگزاری فارس: مهاجم استقلال گفت: تصور نمی‌کردم مزد گلزنی‌ام در انزلی، 20 دقیقه بازی برابر راه آهن باشد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی در دیدار روز گذشته استقلال مقابل راه آهن حدود 20 دقیقه بازی کرد.
وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص نیمکت نشینی‌اش، وضعیت استقلال و اتفاقات مختلف فوتبال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی با راه آهن چطور بود؟
در این مسابقه بد بازی نکردیم و موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و فکر می‌کنم راه آهن دلخوش به ضد حملات بود و بیشتر دفاع می‌کرد. موقعیت‌های خوبی نصیب‌مان شد ولی در کل استقلال همیشگی نبودیم.

فارس: اما استقلال در انزلی هم خوب نتیجه نگرفت و دیروز هم در بازی خانگی متوقف شد؟
در انزلی شرایط به ضرر ما پیش رفت. اتفاقات داوری نیز به ضرر ما بود و بازی به شکلی شد که نتوانستیم آن را اداره کنیم و 3 امتیاز را از دست دادیم. در آن زمین گل آلود بازی کردن سختی‌های خاص خود را داشت ولی همانطور که گفتم در بازی دیروز استقلال همیشگی نبودیم.

فارس: مظلومی معتقد است ملی پوشان تیمش خسته بودند ولی عده‌ای از کارشناسان همانند زرینچه معتقد هستند استقلال می‌توانست از داشته‌های روی نیمکت استفاده کند. نظرت در این خصوص چیست؟
استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان این تیم از لحاظ فنی بسیار نزدیک به هم هستند اما من اعتقاد دارم در این بازی نتوانستیم از تمام داشته‌هایمان استفاده کنیم. اینکه استقلال بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار زیادی دارد حرف من نیست و نظر کل جامعه فوتبال است و از هر کسی این سؤال را بپرسید جواب من را می‌دهد.

فارس: ظاهرا بعد از بازی گفته بودی که ناراحتی و نمی‌خواهی مصاحبه کنی. دلیل این مسئله چه بود؟
در آن لحظات خیلی ناراحت بودم و این ناراحتی دو دلیل داشت اول اینکه تیم‌مان نتوانست 3 امتیاز بازی را بگیرد و دوم اینکه در این دو هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادم و هیچ کم کاری نداشتم و به بهترین شکل آماده مسابقه با راه آهن بودم.
در بازی با ملوان برای استقلال گل زدم و به گواه صحبت همه از لحاظ فنی هیچ چیزی کم نگذاشتم و با تمام وجود بازی کردم. هر چند معتقدم وظیفه من گلزنی است و باید با تمام وجود بازی کنم اما از اینکه روی نیمکت نشستم ناراحت شدم و تصور می‌کردم مزد زحمات و گلزنی در انزلی را به شکل دیگری می‌گرفتم نه اینکه تنها 15 دقیقه بازی کنم. شاید تصوراتم اشتباه بود.

فارس: فرهاد مجیدی اعلام کرد که اگر هیئت مدیره استقلال را در خیابان ببینید آنها را نمی‌شناسد و استقلال با ادامه این روند پنجم هم نمی‌شود. در این خصوص صحبتی داری؟
او نظر شخصی‌ خودش را گفته و من در این باره نظری ندارم چون هر کس می‌تواند نظرات خود را بیان کند.

فارس: حتما قبول داری که شنبه هفته آینده بازی سختی مقابل ذوب آهن داری؟
 
تا آن زمان فاصله هست و ما باید شرایط بهتری داشته باشیم تا تیم خوب و یکدست ذوب آهن را شکست دهیم.

فارس: قبول داری در صورتی که مقابل ذوب آهن نتیجه نگیرید شرایط در بالای جدول سخت خواهد شد؟

بله؛ شرایط سخت می‌شود و ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا بتوانیم با امتیاز به تهران برگردیم. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد