وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

محمود یاوری: خداحافظی مجیدی از تیم ملی جای سوال دارد

محمود یاوری: خداحافظی مجیدی از تیم ملی جای سوال دارد  

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال عمق دفاع بحرین را بهترین محل برای حمله بازیکنان ایران دانست و گفت: خط حمله بحرین از خط دفاعش سریع‌تر است و به همین دلیل ملی‌پوشان ما نباید اجازه دهند توپ در اختیار هافبک‌های حریف قرار گیرد.
  

محمود یاوری  درباره دیدار تیم ملی فوتبال برابر بحرین در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، اظهار کرد: تیم ملی در چند روز اخیر تمرین‌های خوبی داشته است و فدراسیون فوتبال هم در حد توان فوتبال ایران امکانات لازم را در اختیار تیم ملی قرار داده است، به ویژه‌ این که چند بازی تدارکاتی هم انجام شده است.

وی در ادامه دیدار با فلسطین را در آستانه دیدار با بحرین خوب توصیف کرد و افزود: فلسطین کیسه بوکس ضعیفی برای ما بود و معلوم بود که بازیکنان این تیم از شرایط بدنی خوبی هم برخوردار نبودند. البته تعویض‌های کی‌روش و روحیه بازیکنان ما هم در پیروزی پر گل برابر فلسطین بی‌تاثیر نبود. در مجموع باید بگویم عملکرد خوب و هماهنگی بازیکنان ایران به دلیل لیگ منظم ما است.

یاوری همچنین بحرین را تیمی برتر از قطر، کویت و عراق خواند و با بیان این که بحرینی‌ها روی تک تک بازیکنان ما شناخت کافی دارند، خاطر نشان کرد: ملی پوشان خیلی باید مراقب حریف باشند و هر نتیجه‌ای که قرار است در دو بازی رفت و برگشت برابر بحرین بگیریم، در همین تهران کارش را تمام کنیم چون ممکن است در بازی برگشت به مشکل بربخوریم. البته با حضور پرشمار تماشاگران در بازی روز سه‌شنبه این مساله دور از انتظار نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال در ادامه سرعت مهاجمان بحرین را بسیار بیشتر از مدافعان این تیم توصیف کرد و افزود: تیم ملی باشگاهی ما بیشتر گل‌های خود را با نفوذ از عمق دفاع حریفان به ثمر می‌رسانند. اگر تیم ملی نیز برابر بحرین از همین شیوه بهره ببرد می‌تواند به راحتی دروازه‌ حریف را باز کند. لازمه این کار این است که خط میانی را کاملا در اختیار بگیریم و اجازه ندهیم که حریف در میانه میدان عرض اندام کند.

یاوری همچنین حضور جباری و تیموریان را در کنار یکدیگر در ترکیب تیم ملی مفید دانست و تصریح کرد: تیم ملی بیش از هر چیز باید انسجام داشته باشد. البته من به خودم اجازه نمی‌دهم به سرمربی تیم ملی خط بدهم. اما حضور جباری و تیموریان در خط هافبک استقلال بسیار خوب بوده است و آن‌ها در تیم ملی هم می‌توانند موفق باشند. همچنین حضور نکونام در کنار آن‌ها خیلی خوب خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی نیز گفت: قبلا هم گفتم که برای مجیدی زود بود خداحافظی کند. او از شرایط جسمی خیلی خوبی سود می‌برد و آمادگی زیادی داشت و باید پرسید، چرا از تیم ملی خداحافظی کرد. او باید به عنوان یک سرباز ملی به فوتبال کشورش خدمت می‌کرد. البته فکر کنم با درایتی که مجیدی دارد، به تیم ملی باز می‌گردد اما اگر بازنگشت بازیکنی مانند قاضی می‌تواند جای او را پر کند. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد