وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: من منتقد کروش بودم اما حالا می گویم خیلی خوب است

مظلومی: من منتقد کروش بودم اما حالا می گویم خیلی خوب است  

 کارلوس کروش توانسته در کمتر از 4 ساعت پرویز مظلومی را جادو کند 

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال در پایان نشست با سرمربی تیم ملی گفت:« من در این مدت از منتقدان اصلی کروش بودم و چندین بار علیه ایشان مصاحبه کردم اما امروز وقتی با ایشان حرف زدم درباره بسیاری از مشکلات حرف زدیم و سوء تفاهم های مان از بین رفت. کاش این نشست خیلی زودتر از این ها انجام می شد. راستش فکر می کنم خیلی جلسه خوبی شد اما نمی دانم چرا خیلی از همکارانم به این نشست نیامدند.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد