وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی:فرزامی بزرگتر ماست/گوش حنیف را می پیچانم!

مظلومی:فرزامی بزرگتر ماست/گوش حنیف را می پیچانم! 

عمران زاده و مجیدی برای اینکه تمرین جذابیت بیشتری داشته باشد آن را مسابقه ای کردند و قرار شد هرکه می بازد به دیگری کولی بدهد . عمران زاده هم باخت و این کار را انجام داد  

سرمربی تیم استقلال با تغییر مواضع خود گفت :حنیف عمران زاده پسر مودبی است اما با توجه به اینکه به پیشکسوت استقلال انتقاد کرده گوشش را می گیرم !
 به گزارش اوج نیوز پرویز مظلومی درباره مشکلات رخ داده میان خود و برخی رسانه ها اظهار داشت : من همواره به دوستان مطبوعاتی احترام می گذارم ورابطه خوبی میان ما وجود داشت .نمی دانم به چه دلیل این اتفاقات رخ داد و شاید ما مقصر بودیم اما فکر می کنم دوستان عزیز هم بی تقصیر نبودند وی درباره اینکه از سویش برخی خبرنگاران فالگوش خطاب شده اند گفت فقط یک نفر بود که پشت رختکن ما ایستاده بود و داشت مکالمات میان من و بازیکن را می شنید آنجا حریم مربی است و من باید به راحتی حرف هایم را به بازیکنم بزنم به همین دلیل از ان خبرنگار خواستیم به جایبگاهش برود .   

مظلومی درباره مصاحبه های اخیر غلامحسین فرزامی و حنیف عمران زاده گفت : آقای فرزامی بزرگ من هستند و برایشان احترام زیادی قائل هستم اما فکر می کنم ایشان با توجه به اینکه کسوت دارند می بایست سعه صدر بیشتری از خود نشان می دادند در سوی مقابل حنیف هم بچه مودبی است اما فکر می کنم مشکلات اخیر روی او تاثیر منفی گذاشته و به همین دلیل تحریک به مصاحبه شده است با این وجود گوش او را می گیرم .
وی درباره این شایعه که میان او وفرهاد مجیدی در تمرین روز 3 شنبه اختلافاتی به وجود امده اظهار داشت قسم می خورم این خبر کذب محض است و مجیدی مثل همیشه با جدیت کارش را انجام می دهد . دوستان نوشته اند که او از دستور من برای کولی دادن به عمران زاده سرپیچی کرد این حرف ها کدام است .؟ عمران زاده و مجیدی برای اینکه تمرین جذابیت بیشتری داشته باشد آن را مسابقه ای کردند و قرار شد هرکه می بازد به دیگری کولی بدهد . عمران زاده هم باخت و این کار را انجام داد ضمن اینکه فرهاد برده بود کل تیم را به نوشابه انرژی زا مهمان کرد .این از همان مسایلی است که گفتند متاسفانه رسانه ای می شوند و واقعیت ندارند.

نظرات 2 + ارسال نظر

با تو آبی ترم

با توعاشق ترم

با تو سرشار از آرزوهای خوبم

آرزو

آرزو ...

آ

ر

ز

و

...

آرزوهای خوب

آرزوهای آبی

آبی

آبی

آ

ب

ی

...

آن روزها را یادت هست

آن اشتیاق آبی شدن روبروی جایگاه ...

آن آرزوی آبی شدن زمینه ی عکس یادگاری مان ...

آه آن روزها را یادت هست ؟؟!!

چقدر خواستیم ،

چقدر قول دادند ، حرف زدند ...

اما مرد نبودند که روی حرف شان بایستند !!

این بار هم نمی گذارند حضور زیبای تو روبروی جایگاه را آبی کند، می دانم !

همه مان می دانیم ،

اما؛

اما

ا

م

ا

...

نمی دانم چرا برخی به جای فریاد خواستن سهمی از سکوهای روبروی جایگاه،

دنبال نیامدن !! پسران آبی به ورزشگاهند !!

که آنها نیایند و تو تنها بمانی و ... لابد نه فقط روبروی جایگاه که این بارهیچ جا آبی نباشد ،

اما ...

چرا ؟؟

نمی دانم چرا

نمی دانم

نمی دانم

نمی

دا

نم

...

می خواستیم آن روزها عکس یادگاری ات را با زمینه ی آبی زیبایش قاب کنیم برای همیشه در دلهای آبی مان ،

اما

نشد ،

نگذاشتند ...

این بار هم ،

من هنوز دنبال آبی شدن تمام ورزشگاهم ،

اما؛

نمی دانم چرا

برخی می خواهند کسی با پرچم های آبی به ورزشگاه نرود ؟؟!!

پرچم هایی که حتی تماشای شان آرزوی من است ؛

پرچم هایی که رقص موزون زیبای شان تمام دنیای من است ؛

پرچم هایی که آبی اند ، مثل قلب من و وقتی در دست های مردانه ی تو می رقصند ،

قلبم از هیجان ، حال موج های دریا را دارد ...

من!

پرچم آبی ات را دوست دارم هوادار؛

من!

حضور آبی ات را دوست دارم هوادار؛

من!

فریاد های آبی ات را دوست دارم هوادار؛

من!

ترانه های عاشقانه ات را دوست دارم هوادار؛

عاشقانه ترین ترانه های هستی ، ترانه هایست که تو می خوانی برای استقلال !

ترانه های عاشقانه ات را بگذار بشنوم ، هوادار؛

بلندتر از همیشه ، بیشتر از همیشه و عاشقانه تر از همیشه ...

بگذار اگر تصویر روبروی من آبی نیست،

بگذار اگر رنگ زمینه ی عکس یادگاری مان آبی نیست،

آهنگ حضورت آبی باشد !

بگذار آهنگ آبی حضورت را همه بشنوند ...

آبی شو

آبی شو

آبی شو

آبی باش

و آبی بمان !

من!

آبی بودنت را هم دوست دارم ...

آبی شو هوادار و با حضورت آرزوهای مرا آبی کن !


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام

آپــــــــــــمــــــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد