وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

جاسم کرار: تمرین می‌کنم تا کمتر عصبانی شوم!

جاسم کرار: تمرین می‌کنم تا کمتر عصبانی شوم!/تراکتوری ها از من حمایت نکردند/طلبم را ندهند شکایت می کنم 

من از فصل گذشته 33 میلیون از تراکتورسازی طلب دارم و بابت این بدهی یک چک تراکتوری‌ها در دست من است و اگر طی امروز و فردا این چک وصول نشود چک‌شان را برگشت می‌زنم 

 

سایت گل - جاسم کرار پس از پشت سر گذاشتن دو فصل خوب در تراکتورسازی ، تصمیم گرفت به استقلال بپیوندد تا برای اولین بار حضور در تیم پر طرفداری مثل استقلال را تجربه کند. 
 کرار در کنار روزهای خوبی که در تراکتور پشت سر گذاشت، اتفاقات تلخی را هم تجربه کرد، روزهایی که این مهاجم را از چهار بازی ابتدایی تیم استقلال محروم کرد. کرار که هفته آخر محرومیتش را هم سپری کرده می گوید:«واقعا برایم سخت گذشت. تمام این چهار هفته‌ای که از میادین دور بودم، دلم همراه تیم بود و واقعا نمی‌دانید که چقدر برایم سخت بود که از روی سکوهای ورزشگاه نظاره‌گر بازی تیمم می‌شدم.
 او در مورد جو استقلال ادامه می دهد:«جو بسیار خوبی بر تیممان حاکم است. در استقلال اتحاد و رفاقت حرف اول را می‌زند و تاکنون در هیچ تیمی شاهد یک چنین جوی نبودم. در استقلال به آرامشی که می‌خواستم دست پیدا کرده‌ام و می‌خواهم با داشتن این آرامش روزهای خوبم در تراکتور را در استقلال هم تکرار کنم.» کرار می خواهد از حاشیه ها فراری باشد:«به خودم قول داده‌ام که این فصل تا می‌توانم از حاشیه و درگیری دوری کنم. مدتهاست که تمرین می‌کنم تا تسلط به اعصابم را بیشتر کنم و کمتر عصبی شوم. به اندازه کافی از اتفاقات فصل گذشته عبرت گرفته‌ام و ضربه خورده‌ام و اجازه نمی‌دهم این مشکلات این فصل هم برایم تکرار شود البته این را هم بگویم که در بازی فصل گذشته تراکتورسازی- صبای قم، تمامی کاسه کوزه‌ها سر من شکسته شد. باشگاه تراکتورسازی باعث شد تا من به عنوان متهم ردیف اول شناخته شوم. مسوولان باشگاه تراکتورسازی می‌دانستند که برای فصل آینده از این تیم رفتنی هستم و به همین دلیل هم پس از اتفاقات بازی با صبا پشت من در نیامدند و حمایت لازم را از من به عمل نیاوردند. قطعا اگر آنها در این جریان حمایتم می‌کردند چهار هفته از لیگ یازدهم را از دست نمی‌دادم.»   

او تاکید می کند:«از مسوولان تراکتورسازی ناراحتم چون با من رفتار خوبی نداشتندبرای این تیم چیزی کم نگذاشتم ولی در پایان چه شد؟ مسوولان تراکتور به خوبی مزد زحماتم را دادند و باعث شدند در اتفاقات بازی با صبا به عنوان متهم اصلی شناخته شوم تا چهار هفته ابتدایی لیگ یازدهم را از دست بدهم.البته هنوز عاشق هواداران این تیم هستم و آنها همیشه در قلب من جای دارند. هواداران تراکتورسازی قدرشناس هستند و می‌دانند که دلیل جدایی من از تراکتور چه بود و از این رو مطمئن هستم که هنوز هم در قلب آنها هستم.»
کرار در مورد طلب 33 میلیونی‌اش ار تراکتور می گوید:«من از فصل گذشته 33 میلیون از تراکتورسازی طلب دارم و بابت این بدهی یک چک تراکتوری‌ها در دست من است و اگر طی امروز و فردا این چک وصول نشود چک‌شان را برگشت می‌زنم و شکایت می کنم.ولی از این پس دیگر نمی‌خواهم خودم را وارد این دعواها کنم و تمام کارها را به یک وکیل واگذار می‌کنم دیگر آنقدر بیکار نیستم که بخواهم با تراکتوری‌ها وارد دعوا شوم. به دنبال این هستم تا فصل خوب و رویایی را در استقلال پشت سر بگذارم و به همین دلیل نمی‌خواهم حواسم را معطوف مسایل حاشیه‌ای کنم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد