وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پس ازگرفتن رضایت‌نامه ام استقلالی می‌شوم

خسرو حیدری:

پس ازگرفتن رضایت‌نامه ام استقلالی می‌شوم

بازیکن فصل گذشته سپاهان می‌گوید به مسوولان این باشگاه اعلام کرده که به خاطر "مشکلات شخصی" نمی‌تواند برای یک سال دیگر در اصفهان بماند. 


 

خسرو حیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بحث‌هایی که در یکی دو روز گذشته پیرامون گرفتن رضایت نامه او از سپاهان مطرح شده، اظهار کرد: این روزها مصاحبه‌هایی به نقل از من در برخی روزنامه‌ها، مطبوعات به چاپ رسیده که در آن عنوان شده «علیپور و سازمان لیگ من را استقلالی می‌کنند» که من باید همه اینها را تکذیب کنم.

وی ادامه داد: حتی روز گذشته برخی رسانه‌ها با من تماس گرفتند و من گفتم تا زمانی که تکلیفم مشخص نشود، صحبت نمی کنم، اما متاسفانه برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها خبرهای کذبی زدند که من آن‌ها را تکذیب می‌کنم.

حیدری در پاسخ به این سوال که وضعیت انتقال شما به استقلال به جا رسید، گفت: منتظرم که در این یکی، دو روزه وضعیتم مشخص شود و بتوانم رضایتنامه‌ام را بگیرم. ضمن این که به مسئولان سپاهان طبق قرار دادی که داشتم در تاریخ مقرر چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی اعلام کردم که به دلیل مشکلات شخصی نمی‌توانم در اصفهان بمانم و برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.  

نظرات 1 + ارسال نظر
سونیا چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 22:44 http://www.rewn.blogfa.com

سلا.وب خییلی جالبی داری من که خوشم اومد به من هم سر بزن و اگر با توافق لینک موافقی بگو با چه اسمی لینکت کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد