وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پورحیدری: جباری قهر نکرده است

پورحیدری: جباری قهر نکرده است  

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کریم انصاری‌فرد اگر سرباز باشد باید طبق قانون عمل کند.

 منصور پورحیدری در خصوص روند مذاکرات با مهدی رحمتی اظهار داشت: مذاکرات استقلال و رحمتی تمام شده و امروز و فردا این بازیکن قراردادش را ثبت می‌کند. همان‌طور که دیدید با تلاش‌های علی فتح‌الله‌زاده،‌ جاسم کرار از اردوی تیم ملی عراق به تهران آمد و قراردادش را ثبت کرد و رفت. وی پس از اتمام اردوی عراق به ایران بازمی‌گردد.  


وی درباره وضعیت هوار ملا محمد عنوان کرد: باید با بازیکنان یکی یکی صحبت کرد. هوار بازیکن آزاد است و می‌تواند با هر تیمی مذاکره کند. به هر حال یک سری مشکلات مالی هم وجود دارد و باید آنها که مهمتر هستند را مورد بررسی قرار داد.

پورحیدری درباره اینکه گفته می‌شود کریم انصاری‌فرد مشمول است و در فصل جدید نمی‌تواند در تیمی غیرنظامی بازی کند، گفت: او اگر سرباز باشد باید طبق قانون عمل کند. از این مسئله اطلاعی ندارم ولی تکلیف او هم ظرف فردا و پس فردا مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه شایعه شده مجتبی جباری به دلیل مسائل مالی قهر کرده و در تمرینات شرکت نمی‌کند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. جباری از مظلومی مرخصی گرفته و از امروز هم در تمرینات شرکت می‌کند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سؤال که برای گلر دوم گزینه مورد نظر را پیدا کرده‌اند یا نه، خاطرنشان کرد: از چند نفر تست گرفته شده و به زودی کادرفنی نظر خود را در مورد آنها می‌گوید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد