وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تیموریان:می‌خواهم از استقلال به اروپا برگردم

تیموریان:می‌خواهم از استقلال به اروپا برگردم  

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از روزنامه‌ها نوشته بود که فوتبال آندرانیک تیموریان تمام شده اما من با اعتماد به نفس می‌گویم تنها 27 سالم است و دوست دارم بار دیگر از فوتبال ایران به اروپا بروم.



 آندرانیک تیموریان که امروز قراردادش را با باشگاه استقلال در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند، گفت: در وهله اول دوست دارم از باشگاه پرطرفدار تراکتورسازی تبریز شروع کنم. من یک سال بسیار خوب را در آن جا پشت سر گذاشتم. سردار جعفری، خطیبی، ابهران و کادر سرپرستی و فنی تراکتور سال قبل زحمات زیادی کشیدند و من امسال عذرخواهی بزرگی به این باشگاه و قلعه‌نویی و ستار همدانی بدهکارم. شرایط به گونه‌ای بود که باید در تهران بازی می‌کردم. با وجود اینکه با تراکتورسازی هم صحبت کرده بودم اما پس از گفت‌وگو با خانواده‌ام تصمیم گرفتم تهران را انتخاب کنم و خوشحال هستم که انتخابم استقلال با سابقه درخشانش است.

وی افزود: باید از فتح‌الله زاده، جویباری و امیری و منصور پورحیدری که پیگیر کارهایم بودند کمال تشکر را کنم. از پرویز مظلومی هم باید تشکر کنم. من 9 سال پیش در خدمت استقلال بودم. به هر حال استقلال باشگاهی بزرگ با پیشینه‌ای طلایی است و امیدوارم بتوانم که به لحاظ اخلاقی و فوتبالی به استقلال کمک کنم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که بسیاری معتقدند با حضور شما و جذب سایر بازیکنان استقلال مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ یازدهم است، گفت: فکر می‌کنم فتح‌الله زاده به غیر از آندرانیک تیموریان بازیکنان خوبی جذب کرده است. روی کاغذ استقلال جزو بهترین‌های لیگ آینده است. اما پرسپولیس و سایر تیم‌ها هم کار می‌کنند. فوتبال هر روز پیشرفت می‌کند. خوشحالم که رسانه‌ها و مردم استقلال را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند اما باید در روی زمین شایستگی‌های خود را ثابت کنیم و قهرمان فصل 91 ـ 90 شویم.

وی در پاسخ به این سوال که شما سال‌ها با مجتبی جباری رفاقت داشته‌اید و اکنون در کنار او باید با سایر بازیکنان میانی استقلال از جمله کیانوش رحمتی رقابت کنید، گفت: سال‌هاست با آقا مجتبی رفاقت دارم. برای کیانوش رحمتی هم احترام زیادی قائلم اما یکی از بزرگ‌ترین افسوس‌های من رفتن آشوبی از استقلال است. از رفتن او خیلی ناراحت شدم. با این حال می‌دانم که فوتبال فراز و نشیب دارد. امسال باید برای موفقیت استقلال رقابت سالمی در تمرین‌ها به وجود بیاید و در نهایت این سرمربی است که بازیکنان را انتخاب می‌کند.

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید می‌توانید از استقلال بار دیگر به اروپا برگردید گفت: در یکی از روزنامه‌ها مطلبی را نوشته بودند و گفته بودند که فوتبال آندرانیک تیموریان تمام شده است. اما من تازه 27 سال دارم و اکنون با اعتماد به نفس می‌گویم دوست دارم که دوباره به اروپا بروم و با نشان دادن توانایی‌هایم در آنجا بازی کنم. اما فعلا بازیکن استقلال هستم و تمام تلاشم، موفقیت این تیم است.

 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد