وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

عمران زاده: از اول فصل گفتم استقلال قهرمان می‌شود

عمران زاده: از اول فصل گفتم استقلال قهرمان می‌شود/آرزو داشتم هاشمی‌نسب را از نزدیک ببینم/شاید به شمال بروم و از دوستانم پول قرض کنم


من از سال قبل 200 میلیون تومان طلب دارم اما می‌دانم دست فتح‌ا...‌زاده خالی است، برای همین چیزی نمی‌گویم و سکوت می‌کنم.


سایت گل ـ حنیف عمران زاده جزو معدود بازیکنان استقلال بود که قبل از دربی برای پرسپولیسی ها کری خواند و قبل از دربی هم عادت خود را ترک نکرد.گویا شکست دادن پرسپولیس برای حنیف اهمیت زیادی دارد که بعد از گذشت یک هفته هم در موردش حرف می زند.
او می گوید:« پرسپولیس تیم خوبی است اما آنها دچار بحران شدند. تیمی هم که وارد بحران بشود جمع کردنش زمان می‌برد اما واقعیت این است که استقلال تیم بهتری بود. من از اول فصل گفتم استقلال قهرمان می‌شود. تیمی با این پتانسیل باید در دربی هم آنطور بازی می‌کرد. واقعا خوش‌شانسی پرسپولیسی‌ها و بدشانسی استقلالی‌ها را در دربی به چشم دیدم. اگر عدالت رعایت می‌شد باید 4 گل می‌زدیم اما نشد.» <script type="text/javascript" src="http://ad.doubleclick.net/adj/gna.fa/level2;tile=3;sz=160x600;ord=336365?area=2l&pos=2&ord=336365"></script>
او در مورد اوضاع خط دفاعی استقلال حرف می زند:«‌ بعد از باخت به تراکتور همه فکر می‌کردند استقلال در کار دفاع هوایی فلج می‌شود اما هرگز این طوری نشد و یکی از دلایلش بازگشت پژمان بود. پژمان قدرت هوایی ما را بیشتر کرد. میثم حسینی دفاع وسط تخصصی نیست، او دفاع چپ بازی می‌کند و همان طور که دیدید در این بازی به پست اصلی‌اش منتقل شد و بازی خوبی هم داشت. کلا مقابل پرسپولیس عملکرد خط دفاع خوب بود اما من باید از دفاع تیمی‌مان یاد کنم. یک تیم موقعی در دفاع کردن به توفیق می‌رسد که در دفاع تیمی خوب کار کند.»
عمران زاده قبل از دربی خیلی کری خواند و گفت گل می‌زنم آن هم به عشق مهدی هاشمی‌نسب.خودش می گوید:« ‌ مهدی هاشمی‌نسب الگوی من است. آن وقت‌ها که جوان‌تر بودم همیشه آرزو می‌کردم مهدی هاشمی‌نسب را از نزدیک ببینم! شاید باور نکنید اما برای من مهدی یک الگوی تمام نشدنی است. چه کسی می‌تواند او را جزو 5 مدافع اول تاریخ فوتبال ایران نداند؟ مهدی یکی از بهترین‌ها است. یک بار رو به رویش بازی کردم. وقتی می‌دیدم چطور خط دفاع را فرماندهی می‌کند کیف می‌کردم. مهدی در خط دفاع یک فرمانده بزرگ بود. در بازی با سایپا گل می‌زنم تا از خجالت هاشمی نسب دربیایم.»
 عمران زاده هم از مشکلات مالی حرف می زند:«واقعا این مشکلات آزاردهنده شده است. فتح‌ا...‌زاده با دست خالی چنین بازیکنانی را جذب کرده. خود من از سال قبل 200 میلیون تومان طلب دارم اما می‌دانم دست فتح‌ا...‌زاده خالی است، برای همین چیزی نمی‌گویم و سکوت می‌کنم.باید هر چه زودتر به حال مشکلات مالی استقلال فکری کرد. خودم مشکل مالی دارم. اگر مشکلات من حل نشود مجبورم بعد از بازی با سایپا راهی شمال شوم و از دوستانم پول قرض کنم! من که نمی‌توانم پول بهره‌ای بگیرم. همه زندگی‌ام تحت‌الشعاع بی‌پولی باشگاه قرار گرفته است.»
او در پاسخ به این سوال که از شرایطت در تیم ملی راضی هستی می گوید:«‌ کروش مربی بزرگی است، برخلاف افشین قطبی که فوتبال ایران را نابود کرد. الان هم در ژاپن تیم دیگری را دست گرفته و دارد آن را از بین می‌برد! تیم ملی با کروش آینده درخشانی دارد و من هم با رفتاری که کروش دارد به حضور در ترکیب اصلی تیم ملی امیدوارم البته باید زحمت بکشم تا خودم را در ترکیب اصلی جا بیندازم.»

نظرات 3 + ارسال نظر
ملیکا شنبه 2 مهر 1390 ساعت 18:45 http://mleka-musicdellealpi.blogfa.com/

آقا امیر ما را با نام هواداران حمید دل آلپی بلینک

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر 1390 ساعت 18:47

آقا امیر کامپیو تر من ترکیده الان هم اومدم کافی نت بعد واسی درستش کنم

. . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
با یه مطلب جدید آپیم
هر کسی که آرش رو دوست داره کلی حال میکنه
زود بیا نظر یادت نره[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد