وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: رحتمی و آندو فردا ثبت می‌کنند؛

مظلومی: رحتمی و آندو فردا ثبت می‌کنند؛ حیدری و انصاری‌فرد هم قول داده‌اند 

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان فردا قراردادشان را با استقلال ثبت خواهند کرد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از پایان تمرین روز گذشته تیم استقلال پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود. 

 

*تمرینات چطور است؟
تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با بضاعتی که داریم به صورت منظم برنامه‌هایمان را پیگیری می‌کنیم. در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی هستیم و حدود یک هفته آماده سازی را به صورت سفت و سخت دنبال خواهیم کرد.

* تکلیف مجیدی چه شد؟
مجیدی با اجازه ما به مرخصی رفته است و مشکلات شخصی‌اش که حل شود بلافاصله به تهران بازمی‌گردد و در تمرینات شرکت خواهد کرد.

* ظاهرا از مصاحبه فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه از شما قهرمانی می‌خواهد ناراحت شده بودید و حتی اعلام کردید که با این تیم نباید حرفی از قهرمانی زد...
فتح‌الله‌زاده حق دارد. او نگران است اما من هم روی داشته‌هایم صحبت می‌کنم. ایشان سعی و تلاش خود را انجام داده و نفراتی را گرفته‌ است، مثل کرار که در تمرین ما هم شرکت کرد. من به صحبت‌های حاجی احترام می‌گذارم ولی به عنوان مربی از چیزی که در اختیار دارم صحبت می‌کنم. در حال حاضر این تیم 14 و 15 نفری دست من است ولی در مجموع امیدوارم که همه چیز حل شود و بازیکنان بلافاصله در تمرینات شرکت کنند.

* غیبت جباری شائبه‌هایی را به وجود آورده است؟
جباری از ما مرخصی گرفته چون خیلی به خودش فشار آورده است. این برای اولین سال است که جباری این قدر در تمرینات بدنسازی به صورت فشرده شرکت می‌کند و ما هم تشخیص دادیم به او استراحت بدهیم.

* ظاهرا میداودی هم مشکلاتی دارد؟
این گونه نیست. این بازیکن گچ پایش را باز کرده و باید تمرینات ویژه‌ای را پشت سر بگذارد. از آن تاریخ 6 هفته باید تمرینات ویژه را پشت سر بگذارد تا آماده شود وگرنه مشکلی برای همراهی با استقلال ندارد.

* تکلیف برومند چه شد، می‌گویند قرار است او به استقلال بیاید؟
قرار نبود چنین چیزی رخ دهد. این رسانه‌ها بودند که می‌گفتند برومند به استقلال می‌آید. ما برای پیشکسوتان احترام قائلیم و این بازیکن برای آمادگی بیشتر به تمرینات آمده تا در هر تیمی که دوست داشت عضویت پیدا کند.

* مشکلات مالی‌‌تان هنوز برطرف نشده است؟
فعلا نه اما به فتح الله زاده گفتم حاضر نیستم حتی یک دقیقه هم به جای تو باشم. هم انتظار داریم تیم کهکشانی ببندد و هم پولی نداریم.

* پس تکلیف بمب‌های چه می‌شود؟
بمب‌ها را منفجر کرده دیگر! مگر ندیدید جاسم کرار در تمرینات شرکت کرد. خیلی‌ها می‌گفتند کرار به امارات یا به قطر می‌رود اما دیدید که قراردادش را با استقلال ثبت کرد.

* تکلیف تیموریان و رحمتی چه شد؟
این 2 بازیکن فردا قراردادشان را با ما ثبت می‌کنند. منتظر حیدری و انصاری‌فرد نیز هستیم و آنها به ما قول‌هایی داده‌اند اما تا زمانی که قرار دادشان را ثبت نکنند چیزی مشخص نمی‌شود.

* گفته می‌شود استقلال "ولید علی " بازیکن کویتی را می‌خواهد درست است؟
صحبت‌هایی با این بازیکن انجام شده اما او باشگاه پولداری دارد و تیم‌های عربستانی هم شدیدا به دنبال این بازیکن هستند. باید ببینیم وضعیت او چه خواهد شد. ضمن آنکه یک هافبک چپ برزیلی را که در پرتغال بازی می‌کند مد نظر داریم و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم.

* اگر وضعیت مالی استقلال مشخص نشود این تیم به مشکل نمی‌خورد؟
امیدوارم سرپرست وزارت ورزش به داد دو تیم استقلال و پرسپولیس برسد. ما وابسته به سازمان هستیم و امیدواریم دست ما را بگیرند چون بازیکنان مرتب نق نق و غر غر می‌کنند و نمی‌شود آنها را با این وضعیت راضی نگه داشت. باید هر چه سریع‌تر از لحاظ مالی به شرایط مطلوب برسیم. من می‌خواهم تیمم آرامش داشته باشد و تمرکزم روی مسائل فنی باشد اما اگر بازیکن رضایت نداشته باشد مشکلات حل نخواهد شد. البته این نیست که بگویم کسی کم کاری می‌کند چون می‌بینیم که در باشگاه چه تلاشی می‌شود. حالا به دنبال اسپانسر‌ها هستیم تا بهترین مبلغ پیشنهادی را دریافت کرده و با آنها قرارداد ببندیم. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد