وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

ولید علی هافبک کویتی استقلال بالاخرخه سکوتش را شکست

ولید علی هافبک کویتی استقلال بالاخرخه سکوتش را شکست  

تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات ولید علی بازیکن ملی پوش کویتی را به خدمت گرفت با امید این که وی بتواند جایگزین مناسبی برای هوار ملامحمد بازیکن با تکنیک و چپ‌پای عراقی شود، اما او نتوانست انتظارات را برآورده کند.  

ولید علی در گفت‌وگو‌ با شبکه تلویزیونی «الرای» کویت سرانجام سکوت خود را شکست و زبان به انتقاد از باشگاه استقلال و پرویز مظلومی سرمربی این تیم گشود.

او در این گفت‌وگو‌ی تلویزیونی از نخستین تجربه بین‌المللی خود سخن گفت و از آنچه به قول او "سختی‌های" حضور در استقلال پشت سر گذاشت، حرف زد.

وی گفت: از زمانی که با باشگاه استقلال قرارداد امضا کردم، تنها در دو مسابقه رسمی بازی کردم که در بازی اول پاس گل‌ دادم و در بازی دوم هم موفق به گل زنی شدم. تماشاگران استقلال از نمایش خوب من به وجد آمدند و یک صدا نام مرا فریاد می‌زدند. همه چیز طبق روال پیش می‌رفت. بعد از مدتی از مسئولان باشگاه خواستم که مطالباتی که در قرارداد ذکر شده بود، پرداخت کنند. آن‌ها طبق قرارداد می‌بایست 20 درصد از رقم قراردادم را پرداخت می‌کردند اما آن‌ها نه تنها این مبلغ را پرداخت نکردند بلکه حقوق دو ماه هم را نیز ندادند. علی فتح‌الله‌زاده رییس باشگاه فقط وعده می‌داد اما در ظاهر شاهد هیچگونه عملی از او نبودم. او همواره می‌گفت انشاءالله امروز و فردا مشکل رفع می‌شود، اما متاسفانه چیزی حل نشد.

هافبک ملی پوش کویتی افزود: متاسفانه باشگاه به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرد. آن‌ها قرار بود که یک اتومبیل خصوصی برای من تهیه کنند، اما این وعده نیز عملی نشد. همچنین قرار بود که با تاکسی هر روز مرا به سر تمرین ببرند و بعد به منزل بیاورند اما این هم صورت نگرفت. حتی درباره تهیه بلیت بازگشت به کویت هم که در قرارداد به آن اشاره شده بود، کوتاهی کردند و من با پول شخصی خود به کشورم بازگشتم. می‌شود همه این موارد را به نوعی تحمل کرد، اما این که دو ماه را در تهران پشت سر بگذاری بدون این که دارای مجوز اقامت رسمی باشی دیگر قابل تحمل نیست. این مساله نگران کننده بود و من در نهایت مجبور شدم قراردادم را فسخ کنم و به کویت بازگردم. حتی قبل از این که ایران را ترک کنم و به کویت بازگردم، پلیس فرودگاه سه ساعتی مرا در فرودگاه معطل کرد و اجازه پرواز به من نمی‌داد چرا که از دید آن‌ها اقامت من در ایران غیر قانونی بوده است. نکته مهم تر این بود که وقتی با مسئولان باشگاه استقلال در این باره تماس گرفتم، بعد از این که از موضوع با خبر شده بودند، حاضر نبودند به تلفن من پاسخ دهند.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: آنچه موضوع را بیش از پیش پیچیده‌تر و بحرانی‌تر کرد درخواست مظلومی سرمربی تیم برای رفتن من از باشگاه بود. او بعد از دیدار تیم ملی کویت با تیم ملی کره جنوبی که من در آن حضور داشتم گفت که دیگر به من احتیاج ندارد و باید باشگاه را ترک کنم، بدون این که دلیل قانع کننده‌ای ارائه دهد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد