وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آندو تیموریان:بحرین را پرگل می بریم

 آندو تیموریان:بحرین را پرگل می بریم/آنها نمی آیند که هجومی بازی کنند

اگر در 20 دقیقه اول بتوانیم دروازه بحرین را باز کنیم تعداد گل‌های ما به همان 5-4 گل می‌رسد اما اگر نتوانیم در دقایق نخست دروازه بحرین را باز کنیم آن وقت کار سخت و سخت‌تر می‌شود 

 

آندرانیک تیموریان در مورد بازی ایران و بحرین حرف های جالبی می زند.او حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:«ما یک خاطره تلخ از بازی با بحرین داریم که هنوز هم در ذهن فوتبالدوستان است اما آن بازی را دیگر باید فراموش کرد چون پس از آن بارها ما بحرین را بردیم.فیلم بازی‌های‌شان را دیده‌ایم. چند بازیکن خارجی دارند که اصالتا بحرینی نیستند. تیم خوب و دونده‌ای هستند. اصلا فکر نکنید که این بازی آسان است.بحرینی‌ها می‌آیند که با جنگ‌های روانی تیم ما را عصبی کنند ولی ما پر گل این تیم را شکست می دهیم.»  

او ادامه می دهد:« اگر در 20 دقیقه اول بتوانیم دروازه بحرین را باز کنیم تعداد گل‌های ما به همان 5-4 گل می‌رسد اما اگر نتوانیم در دقایق نخست دروازه بحرین را باز کنیم آن وقت کار سخت و سخت‌تر می‌شود. شگرد بحرینی‌‌ها این است که خودشان را مدام روی زمین بیندازند و با اعصاب بازیکنان ما بازی کنند اما ما گول آنها را نمی‌خوریم.»
تیموریان در مورد بحرین بیشتر حرف می زند:«آنها دو مهاجم سرعتی دارند که فقط زمان ضدحمله به کارشان می‌گیرند. بحرین نمی‌آید در تهران بازی هجومی انجام بدهد. آنها دنبال بازی دفاعی و اگر شد ضدحمله هستند. ما می‌دانیم بحرین دنبال چه چیزی است. هم تاکتیک‌های‌شان را می‌شناسیم و هم آن جنگ‌های روانی که همیشه مقابل تیم ملی ایران به کار گرفته‌اند البته باز هم تکرار می‌کنم که بحرین تیم بسیار خوبی است و نباید آنها را دست کم بگیریم.» آندو در مورد استقبال تماشاگران از این مسابقه هم حرف می زند:«قطعا حضور تماشاگران از اهمیت فراوانی برخوردار است. امیدوارم با حضور 100 هزار تماشاگر مقابل بحرین بازی کنیم و جشن پیروزی بگیریم. 3 امتیاز این بازی تا حدودی صعود ما را قطعی می‌کند.» 

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 16:22 http://kolbeyeabi.blogfa.com

اپم بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد