وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

میداودی:فعلا برای 45 دقیقه خوبم

میداودی:فعلا برای 45 دقیقه خوبم

انشاالله این آمادگی بعد از بازی با فولاد خوزستان که لیگ برتر دو هفته تعطیل است، بیشتر می شود و از هفته ششم در صورت صلاحدید کادر فنی می توانم بیشتر در خدمت تیم باشم.

 


میلاد میداودی در خصوص پیروزی دو بر صفر آبی پوشان تهران مقابل فجرسپاسی و عدم حضورش در میدان گفت: «در مجموع استقلال مستحق پیروزی بود و با استفاده از موقعیت هایش توانست سه امتیاز را کسب کند. بازیکنان جوان تیم فجرسپاسی هم بازی خوبی ارائه کردند و به دفاع مطلق دست نزدند. عدم حضورم در میدان نظر کادر فنی بود و آن ها تصمیم می گیرند که چه نفراتی بازی کنند.»

وی این را گفت و ادامه داد: «در هفته های نخست لیگ برتر کسب امتیازات کامل مسابقات اهمیت زیادی دارد؛ خصوصا که کادر فنی در چهار بازی گذشته همه بازیکنان را در اختیار نداشته و به مرور زمان با هماهنگی بیشتر بچه ها در کنار کسب نتیجه شاهد بازی های زیباتری از استقلال خواهیم بود.»

میداودی درباره آخرین وضعیت آمادگی اش گفت: «به غیر از تمرینات گروهی، صبح ها به صورت انفرادی تمرین می کنم. الان آمادگی ام بیشتر شده و حداقل توانایی 45 دقیقه حضور در میدان را دارم. انشاالله این آمادگی بعد از بازی با فولاد خوزستان که لیگ برتر دو هفته تعطیل است، بیشتر می شود و از هفته ششم در صورت صلاحدید کادر فنی می توانم بیشتر در خدمت تیم باشم.»

میلاد میداودی در خصوص انتشار خبر ترک رختکن استقلال بعد از بازی با فجرسپاسی توضیح داد: «بعد از مسابقه بازیکنانی که به میدان رفتند در رختکن دوش می گرفتند و خبرنگاران منتظر خروج بچه ها برای انجام مصاحبه بودند؛ من هم بعد از خداحافظی با بقیه بازیکنان و مربیان از رختکن بیرون آمدم تا به اتفاق مهدی امیرآبادی با ماشین مهریزی ماساژور تیم راهی منزل شویم. ساعت حدود یک بامداد بود که از رختکن خارج شدیم؛ پنجشنبه هم تمرین داشتیم و باید به خانه هایمان می رفتیم تا استراحت کنیم. شاید چون با سرعت از بین خبرنگاران عبور کردم، این سوءتفاهم ایجاد شده است.» 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد