وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

اعضای مجمع باشگاه استقلال مشخص شدند

اعضای مجمع باشگاه استقلال مشخص شدند  

اسامی اعضای مجمع باشگاه استقلال مشخص شد که در بین آنها چهره‌های اقتصادی دیده میشود.

 


در حالی تصور عموم بر این است که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فقط باید نام اعضای هیئت مدیره خود را به صورت قانونی به ثبت شرکت‌ها می‌رسانند و سپس این لیست را به AFC ارسال می‌کردند اما در لیست ارسالی باید نام اعضای مجمع دو باشگاه نیز قرار بگیرد. 
  
 از اسامی اعضای مجمع باشگاه استقلال اطلاع پیدا کرد که در این بین نام محمد عباسی به عنوان تنها فردی که در ورزش حضور دارد دیده می‌شود و سایر نفرات چهره‌های اقتصادی هستند.  این در حالی است که باشگاه استقلال مدت‌هاست با مشکلات مالی مواجه است به طوری که مسئولان، مربیان و بازیکنان این تیم بارها از این موضوع گلایه کرده‌اند.
 
 پیمان نوری بروجردی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی کل کشور، اصغر ابوالحسنی، معاون واگذاری وزیر اقتصاد و نماینده هیئت واگذاری در مجمع عمومی استقلال، محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، ابراهیم عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس مجمع عمومی باشگاه استقلال، اعضای مجمع آبی پوشان تهرانی را تشکیل می‌دهند.
 
 پس از امضای این نفرات به عنوان اعضای مجمع باشگاه استقلال و سپس ذکر نام اعضای هیئت مدیره این باشگاه و به ثبت رسیدن قانونی، این لیست به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. نام امیدوار رضایی که از حضور در هیئت مدیره استقلال استعفا کرده بود در این لیست قرار دارد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید شنبه 23 مهر 1390 ساعت 01:31 http://farhad7kahkesan.blogfa.com

امتیاز از دست دادن های خانگی شروع شد ... آپم بدو

نازنین دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 21:08

واقعا عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد