وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

بزودی،معرفی اعضای کمیته فنی استقلال

بزودی،معرفی اعضای کمیته فنی استقلال  

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: با چند نفر در حال مذاکره هستیم و به زودی اعضای کمیته فنی را معرفی می‌کنیم.


حسن روشن در خصوص صحبت‌هایی که علیه فتح‌الله‌زاده انجام داده بود، اظهار داشت: همه اهالی رسانه از دوستان صمیمی من هستند و من هیچوقت صحبت‌هایم را تکذیب نمی‌کنم اما متاسفانه از قول من نقل شده بود که فتح‌الله‌زاده تو زرد از آب در‌آمد! وقتی این مطلب را خواندم خیلی ناراحت شدم چون من همیشه حقایق را می‌گویم ولی این جمله را هرگز نگفتم.

وی در خصوص جلسه‌اش با فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعیت کمیته فنی گفت: پیرامون انتخاب اعضای کمیته فنی صحبت کردیم و قرار شد در مورد وضعیت آکادمی به جمع‌بندی برسیم که دیگر فرد برای آکادمی استقلال تصمیم نگیرد.

رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: قرار است به زودی اعضای کمیته فنی معرفی شوند. با چند نفر در حال مذاکره هستیم که پس از تایید نهایی اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

روشن تصریح کرد: قصد داریم آکادمی را به صورت تشکیلاتی اداره کنیم و قرار است افرادی را به عنوان هیئت امنا انتخاب کنیم. صحبت‌های لازم را با حشمت مهاجرانی برای ریاست آکادمی باشگاه استقلال انجام دادیم و ایشان قبول کردند که ریاست آکادمی استقلال را برعهده بگیرند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد