وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: با دستمزد هنکه مشکلی ندارم

مظلومی: با دستمزد هنکه مشکلی ندارم/ شکوری را نمی‌خواهیم/ از فتح الله زاده راضی ام/ برومند فقط برای تمرین آمده  

سایت گل – پرویز مظلومی دقایقی پیش در مصاحبه ای باایرنا صحبتهای بعدازظهردیروز خود را تکذیب کرد. حرف هایی که از قول او و در کنایه به علی فتح الله زاده مدیرتیم به زبان آمده بود. او در مصاحبه جدیدش در خصوص اظهاراتش مبنی بر ناراحتی بازیکنان از بعضی صحبت های فتح اله زاده گفت: به هیچ عنوان چنین اظهاراتی را نداشته ام و همین جا اعلام می کنم فتح اله زاده در طول این مدت همیشه از ما حمایت کرده و هیچکس از مدیریت تیم ناراضی نیست. 

 

قول قهرمانی

در مصاحبه روز گذشته مظلومی از قول او نوشته شده بود هیچ تضمینی برای قهرمانی نیست. او این حرف ها را به نوع دیگری تایید می‌کند تا فشار روانی رااز روی دوش خودش بردارد. وی در خصوص این که چه زمانی قول قهرمانی استقلال را می دهد با سیاست جواب داده و می‌گوید: به طور حتم در ابتدای فصل و زمانی که بازیکنان مورد نظرم جذب شوند، قول قهرمانی خواهم داد. 

شکوری را نمی خواهیم!

اما نکته جالب حرف های مظلومی نکاتی است که وی درباره هادی شکوری به زبان آورده است. در حالی که شکوری امروز با مسئولان باشگاه جلسه‌ای داشته و همه جا عنوان کرده ممکن است به استقلال بازگردد، مظلومی می‌گوید: .هادی شکوری نیز مد نظر ما بود، اما امروز با حضور در باشگاه متوجه شدیم که با شاهین قرارداد داخلی امضا کرده و به همین دلیل دیگر او را نمی خواهیم. اودرباره شایعه حضور سپهر حیدری در استقلال هم گفت: سپهر حیدری بازیکن بسیار با تعصب و خوبی است، اما هیچ گاه در لیست بازیکنان مد نظر ما قرار نداشته استهواداران به هیچ عنوان نگران شرایط تیم نباشند و مطمئن باشند گزینه های بسیار خوبی مد نظر ما هستند.

وی تصریح کرد: در خط دفاع گزینه های خوبی داریم که یکی از آنها فرشید طالبی مدافع تیم ذوب آهن است. 

آندو و رحمتی تا سه شنبه می‌بندند

وی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر احتمال حضور سید مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان در تیم جدید علی دایی اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و قرارداد این 2 بازیکن تا روز سه شنبه به امضا خواهد رسید.

برومند به هیچ وجه

مظلومی در این مصاحبه شایعه عقد قرارداد با پرویز برومند را به شدت تکذیب کرده است. او می‌گوید:  برومند با اجازه ما در تمرینات حضور پیدا می کند تا شرایط بدنی خود را مهیا کند.به هیچ عنوان قصد جذب این بازیکن را نداریم، زیرا با یک دروازه بان بسیار آماده در لیگ یک به توافق رسیده ایم.

مجیدی به زودی

نظر سرمربی استقلال درباره غیبت‌های فرهاد مجیدی نیز ازموضع مربی‌ای است که بازیکنش رادوست دارد. وی با اشاره به وضعیت فرهاد مجیدی خاطر نشان کرد: این بازیکن روز گذشته با فتح اله زاده صحبت کرده و به طور حتم به زودی در تمرینات ما حضور پیدا خواهد کرد.

حق هنکه است که مثل من حقوق بگیرد

مظلومی با اشاره به این که گفته می شود 'هنکه' با قرارداد مالی نزدیک به او به استقلال خواهد آمد اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحیح نیست، اما اگر قرارداد 'هنکه' نزدیک به من هم باشد، مشکلی در این خصوص ندارم، زیرا او مربی بزرگی است و سابقه نشستن بر روی نیمکت بایرن مونیخ آلمان را دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد