وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

ترابپور: مطالب نقل شده از من کذب محض بود

 ترابپور: مطالب نقل شده از من کذب محض بود

چند روز پیش مصاحبه ای از حسین ترابپور مربی دروازه بانهای استقلال روی یکی از سایتهای خبری منتشر شده بود

چند روز پیش مصاحبه ای از حسین ترابپور مربی دروازه بانهای استقلال روی یکی از سایتهای خبری منتشر شده بود که ترابپور  ضمن تکذیب این مصاحبه گفت:من هرگز طی روزهای گذشته مصاحبه ای نداشته ام و مطلب نقل شده از قول من کذب محض بوده و معنی و مفهومی ندارد.چون من فقط با روزنامه و سایت باشگاه استقلال مصاحبه می کنم و آن مصاحبه از قول من به دروغ منتشر شده است.در ضمن من دیروز، با سایت خبرنگاران جوان مصاحبه کردم و در روزهای گذشته هیچ مصاحبه ای با هیچ کس یا هیچ نشریه ای دیگر نداشته ام. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد