وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

جباری:هیچ مشکلی با مسئولین و مربیان استقلال ندارم

جباری:هیچ مشکلی با مسئولین و مربیان استقلال ندارمجتبی جباری هافبک تیم استقلال شرایط ایده الی در ترکیب این تیم دارد.این بازیکن معتقد است پس از صحبت هایی که در برنامه 90 انجام داده شده است،با مسئولین و مربیان تیم استقلال مشکلی پیدا نکرده است.

جباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:شرایط من در تیم استقلال ایده ال است و نمی خواهم این شرایط را تغییر دهم.ما این فصل اهداف بزرگی داریم و باید به این اهداف برسیم.
وی افزود:با مربیان و مسئولین استقلال مشکل خاصی ندارم،من بازیکن این تیم هستم و با شرایط کاملا ایده ال تیمم را همراهی می کنم.

جباری تصریح کرد:شرایط خوبی که درحال حاضر با آن روبه رو هستم را قبل از اینها نیز در استقلال داشتم و با آن روبه رو بودم و قرار نیست شرایط برای من تغییر کند؛زیرا می خواهم این شرایط را حفظ کرده و آن را ادامه دهم. وی در پایان اظهار داشت:ما برای قهرمانی تلاش می کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد