وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

اظهار نظر فرهاد مجیدی در خصوص جادوگری در فوتبال!

اظهار نظر فرهاد مجیدی کاپیتان تیم استقلال در خصوص جادوگری در فوتبال! 

فرهاد مجیدی، مهاجم تیم استقلال که در دیدار این تیم مقابل مس کرمان برای تیمش گلزنی کرد و به همین دلیل اظهارات مطرح شده در خصوص جادوگری در تیمش را رد کرد و صحبت های مطرح شده را زیر سؤال برد. 
 

مجیدی،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من دوست ندارم در مورد این مسائل حرفی بزنم، زیرا در حیطه وظایف من نیست من بازیکن استقلال هستم و باید تمام تلاشم را در زمین مسابقه بکار ببرم تا استقلال موفق شود.
وی افزود: اظهارات مطرح شده درست نیست زیرا شرایط بازیکنانی که در زمین هستند زیر سؤال می رود در حالیکه بازیکنان استقلال با انگیزه و تلاش بسیار در زمینه مسابقه حاضر می شوند تا تیم برنده بازی شود.
مجیدی تصریح کرد: من در مقابل مس گلزنی کردم و این مسئله را همه دیدند، چطور این حرف ها مطرح می شود در حالیکه نام و توانایی بازیکنان یک تیم در زمین بازی مشخص می شود و این اتفاق در استقلال هم رخ داده است.
وی در پایان اظهار داشت: در بازی های آینده نیز با شرایط بسیار مناسبی در زمین مسابقه حاضر می شویم تا در نهایت استقلال را به موفقیت برسانیم و به حاشیه و حرف و حدیث ها نیز توجهی نمی کنیم./م
 

نظرات 1 + ارسال نظر
amir hossine سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 15:48 http://http://amirhossinesamadi.blogfa.com/


****ابزار نمایش جدول رده بندی لیگ برتر ایران برای وبلاگ ها****

تنها با کپی کردن کد رده بندی لیگ برتر ایران در قالب وبلاگ تان جدول رده بندی لیگ برتر ایران را در وبلاگ خود به نمایش بگذارید.
ابزاری جدید و ساده برای نمایش جدول رده بندی لیگ برتر ایران

برای مشاهده نمونه جدول و برداشتن کد به وبلاگ زیر مراجعه نمایید....
http://amirhossinesamadi.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد