وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پرویز مظلومی: استقلالی نبودم یک لحظه در این تیم نمی‌ماندم

پرویز مظلومی: استقلالی نبودم یک لحظه در این تیم نمی‌ماندم/برد تیم ملی اتفاق بود و در بادش نخوابیم 

سرمربی استقلال معتقد است که بسیاری از حاشیه‌های استقلال به دلیل مسایل مالی است و اگر این مسایل حل بشود از حاشیه‌های استقلال نیز کاسته خواهد شد. 

 

پرویز مظلومی در نشست خبری بازی دو تیم استقلال و راه‌آهن در مورد تعطیلی لیگ و ایجاد حواشی برای استقلال گفت: همیشه پس از تعطیلات لیگ حواشی به وجود می‌آید. هنگامی که لیگ تعطیل است رسانه‌ها بیشتر به حواشی توجه می‌کنند نمی‌توانم کتمان کنم که حاشیه در تیم استقلال وجود نداشته است. این مساله در هر تیمی وجود دارد، اما تمام تلاش ما این بود که اجازه ندهیم لطمه‌ای به تیم وارد شود. تیمی مانند استقلال نمی‌تواند بدون حاشیه باشد اگر هم حاشیه نداشته باشد برای آن درست می‌کنند. صحبتهای معمولی بازیکن و مربی انعکاس داده می‌شود و طبیعی است که رسانه‌ها به این مسایل بیشتر بها بدهند.

مظلومی با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای اردو گذاشتن نداشتند، بیان کرد: برای برگزاری اردو برنامه‌ای نداشتیم، چرا که وقتی یک تیم 12 نفر بازیکن دارد، با این تعداد نمی‌شود اردو گذاشت و برگزاری اردو کاری بی‌معنی است. اما بازیکنان ما با توجه به مشکلاتی که داشتند با انگیزه کار کردند و با تلاششان در صدد برطرف کردن مشکلاتشان بودند درصدی از مشکلات تیم به باشگاه برمی‌گردد که همان مسایل مالی است. امروزه مسایل مالی در فوتبال ما حرف اول را می‌زند و با توجه به قانونی که مجلس تصویب کرده است که دولت نباید به باشگاه‌ها کمک کند، برای همه باشگاه‌ها این قانون مشکل ایجاد می‌کند. این قانون را مجلس تصویب کرده است و باید راهی پیدا کند تا تیم‌هایی که خصوصی نیستند درگیر حاشیه نشوند، زیرا بیشتر این حاشیه‌ها روی این مساله به وجود آمده است. اما خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان با وجود این مساله از اول فصل کار خودشان را انجام می‌دهند.

سرمربی استقلال در مورد ولیدعلی و حضور پیدا نکردن او در تیم گفت: من او را ندیدم تا صحبتی انجام بدهم. او در حالی که باید طبق قانون سه روز در اختیار تیمش می‌بود، اما او 18 روز در اختیار تیم ملی کویت بود. یک هفته پس از بازی دوم کویت بهانه آورد که پاسپورتش تمام شده است و من به او گفتم که زمانی که در کویت بودی باید آن را تمدید می‌کردی.

وی افزود: اینکه من گفته باشم ولید علی را نمی‌خواهم دروغ محض است، اما در مقابل دیرکرد او در پرسپولیس جزو 18 نفر قرارش ندادم و پس از آن هم یکدیگر را ندیدیم که بخواهیم صحبت کنیم.

او بدون هماهنگی من تیم را ترک کرد و هیچ خبری از او نداریم و ولیدعلی باید در مورد این موضوع پاسخگو باشد. باشگاه نیز باید پیگیر حق و حقوقش باشد.

مظلومی در مورد جاسم کرار و حساسیتی که به او وجود دارد، گفت: در مورد کرار باید بگویم که تاکنون مساله‌ای ایجاد نکرده است که مانند سال گذشته‌اش در تراکتورسازی باشد. اما حساسیتی روی او وجود دارد. حتی دیدیم که عسگری این مساله را تایید کرد. خوشحال هستم که او این شهامت را داشت تا این صحبت را انجام بدهد. وقتی کسی اشتباهی انجام می‌دهد پس از اینکه متوجه شود آن را اصلاح می‌کند. کرار نیز تاکنون کار بدی را انجام نداده است می‌بینیم که خطاهای زیادی روی او اتفاق می‌افتد و پنالتی هم روی او انجام می‌شود، اما داوران توجهی نمی‌کنند. متاسفانه یک دیدگاه منفی نسبت به او وجود آمده است. با او صحبت کردم و تمام تلاش کرار این است که این مسایل حل شود.

مظلومی ادامه داد: مساله‌ای که در انزلی به وجود آمد به من مربوط نمی‌شود، کرار در پایان بازی از داور ناراحت بود و می‌گفت که در این شرایط چرا از او حمایت نمی‌شود. او می‌گفت که مگر ما هنوز با مردم ایران در جنگ هستیم و دشمن شما هستیم که اینطور برخورد می‌کنند. این خوب نیست وقتی که با مردم عراق دوست هستیم چنین برداشتی برای کرار به وجود بیاید. من با او خیلی صحبت کردم. کرار بسیار آشفته و به هم ریخته است و در عراق هم معامله‌ای انجام داده بود که چکش برگشت خورد و از تیم ملی هم خط خورد که اینها باعث آشفتگی او شده است. کرار بسیار مردانگی کرد و برای ما مقابل تراکتورسازی بازی کرد و به همین دلیل نیز از تیم ملی کشورش خط خورد، نباید این کار او را فراموش کنیم. در کل او بازیکن بزرگی است و به او نیاز داریم. خوشبختانه کرار تاکنون مسایل اخلاقی را رعایت کرده است.

مظلومی ادامه داد: مسایل مالی به من مربوط نمی‌شود، اما روی کار تیم تاثیر می‌گذارد. همیشه با مسئولان باشگاه در ارتباط هستیم تا ببینیم که چه زمانی این مشکل حل می‌شود. ان‌شاءالله به قولی که داده شده است عمل شود.

سرمربی استقلال در مورد بازی تیمش دربرابر راه‌آهن گفت: مقابل راه‌آهن بازی سختی خواهیم داشت چرا که دو هفته بازیکنان ملی‌پوشمان را در اختیار نداشتیم. البته خوشحال هستم که آنها در تیم ملی فیکس بودند و درصد موفقیت زیادی داشتند من هم به عنوان مربی به بازیکنانم نیاز دارم البته وقتی با کی‌روش صحبت می‌کردیم به ما حق می‌داد، ولی تقاضای ما از سازمان لیگ این بود که حداقل پس از بازی‌های ملی چهارروز به ما فرصت بدهند تا بتوانیم تیم را ریکاوری کنیم و کارهای تاکتیکی را با بازیکنان انجام بدهیم. ملی‌پوشان ما خسته بودند و توان تمرین کردن نداشتند، اما در طرف دیگر تیم مقابل ما پنج روز در کیش اردو گذاشته بود و تمام بازیکنانش را در اختیار داشت. مشخص است که باید با این وضعیت دیمی بازی کنیم فوتبال عملی است و باید کار کرد.

او با اشاره به راه‌آهن ادامه داد: از تیم راه‌آهن شناخت کافی داریم. مجموعه خوب و مورد احترامی هستند. همیشه بازی‌های راه‌آهن و استقلال از حساسیت‌های خاصی برخوردار بودند. در چند بازی گذشته نیز بازیها با موفقیت استقلال همراه بود، ان‌شاءالله این مساله را تکرار کنیم و سه امتیاز حیاتی را به دست بیاوریم تا بتوانیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت مصدومیت زندی گفت: فریدون زندی به شرایط مسابقه رسیده است، اما اینکه از او بخواهیم استفاده کنیم با کادر فنی در موردش تصمیم می‌گیریم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا با هیات مدیره استقلال و فرزامی مشکل دارد یا خیر، گفت: خیر من با هیات مدیره مشکلی ندارم، آنها نیز از روی دلسوزی صحبتهایی را انجام می‌دهند. فرزامی از پیشکسوتان استقلال است و پیش از انقلاب یکی از هافبک‌های خوب استقلال بود. او به همراه زرینچه اعضای فوتبالی هیات مدیره هستند. گاهی اوقات سوالهایی از آنها پرسیده می‌شود که آنها نیز جواب فوتبال می‌دهند در هر صورت اگر در فکر هیات مدیره چیزی می‌گذرد و می‌خواهند که درباره آن با سرمربی صحبت کنند، من با کمال میل می‌پذیرم.

سرمربی استقلال در مورد بازی ایران مقابل بحرین گفت: تلاش کردم که برای این بازی به ورزشگاه بیایم. این بازی مسابقه خوبی بود و اگر تیم حریف 11 نفره هم بود شاید با شش گل پیروز نمی‌شدیم، اما باز هم نتیجه خوبی را به دست می‌آوردیم. البته نباید در باد این برد بخوابیم این یک اتفاق بود و ان‌شاءالله که باز هم تکرار شود باید آن را فراموش کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم.

وی ادامه داد: بحرین آن تیم همیشگی نبود و شاید در فشار قرار گرفته بود. آنها یک بازیکن کمتر داشتند و 10 نفره شدن تیمشان و همچنین تشویق تماشاگران در کارشان تاثیر داشت. فکر می‌کنم اگر در این بازی دروازه‌بان هم نداشتیم باز گل نمی‌خوردیم.

در ادامه این نشست خبرنگاری به حضور فرزامی در هیات مدیره استقلال که یک بازیکن بوده است، اما به عنوان مسئول اقتصادی هیات مدیره فعالیت می‌کند پرسید که مظلومی گفت: شاید هیات مدیره برای این مطالب فکرهایی را کرده است و این تصمیم را گرفته است. شاید آنها جواد زرینچه را به خاطر اسمش و فرزامی را به خاطر مدیریتش انتخاب کردند و قصد دارند که از نام آنها برای دریافت بودجه‌هایی از بیرون استفاده کنند و بودجه‌هایی که خارج از کانال دولتی است را جذب کنند. هوادارانی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم چون کسانی هستند که می‌خواهند به استقلال کمک کنند اگر در مورد این مساله فکر درستی شود می‌توان از آن استفاده کرد. خیلی از طرفداران تماس می‌گیرند و می‌پرسند که چگونه باید به استقلال کمک کنند باید روی این مساله فکر اقتصادی شود اگر اتفاقی بیفتد استقلال می‌تواند از طریق هواداران خود هزینه‌هایش را پرداخت کند. یک هوادار حاضر است که مقدار زیادی برای پیراهن یک بازیکن پول بپردازد و از این روشها می‌توان درآمدزایی کرد. نمی‌توان کنار نشست و منتظر بود دولت کمک کند. اگر من استقلالی نبودم یک دقیقه هم در این تیم نمی‌ماندم. مگر می‌شود یک سرمربی 9 ماه پول نگیرد. کادر فنی ما نیز به همین صورت. عشق مردم و استقلال ما را کور کرده است. این راهش نیست که چشممان دنبال این باشد که ببینیم چه زمانی به ما پول می‌دهند.

مظلومی در مورد اختلافش با بعضی از خبرنگاران گفت: اختلافی در حال حاضر وجود ندارد و در حال حاضر وضعیت خوب است، اما فشار زیادی روی من وجود دارد و همه مشکلات در نهایت به من برمی‌گردد. کسی کاری ندارد که چه اتفاقی افتاده است و همه بازی را می‌بینند و گاهی‌اوقات فشار زیادی بر روی من است. ما با خبرنگاران تعامل داریم اما یک گله‌گی هم دارم تمرینات ما روبه همه باز است و دوست داریم خبرنگاران باشند تا اطلاع‌رسانی کنند، اما زمانی که ما در کنار زمین می‌خواهیم کمی با بازیکنانمان صحبت کنیم کسی که عکس می‌گیرد صحبتها را می‌شنود و به روزنامه‌ها خبر می‌دهد. اگر هم بخواهیم قطع ارتباط کنیم و حضور مطبوعات را ممنوع کنیم کار درستی نیست.

وی با بیان اینکه اگر صحبتهای داخل تیم توسط افراد حاضر در تیم به بیرون انتقال پیدا کند برخورد می‌کند، گفت: وقتی در رختکن اتفاقی بیفتد و به بیرون انتقال پیدا کند، قطعا کسی از خود ما این کار را انجام داده است. من برای اینکه دنبال این افراد باشم وقتی نمی‌گذارم، اما اگر روزی متوجه بشوم که می‌شوم به شدت برخورد می‌کنم. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد